Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AKN] Ubywajacy płyn chłodzący


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A jak sprawdzić czy to na pewno ten króciec ?

Sent from my GT-I5700 using Tapatalk

Opublikowano

A może cieknie z krućca ale wody chłodniczej ...... zdjemij pokrywę silnika i zaraz za pompą przy bloku będzie krócieć do którego idzie gruby wąz(nie wiem cy to powrót czy dolot wody) od chłodnicy. Dodam, że w tym krućcu znajduje się czujnik temp wody.

A przy okazji też porusze ten temat, gdyżi u mnie ubywa płynu. Ale z tego co zauważyłem to mam wilgoć pod tapicerką po stronie kierowcy i martwi mnie to czy to czasem nie jest nagrzewnica. Dodam, że temp 90 eleganco trzyma na blacie a na klimatroniku na kanale 49 jest 93 stopnie. Ogrzewanie ładnie grzeje, brak jakichkolwiek śladow wskazujacych na uszczelkę.

Opublikowano

Miałem podobny problem i powodem był pęknięty od spodu zbiornik wyrównawczy. Płyn wyciekał i jak koledzy pisali zaraz parował, więc prawie nie do wykrycia.

dokładnie miałem tak samo, jak silnik sie zagrzał przez rozszczlniający sie zbiorniczek uciekało, znalazłem to moejsce dopiero po dłuzszej trasie, bo na VAc pompie zrobił sie nalot z płynu

Opublikowano

Miałem podobny problem i powodem był pęknięty od spodu zbiornik wyrównawczy. Płyn wyciekał i jak koledzy pisali zaraz parował, więc prawie nie do wykrycia.

dokładnie miałem tak samo, jak silnik sie zagrzał przez rozszczlniający sie zbiorniczek uciekało, znalazłem to moejsce dopiero po dłuzszej trasie, bo na VAc pompie zrobił sie nalot z płynu

a zbiorniczek szczelił bo ???

starość :cool1: ,czy ciśnienie w układzie :gwizdanie: ???

Opublikowano

U mnie z tego co wiem był kędyś wymieniany zbiorniczek na taki jak w passacie a jeszcze pewna rzecz zaobserwowałem mianowicie zaraz po zapaleniu samochodu nie ważne czy ciepły czy zimny jak trochę mocniej depne na gaz to właśnie wtedy zakopci na biało I na czarno pozniej jest już spokój

Sent from my GT-I5700 using Tapatalk

Opublikowano

Miałem podobny problem i powodem był pęknięty od spodu zbiornik wyrównawczy. Płyn wyciekał i jak koledzy pisali zaraz parował, więc prawie nie do wykrycia.

dokładnie miałem tak samo, jak silnik sie zagrzał przez rozszczlniający sie zbiorniczek uciekało, znalazłem to moejsce dopiero po dłuzszej trasie, bo na VAc pompie zrobił sie nalot z płynu

a zbiorniczek szczelił bo ???

starość :cool1: ,czy ciśnienie w układzie :gwizdanie: ???

popękany był w wielu miejscach, wygladał jak potłuczona szyba hartowana , ale jeszcze w całości, wymieniłem na inny, narazie spokój

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...