seba1-2 2 Opublikowano 6 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 Ale efekt nie jest gówniany :decayed zgadzam się najważniejsze aby dobrze szukać tego co się chce zdobyć przykładowo gość za kolektor z egr powiedział mi 550zł a po długim poszukiwaniu sam kolektor(awx) znalazłem za 50zł [br]Dopisany: 06 Październik 2008, 21:37_________________________________________________ jak zrobisz 300ps z 90 to jesteś miszcz bez przesady rakieta mi wystarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iverson 1 Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 ale widzę, że o 40ps jeszcze chcesz zawalczyć, tylko nie na awx'ie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 Seba żebyś nie wyważał otwartych drzwi to poczytaj sobie o modach w AJM, które zrobiłem w brata Audi i można je na żywca przenieść do VP poza wymianą pompek http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ajm_koncepcja_na_dlubniecie_parcha-t38351.0.html Jak chcesz iść mocno w power to polecam zrobienie sobie silnika "hybrydy" z dołem od AWX/AVF i głowicą od VP z Golfa IV (z vakum pompą napędzaną wałkiem rozrządu). Po zastosowaniu 230, zacnego turba i 11 pompy pęka swobodnie 200 KM. Jakbyś miał pytania co i od czego pasuje podpowiem Ci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba1-2 2 Opublikowano 6 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 wszystko w swoim czasie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się