BORIQUA 0 Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Witam, wklejam wynik kontroli stanu zawieszenia ze stacji diagnostycznej. Prośba o ocenę wyniku bo widzę że są różnice między L i P stroną, procentowo też wydaje mi się zbyt duża różnica między przodem, a tyłem. Moja wiedza na ten temat jest niestety znikoma dlatego pytam. Może coś innego powinno mnie niepokoić. Na stacji koleś powiedział że "da się jeździć-jest dobrze" ale chcę bardziej fachowego wyjaśnienia. z góry dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriu13 2 Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 To bardzo dobry wynik-rozumiem że niepokoi cię wynik tylnej osi-sprawność tylnych amorów zawsze będzie niższa od przodu z powodu mniejszego dociążenia tyłu.Proponuję dla pewności dociążyć tył dwiema osobami a zobaczysz że wynik się poprawi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BORIQUA 0 Opublikowano 16 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 różnica w wyniku między L a P stroną zapewne wynika z tego że podczas pomiaru byłem w aucie, tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriu13 2 Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 Tak ,to mogło zaważyć,różnica nie jest duża i nie musisz się martwić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BORIQUA 0 Opublikowano 18 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Tak ,to mogło zaważyć,różnica nie jest duża i nie musisz się martwić. dzięki kolego za odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro84.pl 3 Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Ja bym się tymi badaniami tak nie sugerował. Kiedyś badałem to tył pokazywał 54% po roku pokazało ponad 70%. Zaciekawiło mnie czemu takie cuda wychodzą wiec postanowiłem je wyciągnąć i od razu trafiły do kosza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BORIQUA 0 Opublikowano 18 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Ja bym się tymi badaniami tak nie sugerował. Kiedyś badałem to tył pokazywał 54% po roku pokazało ponad 70%. Zaciekawiło mnie czemu takie cuda wychodzą wiec postanowiłem je wyciągnąć i od razu trafiły do kosza toś mnie pocieszył ... w ogóle mam wrażenie że tył niżej siedzi - wizualnie, tak chyba nie powinno być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro84.pl 3 Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Jakieś inne objawy masz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BORIQUA 0 Opublikowano 18 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 tak to wygląda ... tył coś chyba za nisko względem przodu...auto stoi trochę na spadku w stronę przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro84.pl 3 Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Patrzyłeś czy sprężyny całe i czy oznaczenia taki same jak z przodu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BORIQUA 0 Opublikowano 18 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 chodzi Ci o te kolorowe oznaczenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro84.pl 3 Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BORIQUA 0 Opublikowano 26 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 OK, sprawdzę w sobotę bo zakładam nowe odboje i osłony na amortyzatory to będę miał dobry dostęp do wszystkiego Sprężyny sprawdzone. Są OK. Oznaczenia wszystkie mają takie same Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanu 3 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 generalnie zawieszenie po prawej stronie auta powinno być bardziej ściuchrane niż to po lewej, wynikać to powinno z jakości naszych dróg i tego że mamy ruch prawostronny i zazwyczaj po prawej stronie bliżej krawędzi drogi zawsze jest więcej dziur... a u Ciebie jakoś prawa lepsza od lewej (abstrac**jąc od obciążenia auta kierowcą) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się