Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Licznik z Anglika na EU


kipomek

Rekomendowane odpowiedzi

siemanko. kupilem licznik z fisem i wiązką kabli z mysla, ze sobie go zaloze, ale zaczely sie schody, poniewaz potrzeba do niego wsad od Europejczyka. Ogolnie to na poczatku moga zostac te angielskie tarczki, i predkosciomierza nie bedzie trzeba przekladac, ale chyba potrzebuje jakies piny,kluczyki itd do immobilajzera.. kto z forum pomaga? Pomoze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem ten temat wielokrotnie. Ogólnie chodzi mi o ten wsad. Czy dam rade podpiąć licznik do auta by dzialal, nie zmieniajac tego wsadu i tarczek ? W VAGu sie zmienia mile na kilometry, to wiem. A ten wsad to tylko po to, zeby ustawic przebieg i wskazowke predkosciomierza tak?
Po drugie, musze jakos zczytać pin, dam rade to zrobic bez tego kabla potrzebnego do wsadów?
Chodzi mi o to, ze nie mam nikogo w poblizu, aby ogarnął mi to i nikt nie ma kabla do licznika. Kto z forum sie tym zajmuje ? "cwiara" nie ma czasu..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie musisz zmieniać wsadu. Wsad zmieniasz po zmianie tarcz na europę. Ty masz immo w liczniku, czy w ecu? (nie wiem jak jest w przedlifcie) Jesli w liczniku to pin odczytasz i zakodujesz kluczyki zwykłym kabelkiem, ale w vagComander (Przebieg rownież).

Wysłane z terenu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie, że mam w liczniku immo.. Coś takiego kiedyś wyczytałem, że w 98 tak jest. Czyli pin zczytuje z tego licznika co mam, i jak wkladam tego anglika, to tam jakos to przekodowuje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie, że mam w liczniku immo.. Coś takiego kiedyś wyczytałem, że w 98 tak jest. Czyli pin zczytuje z tego licznika co mam, i jak wkladam tego anglika, to tam jakos to przekodowuje ?

Nie, zczytujesz pin z nowego licznika i później za jago pomocą kodujesz kluczyki.

Wysłane z terenu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli zwykłym kabelkiem do VAGa da rade to zrobić wszystko, tzn oprócz zmieniania tarczki i miejsca wskazówki prędkościomierza?
Bo nie chce sie bawić w dodatkowe koszta..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest :D

Fenomenalnie! Znajdę gdzieś na forum instrukcję krok po kroku co trzeba robić w programach Vag Commandera / vag eeprom programmera ?

Bo już nie wiem, który program współgra ze zwykłym kablem od VAGa i sobie poradzi? Chyba, że nie ma nigdzie. To jak mi wytłumaczycie tu/ na PW co i jak po kolei, to obiecuje zrobić przejrzystą instrukcje (jak mi się uda wymiana) dla laików jak ja,aby laury spadły na Was :D

Bo w temacie Efekt wymiany licznika na FIS nie ma nic o zczytywaniu PINu, ani kodowaniu kluczy, a to bardzo cenna informacja, chyba że jestem ślepy, bo niestety tego nie widze.

Edytowane przez kipomek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to mam nadzieje ze bedzie opis obslugi tego vag eeprom programmer i dam rade! :)


poradnik jest mega czytelny i bardzo fajny :) ale jest "przystosowany" do kogos kto dysponuje kablem k+ can, a ja niestety go nie mam, i chcialem wykorzystac kabel kkl. podobno vag eeprom programmer ma takie podobne wlasciwosci na KKLu co kabelek k+ can. O to chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak ale niestety nie ma nigdzie instrukcji obsługi programu vag eeprom programmer,

chyba ze chodzi Ci o to, ze dam rade to zrobić w programie vag commander 1.4 full, ale nie wiem czy w 100% da rade ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...