Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B6 ALT] Ustawienia Stag'a.


DeloKrK

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Prosiłbym użytkowników LPG w silniku ALT Audi A4 B6/B7 o podanie ustawień "zubożania mieszanki na zimnym silniku", ewentualnie reszty ustawień w sterowniku Stag.

Z góry dziękuje za pomoc.

Pozdrawiam

---------- Post dopisany 16-11-2012 at 12:05 ---------- Poprzedni post napisany 15-11-2012 at 23:44 ----------

Nikt nie pomoże?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te ustawienia dobiera się eksperymentalnie. Musisz popróbować różnych ustawień. To coi ujednego się sprawdza, w drugim egzemplarzu już nie musi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no raczej nikt tu nie dysponuje takimi danymi. a w czym masz problem?? do gazu to ogarnietego gazownika a nie statystyki kolego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdaje sobie z tego sprawe, aczkolwiek liczylem na cos w rodzaju ankiety, na podstawie kilku przykladow ustawien dla silnika ALT, moglbym wyciagnac jakies zaleznosci

Czad 15ms

Temperatura 45*

Obroty 1500

Czas wtrysku w ALT moim zdaniem max 15-17ms reszte danych ustawiasz experymentalnie ,ja mam jak wyzej.

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdaje sobie z tego sprawe, aczkolwiek liczylem na cos w rodzaju ankiety, na podstawie kilku przykladow ustawien dla silnika ALT, moglbym wyciagnac jakies zaleznosci

Czad 15ms

Temperatura 45*

Obroty 1500

Czas wtrysku w ALT moim zdaniem max 15-17ms reszte danych ustawiasz experymentalnie ,ja mam jak wyzej.

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Dziekuje Ci bardzo !!

---------- Post dopisany 06-01-2013 at 19:48 ---------- Poprzedni post napisany 22-11-2012 at 19:38 ----------

ma ktos jeszcze swoje ustawienia do podania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie ustawienia tworzy się dla konkretnego auta z konkretnymi elementami instalacji na pokładzie . Jakie to będą wartości to zależy od typu wtryskiwaczy i zapewne reduktora tzn. jak szybko jest w stanie się ogrzać i podawać gaz w odpowiedniej temperaturze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdaje sobie z tego sprawe, aczkolwiek liczylem na cos w rodzaju ankiety, na podstawie kilku przykladow ustawien dla silnika ALT, moglbym wyciagnac jakies zaleznosci

Czad 15ms

Temperatura 45*

Obroty 1500

Czas wtrysku w ALT moim zdaniem max 15-17ms reszte danych ustawiasz experymentalnie ,ja mam jak wyzej.

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Dzieki Kolego, rewelacja, smiga jak marzenie !!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...