k14zs Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 Witam, Miałem podobny problem, płyn uciekał do zera co jakiś miesiąc. Nie robiłem wtedy na codzień dużych przebiegów. Problemem okazał się króciec. coś takiego: http://allegro.pl/kruciec-przewod-krociec-audi-a4-b5-i1821963548.html
mati101086 Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 A jak sprawdzić czy to na pewno ten króciec ? Sent from my GT-I5700 using Tapatalk
Debian27 Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 A może cieknie z krućca ale wody chłodniczej ...... zdjemij pokrywę silnika i zaraz za pompą przy bloku będzie krócieć do którego idzie gruby wąz(nie wiem cy to powrót czy dolot wody) od chłodnicy. Dodam, że w tym krućcu znajduje się czujnik temp wody. A przy okazji też porusze ten temat, gdyżi u mnie ubywa płynu. Ale z tego co zauważyłem to mam wilgoć pod tapicerką po stronie kierowcy i martwi mnie to czy to czasem nie jest nagrzewnica. Dodam, że temp 90 eleganco trzyma na blacie a na klimatroniku na kanale 49 jest 93 stopnie. Ogrzewanie ładnie grzeje, brak jakichkolwiek śladow wskazujacych na uszczelkę.
kudalty66 Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 Miałem podobny problem i powodem był pęknięty od spodu zbiornik wyrównawczy. Płyn wyciekał i jak koledzy pisali zaraz parował, więc prawie nie do wykrycia. dokładnie miałem tak samo, jak silnik sie zagrzał przez rozszczlniający sie zbiorniczek uciekało, znalazłem to moejsce dopiero po dłuzszej trasie, bo na VAc pompie zrobił sie nalot z płynu
Arturoo Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 Miałem podobny problem i powodem był pęknięty od spodu zbiornik wyrównawczy. Płyn wyciekał i jak koledzy pisali zaraz parował, więc prawie nie do wykrycia. dokładnie miałem tak samo, jak silnik sie zagrzał przez rozszczlniający sie zbiorniczek uciekało, znalazłem to moejsce dopiero po dłuzszej trasie, bo na VAc pompie zrobił sie nalot z płynu a zbiorniczek szczelił bo ??? starość ,czy ciśnienie w układzie :gwizdanie: ???
mati101086 Opublikowano 28 Września 2011 Opublikowano 28 Września 2011 U mnie z tego co wiem był kędyś wymieniany zbiorniczek na taki jak w passacie a jeszcze pewna rzecz zaobserwowałem mianowicie zaraz po zapaleniu samochodu nie ważne czy ciepły czy zimny jak trochę mocniej depne na gaz to właśnie wtedy zakopci na biało I na czarno pozniej jest już spokój Sent from my GT-I5700 using Tapatalk
kudalty66 Opublikowano 28 Września 2011 Opublikowano 28 Września 2011 Miałem podobny problem i powodem był pęknięty od spodu zbiornik wyrównawczy. Płyn wyciekał i jak koledzy pisali zaraz parował, więc prawie nie do wykrycia. dokładnie miałem tak samo, jak silnik sie zagrzał przez rozszczlniający sie zbiorniczek uciekało, znalazłem to moejsce dopiero po dłuzszej trasie, bo na VAc pompie zrobił sie nalot z płynu a zbiorniczek szczelił bo ??? starość ,czy ciśnienie w układzie :gwizdanie: ??? popękany był w wielu miejscach, wygladał jak potłuczona szyba hartowana , ale jeszcze w całości, wymieniłem na inny, narazie spokój
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się