Skocz do zawartości

endriu13

Pasjonat
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O endriu13

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    dolnośląskie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia endriu13

2

Reputacja

  1. Zapaliła się kontrolka poziomowania,błąd-zwarcie do plusa,wraca po dwóch sekundach.Wtyczka dolutowana,trzy przewody-ktoś miał przygodę z tej strony. Wtyczka obsługuje nast.piny w czujniku-masa, + zasilanie oraz PWM output.Wyjście sygnału nie jest obsługiwane!!!.Dziwne jest to ,że układ pracował bezawaryjnie od 3 lat tzn .nie generował błędów i wykonywał test po uruchomieniu silnika.Na odpiętej wtyczce na obu kablach prądowych jest napięcie ok.5V-na zasilaniu to logiczne ,ale na PWM ?Masa jest.Zamawiam drugi czujnik ale jestem zaniepokojony czy to on jest winny.Co uważacie? Obecny czujnik to 8E0 907 503-co innego może pasować?
  2. Możesz być w posiadaniu oleju Mobil 1New Life 0W/40 ? Pacjent to nowa Corsa E z silnikiem 1.4 XER 66kW.Ewentualnie inne propozycje oleju lepszego niż oplowski Dexos 2.
  3. Składam podziękowanie za sprawną przesyłkę i świetne ceny.
  4. BRD z DPF i EGR Quattro Po mieście nie jeżdżone,trasa 6,2-6,8 .Raczej lekka noga.
  5. Możesz podać ofertę na olej przekładniowy do skrzyni biegów manual /6b/ A4 B7 Quattro?
  6. Miałem swojego czasu identyczny cyrk,kontrolki jak u ciebie i brzęczyk,brak błędów.Przyczyna-niedociśnięta kostka wiązki elektrycznej w okolicach lewej lampy z przodu-ta na blaszanym wsporniku.Ktoś mało wprawiony uszkodził zatrzaski i połączenie się poluzowało.Skręciłem na opaski i hula do dzisiaj.
  7. Podłączę się pod temat bowiem powyższa metoda u mnie zadziałała.
  8. Za dwa tyg.złożę zamówienie na olej i filtry,mam nadzieję,że nie wybierasz się na urlop?
  9. To normalne,że zaczynając jazdę od zimnego silnika mamy zużycie ok.12l spadające do normalnych wartości 6,5-7l dopiero po ok.30 km w miarę spokojnej jazdy .
  10. Też się wczoraj pobawiłem-pierwotny odczyt 0,73* ale dopiero za piątym razem trafiłem w punkt 0 bo wychodziło albo na + ,albo na -.Rzeczywiście trudno trafić.Założenie blokad z lusterkiem bezproblemowe.Praca silnika jakby miększa,odpalanie było i jest bezproblemowe,także na zimnym.
  11. Serwis da tabliczkę-ale niemiecki i od ręki,jak jest u naszych przedstawicieli -nie wiem.Na pewno załatwisz to bezproblemowo na SKP.Musisz najpierw uzyskać skierowanie ze starostwa na wykonanie tabl.zastępczej.koszt na SKP-35 zł.Może być aluminiowa lub w formie naklejki.Podejdz najpierw do wydz.komunikacji i zapytaj czy wydadzą ci skierowanie na twój wniosek czy będzie potrzebna opinia diagnosty.
  12. Tak ,to mogło zaważyć,różnica nie jest duża i nie musisz się martwić.
  13. Tu problemem nie są wartości jako takie tylko różnica między stronami wynosząca ok.1 stopień co jest wartością niepokojącą.Musisz podać wszystkie wartości z pomiaru,samo pochylenie to za mało.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...