Duds Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 Siema. Piszę w tej kategorii, bo pewnie będzie najszybszy odzew. Pacjent LEON ARL. Kolega kupił i seria pokazała 140ps. Nie wiem w jakiej firmie robił, ale zrobili mu program mimo tego, że nie trzyma serii i wyszło 175 km Sprawdziłem pompki, korekcje bardzo dobre. BIPy max 15, więc pompki są w porządku. Zrobiłem logi, ale nie pamiętam, które grupy się loguje, więc zrobiłem 8,10 i 11. Wyniki poniżej, proszę o diagnozę. http://vaglog.pl/log_190660.html http://vaglog.pl/log_190661.html http://vaglog.pl/log_190662.html
Kowi87 Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 a. próba statyczna warunki konieczne: samochód stoi na biegu jałowym; silnik włączony; robocza temperatura silnika - temperatura płynu chłodzącego min. 80*C [czyli 90*C na wskaźniku deski rozdzielczej]. grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018, 023. grupy Basic Settings: 000, 003, 004, 011: - grupa 000 > basic settings: logować całość przez ok. 20s; - grupa 003 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [zawór recyrkulacji spalin [EGR] będzie się cyklicznie otwierać i zamykać]; - grupa 004 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [pompa będzie się cyklicznie przestawiać]. W przypadku tej grupy ważne jest, by wcisnąć przycisk LOG w chwili, gdy nastawnik ustawi się na Late [będzie to widać w polu drugim], a następnie, natychmiast rozpocząć logowanie przyciskiem START UWAGA !!! W silnikach wyposażonych w pompowtryskiwacze (PD - np. AWX, AVF) nie logujemy grupy 004 w trybie BS !!!; - grupa 011 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [kierownice w turbinie [VTG] będą się cyklicznie przestawiać]*. po zakończeniu logowania można dokonać obserwacji pracy sztangi w turbinie - powinna poruszać się tak, jak na filmie**. *tylko w przypadku silników wyposażonych w turbinę ze zmienną geometrią łopatek [VTG]. **©carlnova AKP - silnik AFB. b. próba dynamiczna warunki konieczne: samochód jedzie; robocza temperatura silnika - temperatura płynu chłodzącego min. 80*C [czyli 90*C na wskaźniku deski rodzielczej]; III bieg [choć lepiej IV - należy wziąć pod uwagę względy bezpieczeństwa w ruchu ulicznym], przy 1500rpm należy całkowicie wcisnąć pedał gazu [100%]* i trwać aż silnik uzyska 4200rpm; w tym czasie należy dokonać odczyty i zrobić log. próba dynamiczna powinna być bezwględnie wykonana przez dwie osoby - kierowcę i diagnostę. procedura powinna wyglądać następująco: film instruktażowy - jak przeprowadzać testy dynamiczne (dla bloku 003 i 011).grupy normalnie**: 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011.
spanky Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 to niech wgra spowrotem serie bo generalnie widać gdzie leży problem ...
Duds Opublikowano 25 Października 2014 Autor Opublikowano 25 Października 2014 Maciek, dzwoniłem właśnie do ciebie. Gdzie leży problem? Mówiłem mu, żeby do ciebie jechał to nie - za daleko
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się