sebo_runner Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 (edytowane) Witam! Mam taki problem , zakupiłem audi A4 B5 95rok 90 KM . Mam taki problem , że tylko pierwsze depnięcie hamowało w miarę dobrze , drugie już trzeba było się zapierać . Wymieniłem serwo z pompką i niestety nic nie pomogło , nawet jest jakby gorzej , ale myślę , że ponowne odpowietrzenie jej pomoże . Moje pytanko , co mogę zrobić z tym ? Gdzie jest umieszczona pompa vacum i jak wygląda w tym aucie i jak mogę sprawdzić ją ? Czy nie ma po drodze jakiś zaworków zwrotnych które mogłby być uszkodzone ? Pozdrawiam Sebo Edytowane 9 Listopada 2014 przez sebo_runner
Dev Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Podłącz vacuometr i sprawdz podcisnienie na wezu do serva
sebo_runner Opublikowano 9 Listopada 2014 Autor Opublikowano 9 Listopada 2014 Niestety nie mam takiego sprzętu
Dev Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Zwykly zegar z ujemną wartoscia wystarczy
sebo_runner Opublikowano 9 Listopada 2014 Autor Opublikowano 9 Listopada 2014 (edytowane) Mam ciśnieniomierz do cylindrów , ale to raczej nie zda egzaminu , prawda ? ew. jaka wartość ma tam być ? Edytowane 9 Listopada 2014 przez sebo_runner
sebo_runner Opublikowano 9 Listopada 2014 Autor Opublikowano 9 Listopada 2014 a odp. na pozostałe moje pytania z pierwszego postu , mógłbyś udzielić ?
mo2 Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Tematów co do sprawdzania szczelności podciśnienia na forum trochę jest, wystarczy poszukać . A wakuometr można już dostać za ok 30pln .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się