Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analizę logów AUY


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam proszę o pomoc wywala błąd nie osiągnięcia parametrów wymieniona została gruszka na turbinie ( zardzewiała ) pompa Vacum (niskie podciśnienie) oraz zawór n75 (używka) auto co jakiś czas wpada w tryb awaryjny i przestaje przyspieszać i ostatnio wywalony został katalizator z tego co widzę na logach to pompowtryski oraz termostat . Auto po programie robionym w niemcowni ma w dowodzie nie 115 a 140 koni Co myślicie bo powoli tracę argumenty?

17:05 013, 018, 023 STATYCZNEDYNAMICZNEBASIC SETTINGS delete.png17:05 011, 010, 003 STATYCZNEDYNAMICZNEBASIC SETTINGS delete.png17:05 010, 011 STATYCZNEDYNAMICZNEBASIC SETTINGS delete.png17:05 004, 007, 008 STATYCZNEDYNAMICZNEBASIC SETTINGS delete.png17:04 011 STATYCZNEDYNAMICZNEBASIC SETTINGS delete.png17:04 003 STATYCZNEDYNAMICZNEBASIC SETTINGS delete.png17:03 013, 018, 023 STATYCZNEDYNAMICZNEBASIC SETTINGS delete.png17:03 008, 010, 011 STATYCZNEDYNAMICZNEBASIC SETTINGS delete.png17:03 004, 007, 008 STATYCZNEDYNAMICZNEBASIC SETTINGS delete.png17:03 001, 003 STATYCZNEDYNAMICZNEBASIC SETTINGS
Opublikowano

no pompki już nie najlepsze - chyba 4ty najgorzej.

a tu podejrzewam wymianę gruszki - tzn. sztanga nie została wkręcona idealnie jak była, albo gruszka inaczej przylega, inny trochę wymiar albo coś w tym rodzaju.

z jednej strony turbo za słabo pompuje, a z drugiej mówisz że łapie notlaufy - przełądowania..

zrób może porządny log samej grupy 11, to może będzie można wychwycić ew skoki, bo co 0.8 sekundy to za rzadko.

Opublikowano

Dzięki za podpowiedzi samochód łapie notlaufy nie z powodu przeładowania a niedoładowania dzieje się to raz na dwa tygodnie

Myślisz żeby skręcić czyli skrócić trochę gruszkę ? będzie wtedy szybciej reagował. Martwi mnie jeszcze temperatura paliwa prawie 70*C to trochę dużo przy takiej pogodzie w listopadzie nie sądzisz?

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AJM.LBL

Control Module Part Number: 038 906 019 ET
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G001SG 1268
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 00020
VCID: 6DDBB8100A88
Fault Codes have been Erased
1 Fault Found:
4 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556 - 35-00 - -
Opublikowano

na pasuje podkręcić w tym przypadku - w którą stronę, to teraz nie pamiętam. moe sprawdze wieczorem albo jutro.

ale z drugiej strony jestem PRZECIWNY rozregulowywaniu seryjnego położenia, bo potem możę być ciężko dojść do ładu.

no chyba że rzeczywiście podczas wymiany nowa gruszka nie wróciła na idealne miejsce.

może najpierw sprawdzisz jeszccze szczelność wężyków - aby sie upewnić że podciśnienie nie ucieka nigdzie i to nie tego wina.

a co tremp, to z tego co pamiętam dla PD jest to całkiem normalne, ale na 100% to jak zerkne w logi

Opublikowano

za długa sztanga,musisz skrocic najpierw o 2 obbroty

Opublikowano

tak tak skrócić - ale z umiarem i po sprawdzeniu co napisałem wyżej

Opublikowano

Wszystkie wężyki sprawdzone a te które budziły wątpliwości wymieniłem na nówki w tygodniu skręcę sztangę o dwa obroty i zobaczymy zrobię od razu loga dynamicznego z 011 może coś się dowiemy. Dzięki za sugestie .


Witam ponownie podkręciłem gruszkę turbawki o 2,5 obrotu zerknijcie na loga myślę że jest dużo lepiej 010 i 011

http://vaglog.pl/log_193924.html

Opublikowano

na upartego będzie :)

ale te pół obrotu za dużo powoduje lekkie wahania - tzn turbo przychamowywuje i potem jest ciut za mało.

kwestia czy jest sens to jeszcze ruszać

Opublikowano

Pojeździmy zobaczymy ;)


Koledzy zrobione autem 1000 km i wszystko super zero błędów i radość oraz spokój przy wyprzedzaniu :banan: jeszcze raz dzięki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...