Skocz do zawartości

kufel97

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kufel97

Informacje

  • Imię
    Sylwek
  • Miasto
    Kielce

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia kufel97

0

Reputacja

  1. Kolego u mnie też falowały obroty albo chodziły jak same chciały. Jak wrzuciłem luz (w multi nie odczuwalne było że tak się dzieje) to obroty na 1200-1300 i szły do 2000-2300 tam 1-2 sek i powoli na dół, na dole 1-2 sek i z powrotem do góry. Okazało się że do wymiany był czujnik odpowietrzenia skrzyni korbowej (koszt w intercars - 13-20 PLN). http://auto-truck3.pl/img/p/9126-16397-thickbox.jpg Sprawdzić możesz ściskając rurę która do niego dochodzi. Jak obroty się uspokoją to wiesz że to na pewno to.
  2. Ja również zmieniałem głośniczek. A kupiłem 32 Ohm. Lutowanie w starym miejscu na starym koszyczku. Co do klem to radzę zdejmować pomimo wszystko. U mnie po podłączeniu licznika bez zdejmowania klem fis kolorowy zamilkł (na czarno) dopiero po wszystkim pomogło zdjęcie klemy i ponowne jej założenie. Oczywiście nie wiem jak u was ale u mnie po takiej akcji zdjęcia klemy muszę ponownie zakodować pilota bo go nie widzi. Niby trwa to dosłownie minutę ale trzeba się wpinać do auta. Oczywiście po ponownym wpięciu licznika świeci się kontrolka trakcji. Ale jest to normalne i po wykonaniu skrętu kołami oraz ruszeniu paru metrów kontrolka samoczynnie gaśnie.
  3. Koledzy jak mam włączyć kontrolkę od swiatel mijania. 17 Instruments i co dlej? Adaptacja czy Meas. Blocks? Z chęcią bym to też u siebie zmienił tylko potrzebuję bardziej szczegółowej instrukcji. Kufel97 Okej udało się i wszystko działa jak należy
  4. Inna bateria również nie pomaga. A jak sprawdzić czy pilot tylko błyska czy wysyła sygnał 433 MHz
  5. Hmmm Wihajster a da sięto prosto organoleptycznie sprawdzić?
  6. To też nie działa. Przed chwilą sprawdzałem.
  7. Witam Mam prośbę o pomoc bo niewiem w czym jest problem. Posiadam 2 kluczyki i jednego nieda się wogóle zakodować. W VAG pokazuje zakodowany 1 kluczyk i za czorta drugiego niechce dodać. Problemowy kluczyk baterię ma wymienioną, auto na nim da się odpalić a za chiny ludowe nieda się zakodować. W VAG-u 46 => 08 => kanał 7 - przy wciskaniu przycisków wogóle niema reakcji, niepokazuje że wogóle jest jakiś przycisk wciskany. (a kluczyk pierwszy pokazuje zarówno który to jest pilot i jaki przycisk wciskam). natomiast w 46 => 21 jak wpiszę drugi kluczyk to po teście i wciśnięciu przycisku na pilocie nie wczytuje i pokazuje error. Może ja coś nie tak robię albo co powinienem sprawdzić? Pozdrawiam kufel97
  8. witam wszystkich na forum *proszę czytać FAQ odpowiednich działów, bo nie stosujesz się do nich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...