lukii1717 Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 Podczas gdy silnik jest uruchomiony słychać syczenie w okolicy kolektora ssącego po zgaszeniu jeszcze chwile syczy i ustaje. Wydaje mi się że jest to nieszczelność gdzieś w okolicy o której wcześniej powiedziałem. Pytanie moje do wasz czy w tym silniku ( 2.0 ALT) jest może jakieś miejsce/część w tym rejonie która często ulega awarii jakaś wada fabryczna tego silnika? Może ktoś już się spotkał z czymś takim? Bardzo proszę o pomoc.
Kary Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 Jest, między czwórnikiem a rurą ssącą często występują nieszczelności ale w przyadku bardzo słyszalnego syczenia nie sądzę, żeby to było to. Syczenie itp dochodzi też z okolic kierownicy powietrza, gdyż ona się zamyka i otwiera ale tak ma być. nic innego nie przychodzi mi do głowy. MOże ktoś bardziej obeznany
rybus85 Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 Sprawdź... http://a4-klub.pl/index.php?/topic/265255-dosc-wysokie-obrotybrak-checyka/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się