Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o ocenę logów , 1.9 tdi + automat ag4 01n


Rozmys11

Rekomendowane odpowiedzi

Bardzo proszę o pomoc w ocenie logów, w aucie wyskakuje błąd:

1 Fault Found:
65535 - Internal Control Module Memory Error
37-00 - Faulty

W ZAKRESIE 1800-2200 obroty lekko falują w trakcie jazdy

Statyczne

http://vaglog.pl/log_192183.html

http://vaglog.pl/log_192181.html

Dynamiczne

http://vaglog.pl/log_192184.html

http://vaglog.pl/log_192182.html


Bardzo proszę o pomoc w ocenie logów, w aucie wyskakuje błąd:

1 Fault Found:
65535 - Internal Control Module Memory Error
37-00 - Faulty

W ZAKRESIE 1800-2200 obroty lekko falują w trakcie jazdy

Statyczne

http://vaglog.pl/log_192183.html

http://vaglog.pl/log_192181.html

Dynamiczne

http://vaglog.pl/log_192184.html

http://vaglog.pl/log_192182.html

blok 004, ,czy kont wtrysku nie ma za małej wartości na biegu jałowym?? powinien chyba wahać się od 3-4 a jest 1-2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kąt na biegu jałowym ma mieć 1,3, masz prawidłowy

kiedy rozrząd był wymieniany? możesz spr naciąg paska

filtr paliwa jak stary wymień i po dokręcaj obejmy które można

wyjmij ecu i rozkręć, wyczyść i ogarnij nieszczelny wężyk

logi robi się pojedynczo, jak ogarniesz co napisałem wyżej zrób logi jak należy, dynamiczne drugi bieg i przy takich obr wciskasz pedał do podłogi by nie zmienił biegu i ciągnął do 4000obr, po próbujesz i dojdziesz przy jakich obr wciskać w podłogę, zrób tez basic setting

praca nastawnika jest podejrzana ale z tego śmietnika nic sensownego się nie dowiemy

Edytowane przez ciahciah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kąt na biegu jałowym ma mieć 1,3, masz prawidłowy

kiedy rozrząd był wymieniany? możesz spr naciąg paska

filtr paliwa jak stary wymień i po dokręcaj obejmy które można

wyjmij ecu i rozkręć, wyczyść i ogarnij nieszczelny wężyk

logi robi się pojedynczo, jak ogarniesz co napisałem wyżej zrób logi jak należy, dynamiczne drugi bieg i przy takich obr wciskasz pedał do podłogi by nie zmienił biegu i ciągnął do 4000obr, po próbujesz i dojdziesz przy jakich obr wciskać w podłogę, zrób tez basic setting

praca nastawnika jest podejrzana ale z tego śmietnika nic sensownego się nie dowiemy

Witam, logi wykonane

DYNAMICZNE:

000 - http://vaglog.pl/log_202752.html

001 - http://vaglog.pl/log_202753.html

003 - http://vaglog.pl/log_202754.html

004 - http://vaglog.pl/log_202755.html

008 - http://vaglog.pl/log_202756.html

010 - http://vaglog.pl/log_202757.html

011 - http://vaglog.pl/log_202758.html

statyczna :

000 - http://vaglog.pl/log_202759.html

004 - http://vaglog.pl/log_202761.html

003 - http://vaglog.pl/log_202760.html

011 - http://vaglog.pl/log_202762.html

Serdeczna prośba o weryfikację , dziękuje
ps . jak zrobić logi basic??
Edytowane przez Rozmys11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie odpowiedziałeś na moje pytania i nie napisałeś że zrobiłeś wszytko o czym napisałem wyżej

ja widzę ze tam wszystko co tylko możliwe kuleje :)

filtr paliwa przynajmniej w moim mniemaniu najlepiej wsadzić firmy knecht, a obejmy na wszystkich wężykach paliwowych o ile są na śrubokręt po dokręcaj, opaski na rurach dolotu też możesz po dokręcać jeżeli gdzieś jest tłuste spocenie na łączeniu choć dolot jest szczelny, odepnij wężyk od ecu, postaw w pozycji pionowej ecu pinami do dołu na noc by z ecu spłynął olej i przedmuchaj wężyk idący do niego z oleju, wypal kolektor ssący i wyskrob wloty w głowicy, wymień wszystkie zniszczone wężyki podciśnienia na nowe sztywne, nie silikonowe, wężyki na przelewach wtrysków też wymień jak któryś puszcza ropę, obejrzyj pompę czy nigdzie się nie poci, przydało by się podpiąć wakuometr i spr co nie gra w układzie podciśnienia, spr w trakcie logowania bs 004 i 011 na gruszę egr i turbo jakie idzie ciśnienie, ma być albo zero albo ~0,75bar, to co ja proponuje to nie jest tak że musisz zrobić, to po prostu przywróci mu kondycje z przed lat, i pozwoli dojść do ładu, bo tu nie da się wymienić jeden element i eureka będzie cacy, tu wszystko po trochu nie domaga i tylko ogarniając wszystko można przywrócić silnik do ładu z przed lat

wchodzisz w zakładkę po prawo bacis setting i tam robisz 000, 003, 004, 011, logujesz 20sekund, a statyczne robisz 000 001 003 004 007 010 011 012 013 019, logujesz po 10sekund, a dynamicznego 000 nie ma potrzeby robić tan na przyszłość, mi przynajmniej nie chce się na niego patrzeć, bo mam wszystko to samo w pozostałych logach bardziej przejrzyście

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie odpowiedziałeś na moje pytania i nie napisałeś że zrobiłeś wszytko o czym napisałem wyżej

ja widzę ze tam wszystko co tylko możliwe kuleje :)

filtr paliwa przynajmniej w moim mniemaniu najlepiej wsadzić firmy knecht, a obejmy na wszystkich wężykach paliwowych o ile są na śrubokręt po dokręcaj, opaski na rurach dolotu też możesz po dokręcać jeżeli gdzieś jest tłuste spocenie na łączeniu choć dolot jest szczelny, odepnij wężyk od ecu, postaw w pozycji pionowej ecu pinami do dołu na noc by z ecu spłynął olej i przedmuchaj wężyk idący do niego z oleju, wypal kolektor ssący i wyskrob wloty w głowicy, wymień wszystkie zniszczone wężyki podciśnienia na nowe sztywne, nie silikonowe, wężyki na przelewach wtrysków też wymień jak któryś puszcza ropę, obejrzyj pompę czy nigdzie się nie poci, przydało by się podpiąć wakuometr i spr co nie gra w układzie podciśnienia, spr w trakcie logowania bs 004 i 011 na gruszę egr i turbo jakie idzie ciśnienie, ma być albo zero albo ~0,75bar, to co ja proponuje to nie jest tak że musisz zrobić, to po prostu przywróci mu kondycje z przed lat, i pozwoli dojść do ładu, bo tu nie da się wymienić jeden element i eureka będzie cacy, tu wszystko po trochu nie domaga i tylko ogarniając wszystko można przywrócić silnik do ładu z przed lat

wchodzisz w zakładkę po prawo bacis setting i tam robisz 000, 003, 004, 011, logujesz 20sekund, a statyczne robisz 000 001 003 004 007 010 011 012 013 019, logujesz po 10sekund, a dynamicznego 000 nie ma potrzeby robić tan na przyszłość, mi przynajmniej nie chce się na niego patrzeć, bo mam wszystko to samo w pozostałych logach bardziej przejrzyście

Dziękuje za sugestie, powiedz które wartości wychodzą poza normy, patrząc po logach??

1. Czy w logach widzisz jakieś niedomaganie przepływomierza?? Największa bolączka auta w tym momencie to falowanie 1800-2000obr na 3 i 4 biegu, może to być konwerter skrzyni, lub np problem z przepływomierzem .

Przeczytałem ten opis z działu diagnostyka vag - apropo diagnozy przepływki :

- 008: poz. 2, 3 i 4:

a. wartość poz. 2 [życzenie kierowcy] powinna być najwyższa;

b. wartość poz. 3 [ograniczenie momentu obrotowego] powinna być najniższa;

c. wartość poz. 4 [ograniczenie dymienia] powinna być wyższa od wartość poz. 3, a niższa niż wartość poz. 2.

jeżeli wartość poz. 4 jest najniższa - G70 mierzy nieprawidłowo.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Poniżej link do moich logów dynamicznych grupy 008 , patrząc na te logi właśnie w przedziale 1800 obrotów, wartości pokazują że przepływka nie domaga (wg opisu powyżej) . Już od 2100 obrotów w góre jest ok

http://vaglog.pl/log_202756.html

2. Filtr paliwa i powietrza rok temu

3. Czy możesz podesłać mi przykładowy link, jakie konkretnie wężyki proponujesz zakupić, pamiętasz może średnicę wewnętrzą??

4. Wężyk w ecu (wewnątrz ten krótki odcinek) wymieniłem i wyczyściłem

5. Co to znaczy wypal kolektor ssący??

6. Rozrząd wymieniany 4 miesiące temu

Edytowane przez Rozmys11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wężyki średnica 3.2 i 4 Damian miał na myśli odnośnie wypalenia kolektora wyjmujesz go wlewasz wiadro benzyny i podpalasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka troche dziwnie pokazuje, w dolnym zakresie obrotów ograniczenie dymienia jest mniejsze niz ograniczenie obrotów a to niby oznacza walnięty przepływomierz ale pozostałe parametry są ok więc ciężko stwierdzić czy jest walnięty. Odepnij wtyczkę od przepływki i zobacz czy sie trzęsie podczas jazdy, po odpięciu przepływki ECU ustali stałą dawkę powietrza więc moze troszke dymić ale jesli bedzie ładnie chodził bedziesz miał odpowiedz. Po tym zabiegu bedziesz musiał wykasować błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe, tam jest wiele do zrobienia ale co jak co przepływka jest ok, podajesz się za diagnostę a nie widzisz nic więcej? masakra, ja wyżej pisałem od czego zacząć ale właściciel nie kwapi się cokolwiek zrobić wiec szkoda mojego czasu dla kogoś takiego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy tam jest napisane diagnosta czy pomoge ????? Gdybym był diagnostą to nie miał bym czasu pisać po forach tylko robił bym robote a skoro ty tez tu piszesz roboty nie masz za wiele :wink:

Pytanie było o przepływke więc pisałem co o niej mysle :)

Edytowane przez lukaszooo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...