lukaRone Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 Witam proszę o pomoc wywala błąd nie osiągnięcia parametrów wymieniona została gruszka na turbinie ( zardzewiała ) pompa Vacum (niskie podciśnienie) oraz zawór n75 (używka) auto co jakiś czas wpada w tryb awaryjny i przestaje przyspieszać i ostatnio wywalony został katalizator z tego co widzę na logach to pompowtryski oraz termostat . Auto po programie robionym w niemcowni ma w dowodzie nie 115 a 140 koni Co myślicie bo powoli tracę argumenty? 17:05 013, 018, 023 STATYCZNEDYNAMICZNEBASIC SETTINGS 17:05 011, 010, 003 STATYCZNEDYNAMICZNEBASIC SETTINGS 17:05 010, 011 STATYCZNEDYNAMICZNEBASIC SETTINGS 17:05 004, 007, 008 STATYCZNEDYNAMICZNEBASIC SETTINGS 17:04 011 STATYCZNEDYNAMICZNEBASIC SETTINGS 17:04 003 STATYCZNEDYNAMICZNEBASIC SETTINGS 17:03 013, 018, 023 STATYCZNEDYNAMICZNEBASIC SETTINGS 17:03 008, 010, 011 STATYCZNEDYNAMICZNEBASIC SETTINGS 17:03 004, 007, 008 STATYCZNEDYNAMICZNEBASIC SETTINGS 17:03 001, 003 STATYCZNEDYNAMICZNEBASIC SETTINGS
Homiczek Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 no pompki już nie najlepsze - chyba 4ty najgorzej. a tu podejrzewam wymianę gruszki - tzn. sztanga nie została wkręcona idealnie jak była, albo gruszka inaczej przylega, inny trochę wymiar albo coś w tym rodzaju. z jednej strony turbo za słabo pompuje, a z drugiej mówisz że łapie notlaufy - przełądowania.. zrób może porządny log samej grupy 11, to może będzie można wychwycić ew skoki, bo co 0.8 sekundy to za rzadko.
lukaRone Opublikowano 13 Listopada 2014 Autor Opublikowano 13 Listopada 2014 Dzięki za podpowiedzi samochód łapie notlaufy nie z powodu przeładowania a niedoładowania dzieje się to raz na dwa tygodnie Myślisz żeby skręcić czyli skrócić trochę gruszkę ? będzie wtedy szybciej reagował. Martwi mnie jeszcze temperatura paliwa prawie 70*C to trochę dużo przy takiej pogodzie w listopadzie nie sądzisz? Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AJM.LBL Control Module Part Number: 038 906 019 ET Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G001SG 1268 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 00020 VCID: 6DDBB8100A88 Fault Codes have been Erased 1 Fault Found: 4 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-00 - -
Homiczek Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 na pasuje podkręcić w tym przypadku - w którą stronę, to teraz nie pamiętam. moe sprawdze wieczorem albo jutro. ale z drugiej strony jestem PRZECIWNY rozregulowywaniu seryjnego położenia, bo potem możę być ciężko dojść do ładu. no chyba że rzeczywiście podczas wymiany nowa gruszka nie wróciła na idealne miejsce. może najpierw sprawdzisz jeszccze szczelność wężyków - aby sie upewnić że podciśnienie nie ucieka nigdzie i to nie tego wina. a co tremp, to z tego co pamiętam dla PD jest to całkiem normalne, ale na 100% to jak zerkne w logi
vauxhall95 Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 za długa sztanga,musisz skrocic najpierw o 2 obbroty
Homiczek Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 tak tak skrócić - ale z umiarem i po sprawdzeniu co napisałem wyżej
lukaRone Opublikowano 20 Listopada 2014 Autor Opublikowano 20 Listopada 2014 Wszystkie wężyki sprawdzone a te które budziły wątpliwości wymieniłem na nówki w tygodniu skręcę sztangę o dwa obroty i zobaczymy zrobię od razu loga dynamicznego z 011 może coś się dowiemy. Dzięki za sugestie . Witam ponownie podkręciłem gruszkę turbawki o 2,5 obrotu zerknijcie na loga myślę że jest dużo lepiej 010 i 011 http://vaglog.pl/log_193924.html
Homiczek Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 na upartego będzie ale te pół obrotu za dużo powoduje lekkie wahania - tzn turbo przychamowywuje i potem jest ciut za mało. kwestia czy jest sens to jeszcze ruszać
lukaRone Opublikowano 3 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2014 Pojeździmy zobaczymy Koledzy zrobione autem 1000 km i wszystko super zero błędów i radość oraz spokój przy wyprzedzaniu jeszcze raz dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się