kipomek Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 siemanko. kupilem licznik z fisem i wiązką kabli z mysla, ze sobie go zaloze, ale zaczely sie schody, poniewaz potrzeba do niego wsad od Europejczyka. Ogolnie to na poczatku moga zostac te angielskie tarczki, i predkosciomierza nie bedzie trzeba przekladac, ale chyba potrzebuje jakies piny,kluczyki itd do immobilajzera.. kto z forum pomaga? Pomoze?
marcin_franz Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 Poszukaj tematu pod tytułem: "efekt wymiany licznika na fis" Tam jest wszystko Wysłane z terenu
kipomek Opublikowano 11 Listopada 2014 Autor Opublikowano 11 Listopada 2014 Czytałem ten temat wielokrotnie. Ogólnie chodzi mi o ten wsad. Czy dam rade podpiąć licznik do auta by dzialal, nie zmieniajac tego wsadu i tarczek ? W VAGu sie zmienia mile na kilometry, to wiem. A ten wsad to tylko po to, zeby ustawic przebieg i wskazowke predkosciomierza tak? Po drugie, musze jakos zczytać pin, dam rade to zrobic bez tego kabla potrzebnego do wsadów?Chodzi mi o to, ze nie mam nikogo w poblizu, aby ogarnął mi to i nikt nie ma kabla do licznika. Kto z forum sie tym zajmuje ? "cwiara" nie ma czasu..
marcin_franz Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 Nie musisz zmieniać wsadu. Wsad zmieniasz po zmianie tarcz na europę. Ty masz immo w liczniku, czy w ecu? (nie wiem jak jest w przedlifcie) Jesli w liczniku to pin odczytasz i zakodujesz kluczyki zwykłym kabelkiem, ale w vagComander (Przebieg rownież). Wysłane z terenu
kipomek Opublikowano 11 Listopada 2014 Autor Opublikowano 11 Listopada 2014 Wydaje mi sie, że mam w liczniku immo.. Coś takiego kiedyś wyczytałem, że w 98 tak jest. Czyli pin zczytuje z tego licznika co mam, i jak wkladam tego anglika, to tam jakos to przekodowuje ?
marcin_franz Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Wydaje mi sie, że mam w liczniku immo.. Coś takiego kiedyś wyczytałem, że w 98 tak jest. Czyli pin zczytuje z tego licznika co mam, i jak wkladam tego anglika, to tam jakos to przekodowuje ?Nie, zczytujesz pin z nowego licznika i później za jago pomocą kodujesz kluczyki.Wysłane z terenu
kipomek Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Opublikowano 12 Listopada 2014 Hm. To grubsza zabawa już z kodowaniem kluczy..
marcin_franz Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 5 minut roboty Wysłane z terenu
kipomek Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Opublikowano 12 Listopada 2014 Dla kogo ? Co za sprzęt potrzeba ?
Gość cwiara Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Kup sobie vag commander 1.4 i sam odczytasz pin. Pózniej zwykłym vag kkl kodujesz klucze i wsio śmiga
marcin_franz Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 (edytowane) Zwykły vag kkl też odczyta pin Wysłane z terenu Edytowane 12 Listopada 2014 przez marcin_franz
Gość cwiara Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Programem vag eeprom programmer
kipomek Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Opublikowano 12 Listopada 2014 Czyli zwykłym kabelkiem do VAGa da rade to zrobić wszystko, tzn oprócz zmieniania tarczki i miejsca wskazówki prędkościomierza?Bo nie chce sie bawić w dodatkowe koszta..
kipomek Opublikowano 13 Listopada 2014 Autor Opublikowano 13 Listopada 2014 (edytowane) Tak jest Fenomenalnie! Znajdę gdzieś na forum instrukcję krok po kroku co trzeba robić w programach Vag Commandera / vag eeprom programmera ? Bo już nie wiem, który program współgra ze zwykłym kablem od VAGa i sobie poradzi? Chyba, że nie ma nigdzie. To jak mi wytłumaczycie tu/ na PW co i jak po kolei, to obiecuje zrobić przejrzystą instrukcje (jak mi się uda wymiana) dla laików jak ja,aby laury spadły na Was Bo w temacie Efekt wymiany licznika na FIS nie ma nic o zczytywaniu PINu, ani kodowaniu kluczy, a to bardzo cenna informacja, chyba że jestem ślepy, bo niestety tego nie widze. Edytowane 13 Listopada 2014 przez kipomek
marcin_franz Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 Pobierz poradnik "zmiana pół fis na fis" tam na stronie 98 masz dokladnie opisane kodowanie kluczyków Wysłane z terenu
kipomek Opublikowano 16 Listopada 2014 Autor Opublikowano 16 Listopada 2014 to mam nadzieje ze bedzie opis obslugi tego vag eeprom programmer i dam rade! poradnik jest mega czytelny i bardzo fajny ale jest "przystosowany" do kogos kto dysponuje kablem k+ can, a ja niestety go nie mam, i chcialem wykorzystac kabel kkl. podobno vag eeprom programmer ma takie podobne wlasciwosci na KKLu co kabelek k+ can. O to chodzi.
marcin_franz Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 Dasz radę to samo zrobić kacelkiem vag kkl Wysłane z terenu
kipomek Opublikowano 16 Listopada 2014 Autor Opublikowano 16 Listopada 2014 no tak ale niestety nie ma nigdzie instrukcji obsługi programu vag eeprom programmer, chyba ze chodzi Ci o to, ze dam rade to zrobić w programie vag commander 1.4 full, ale nie wiem czy w 100% da rade ?
marcin_franz Opublikowano 17 Listopada 2014 Opublikowano 17 Listopada 2014 Tak, vag comander i kkl to zrobisz Wysłane z terenu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się