Skocz do zawartości

DeloKrK

Pasjonat
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O DeloKrK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia DeloKrK

1

Reputacja

  1. jeszcze jak moglbym was poprosic o nr czesci z etki, bo nie moge jednoznacznie okreslic czy wlasciwie wyszukalem.. z gory dziekuje
  2. Jak fachowo zaywa sie ta czesc? nie udaje mi sie zlokalizowac tego w etce.
  3. Witam Mam pytanie ad. kierownica powietrza 2.0 ALT. czy mozna zakupic nowa kierownice powietrza bez kolektora? moze z innego podobnego silnika np 1.8 20v VW ? jezeli tak to poprosilbym nr. z etki kompatybilnej kierowicy powietrza, ewetualnie z ktorej mozna zrobic swap membrany lub ciegna ? z gory dzieki za info pozdrawiam
  4. Poza tym katem pochylenia wszystkie inne wartosci sa na zielono, czyli w normie.
  5. witam Prosze o informacje / opinie czy podana ponizej wartosc jest duzym odstepstwem, czy robilibyscie cos z tym, czy mozna jezdzic smialo? "POCHYLENIE KOŁA PRAWE PRZEDNIE: -1,06 STOPNIA", natomiast pochylenie kola lewego przedniego to -0.09 stopnia Dodam, ze przod wymieniony kompletny: 8 wahaczy, drazki, koncowki, laczniki stabilizatora 2szt. wszystko Lemfordera + nowe opony GoodYear 4Season. Nie znam sie na odczytywaniu danych diagnostycznych, prosze o pomoc.
  6. sugerowalbym jednak plukanke LM, sprawdzona, w znaczeniu bezpieczna..
  7. Kolego, ponizej zamieszczam skany z instrukcji dla naszego motoru, abyś już nie miał watpliwości. Specyfikacja oleju Castrol 10w40 A3/4, koniecznie A3/B4, dla porownania do wglądu na stronie producenta. Download Bez*tytułu hosting plikow jpg Download Bez*tytułu2 hosting plikow jpg (jakiś piep**ony hosting, ale bezpłatnie można pobrać skany.) pozdrawiam
  8. Zaglądnij najpierw do instrukcji auta zanim sie wypowiesz, olej wielosezonowy dla tego silnika powinien spelniac norme VW 501 01, czyli dokladnie taka jaka ma Castrol 10W40 A3/B4 (w ASO leja 5W30). No to coś nie tak z tą twoją specyfikacją jest nie tak ? napewno nigdzie nie będzie zalecany półsyntetyk , specyfikacje to są jak coś 502-505 , a jeśli chodzi o wielosezonowość to ten longlife jest .. Zerknij na 375 strone instrukcji do A4 B6 dla silnika 96kW: olej wielosezonowy LEKKOBIERZNY VW 500 00 lub 502 00, lub wielosezonowy 501 01 i wlasnie tą norme spelnia Castrol 10w40 A3/B4, oczywiscie w aso leja olej lekkobierzny 5w30 long VW 503 00.
  9. Niestety, nie mierzylismy ciśnienia oleju. Bardzo prawdopodobne, ze z braku cisnienia poczatkowego, gdyz wystepowalo to jedynie po odpaleniu na zimnym silniku, trwa/lo ok 1 sekundy. Przy okazji, o czym moze swiadczyc fakt, ze owa 1 sekunda wystepuje/owala jedynie, gdy jazda poprzedzajaca odpalenie np. wieczora dnia poprzedniego, byla dosc agresywna 4-4,5 tys. obrotow. W przypadku jazdy do ok 3 tys obrotow dzwiek ten nigdy przy odpalaniu nie wystepuje/owal, czy to cos sugeruje albo o czyms swiadczy?
  10. Witam Po wyczyszczeniu miski olejowej i smoka pompy oleju, modyfikacji odmy (w tym nowa odma + czwórnik + eżektor), przeczyszczeniu dolotu, przepływki, przepustnicy + adaptacja, zastosowaniu Antykoks'a i zalaniu Castrol 10w40 A3/B4, który spełnia normę VW dla tego silnika, (zgodnie z instrukcją pojazdu), problem DZIWNEGO DZWIĘKU PO ODPALENIU NA ZIMNYM SLINKU niemal ustąpił, poinformuję po przejechaniu większego dystansu. pozdrawiam. p.s. podziękowania z Krakowa dla: Marcin'a za fachową robotę.
  11. Witam Po wyczyszczeniu miski olejowej i smoka pompy oleju, modyfikacji odmy (w tym nowa odma + czwórnik + eżektor), przeczyszczeniu dolotu, przepływki, przepustnicy + adaptacja, zastosowaniu Antykoks'a i zalaniu Castrol 10w40 A3/B4, który spełnia normę VW dla tego silnika, (zgodnie z instrukcją pojazdu), problem DZIWNEGO DZWIĘKU PO ODPALENIU NA ZIMNYM SLINKU niemal ustąpił, poinformuję po przejechaniu większego dystansu. pozdrawiam. p.s. podziękowania z Krakowa dla: Marcin'a za fachową robotę.
  12. Witam Po wyczyszczeniu miski olejowej i smoka pompy oleju, modyfikacji odmy (w tym nowa odma + czwórnik + eżektor), przeczyszczeniu dolotu, przepływki, przepustnicy + adaptacja, zastosowaniu Antykoks'a i zalaniu Castrol 10w40 A3/B4, który spełnia normę VW dla tego silnika, (zgodnie z instrukcją pojazdu), problem DZIWNEGO DZWIĘKU PO ODPALENIU NA ZIMNYM SLINKU niemal ustąpił, poinformuję po przejechaniu większego dystansu. pozdrawiam. p.s. podziękowania z Krakowa dla: Marcin'a za fachową robotę.
  13. Zaglądnij najpierw do instrukcji auta zanim sie wypowiesz, olej wielosezonowy dla tego silnika powinien spelniac norme VW 501 01, czyli dokladnie taka jaka ma Castrol 10W40 A3/B4 (w ASO leja 5W30). ---------- Post dopisany at 21:15 ---------- Poprzedni post napisany at 21:14 ---------- Ile km zrobiłeś? 500km
  14. Witam Po modyfikacji odmy (w tym nowa odma + czwórnik + eżektor), wyczyszczeniu miski olejowej i smoka pompy oleju, przeczyszczeniu dolotu, przepływki, przepustnicy + adaptacja, zastosowaniu Antykoks'a i zalaniu Castrol 10w40 A3/B4, który spełnia normę VW dla tego silnika, (zgodnie z instrukcją pojazdu), problem ubytków oleju najprawdopodobniej ustąpił, poinformuję po przejechaniu większego dystansu. pozdrawiam. p.s. podziękowania z Krakowa dla: benyA4 i michass za pomoc merytoryczną. Dla Marcin'a za fachową robotę.
  15. Czad 15ms Temperatura 45* Obroty 1500 Czas wtrysku w ALT moim zdaniem max 15-17ms reszte danych ustawiasz experymentalnie ,ja mam jak wyzej. Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 Dzieki Kolego, rewelacja, smiga jak marzenie !!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...