Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ocena kontroli stanu zawieszenia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, wklejam wynik kontroli stanu zawieszenia ze stacji diagnostycznej. Prośba o ocenę wyniku bo widzę że są różnice między L i P stroną, procentowo też wydaje mi się zbyt duża różnica między przodem, a tyłem. Moja wiedza na ten temat jest niestety znikoma dlatego pytam. Może coś innego powinno mnie niepokoić. Na stacji koleś powiedział że "da się jeździć-jest dobrze" ale chcę bardziej fachowego wyjaśnienia. z góry dzięki.

W2KjiO.jpg

Opublikowano

To bardzo dobry wynik-rozumiem że niepokoi cię wynik tylnej osi-sprawność tylnych amorów zawsze będzie niższa od przodu z powodu mniejszego dociążenia tyłu.Proponuję dla pewności dociążyć tył dwiema osobami a zobaczysz że wynik się poprawi.

Opublikowano

różnica w wyniku między L a P stroną zapewne wynika z tego że podczas pomiaru byłem w aucie, tak?

Opublikowano

Tak ,to mogło zaważyć,różnica nie jest duża i nie musisz się martwić.

Opublikowano

Tak ,to mogło zaważyć,różnica nie jest duża i nie musisz się martwić.

dzięki kolego za odpowiedź :hi:

Opublikowano

Ja bym się tymi badaniami tak nie sugerował. Kiedyś badałem to tył pokazywał 54% po roku pokazało ponad 70%. Zaciekawiło mnie czemu takie cuda wychodzą wiec postanowiłem je wyciągnąć i od razu trafiły do kosza

Opublikowano

Ja bym się tymi badaniami tak nie sugerował. Kiedyś badałem to tył pokazywał 54% po roku pokazało ponad 70%. Zaciekawiło mnie czemu takie cuda wychodzą wiec postanowiłem je wyciągnąć i od razu trafiły do kosza

toś mnie pocieszył :) ... w ogóle mam wrażenie że tył niżej siedzi - wizualnie, tak chyba nie powinno być?

Opublikowano

Jakieś inne objawy masz?

Opublikowano

87c8686f818c4e41.jpg

tak to wygląda ... tył coś chyba za nisko względem przodu...auto stoi trochę na spadku w stronę przodu

Opublikowano

Patrzyłeś czy sprężyny całe i czy oznaczenia taki same jak z przodu?

Opublikowano

chodzi Ci o te kolorowe oznaczenia?

Opublikowano

OK, sprawdzę w sobotę bo zakładam nowe odboje i osłony na amortyzatory to będę miał dobry dostęp do wszystkiego


Sprężyny sprawdzone. Są OK. Oznaczenia wszystkie mają takie same
Opublikowano

generalnie zawieszenie po prawej stronie auta powinno być bardziej ściuchrane niż to po lewej, wynikać to powinno z jakości naszych dróg i tego że mamy ruch prawostronny i zazwyczaj po prawej stronie bliżej krawędzi drogi zawsze jest więcej dziur... :) a u Ciebie jakoś prawa lepsza od lewej (abstrac**jąc od obciążenia auta kierowcą)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...