endriu13
Pasjonat-
Postów
47 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O endriu13
Informacje
-
Imię
Andrzej
-
Miasto
dolnośląskie
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia endriu13
2
Reputacja
-
Zapaliła się kontrolka poziomowania,błąd-zwarcie do plusa,wraca po dwóch sekundach.Wtyczka dolutowana,trzy przewody-ktoś miał przygodę z tej strony. Wtyczka obsługuje nast.piny w czujniku-masa, + zasilanie oraz PWM output.Wyjście sygnału nie jest obsługiwane!!!.Dziwne jest to ,że układ pracował bezawaryjnie od 3 lat tzn .nie generował błędów i wykonywał test po uruchomieniu silnika.Na odpiętej wtyczce na obu kablach prądowych jest napięcie ok.5V-na zasilaniu to logiczne ,ale na PWM ?Masa jest.Zamawiam drugi czujnik ale jestem zaniepokojony czy to on jest winny.Co uważacie? Obecny czujnik to 8E0 907 503-co innego może pasować?
-
Możesz być w posiadaniu oleju Mobil 1New Life 0W/40 ? Pacjent to nowa Corsa E z silnikiem 1.4 XER 66kW.Ewentualnie inne propozycje oleju lepszego niż oplowski Dexos 2.
-
Składam podziękowanie za sprawną przesyłkę i świetne ceny.
-
BRD z DPF i EGR Quattro Po mieście nie jeżdżone,trasa 6,2-6,8 .Raczej lekka noga.
-
Możesz podać ofertę na olej przekładniowy do skrzyni biegów manual /6b/ A4 B7 Quattro?
-
Miałem swojego czasu identyczny cyrk,kontrolki jak u ciebie i brzęczyk,brak błędów.Przyczyna-niedociśnięta kostka wiązki elektrycznej w okolicach lewej lampy z przodu-ta na blaszanym wsporniku.Ktoś mało wprawiony uszkodził zatrzaski i połączenie się poluzowało.Skręciłem na opaski i hula do dzisiaj.
-
Moja paczka olejowa też doszła-jak zwykle szacun.
-
Podłączę się pod temat bowiem powyższa metoda u mnie zadziałała.
-
Składam zamówienie na olej i filtry do BRD-szczegóły PW
-
Za dwa tyg.złożę zamówienie na olej i filtry,mam nadzieję,że nie wybierasz się na urlop?
-
To normalne,że zaczynając jazdę od zimnego silnika mamy zużycie ok.12l spadające do normalnych wartości 6,5-7l dopiero po ok.30 km w miarę spokojnej jazdy .
-
Też się wczoraj pobawiłem-pierwotny odczyt 0,73* ale dopiero za piątym razem trafiłem w punkt 0 bo wychodziło albo na + ,albo na -.Rzeczywiście trudno trafić.Założenie blokad z lusterkiem bezproblemowe.Praca silnika jakby miększa,odpalanie było i jest bezproblemowe,także na zimnym.
-
Serwis da tabliczkę-ale niemiecki i od ręki,jak jest u naszych przedstawicieli -nie wiem.Na pewno załatwisz to bezproblemowo na SKP.Musisz najpierw uzyskać skierowanie ze starostwa na wykonanie tabl.zastępczej.koszt na SKP-35 zł.Może być aluminiowa lub w formie naklejki.Podejdz najpierw do wydz.komunikacji i zapytaj czy wydadzą ci skierowanie na twój wniosek czy będzie potrzebna opinia diagnosty.
-
Tak ,to mogło zaważyć,różnica nie jest duża i nie musisz się martwić.
-
Wyniki geometrii zbieznosci czy mam w porządku ?
endriu13 odpowiedział(a) na DeloKrK temat w Audi A4 B6/B7
Tu problemem nie są wartości jako takie tylko różnica między stronami wynosząca ok.1 stopień co jest wartością niepokojącą.Musisz podać wszystkie wartości z pomiaru,samo pochylenie to za mało.