Mesiah Opublikowano 17 Listopada 2014 Opublikowano 17 Listopada 2014 Czy wymieniony w temacie zaworek występuje tylko w nowszych ADR z plastikowym kolektorem czy jest też w starszych z alu? Szukam przyczyny mulenia silnika przy nagłym dodaniu gazu. Najpierw się dusi jakby go przylewało a dopiero po 0.5s wkręca się na obroty. U kumpla pomogła wymiana tego zaworka ale on ma paska b5 1.8 z 99r i chyba ma już klapy w kolektorze. Chodzi chyba o taki bzdet : http://allegro.pl/vw-passat-b5-1-8-20v-99-czujnik-podcisnienia-i4729297889.html?bi_s=archiwum_allegro&bi_m=Offers&bi_c=Product&bi_term=Motoryzacja-3_Cz%C4%99%C5%9Bci+samochodowe-620_Uk%C5%82ad+elektryczny,+zap%C5%82on-4141_Czujniki-50744_Pozosta%C5%82e-50745
tatar123 Opublikowano 18 Listopada 2014 Opublikowano 18 Listopada 2014 Oczywiście ze jest w starszych Tutaj na tym zdjęciu widać przy kolektorze grusze podciśnienia a za nią jest ten zaworek na wtyczke 2 pinowa
Mesiah Opublikowano 18 Listopada 2014 Autor Opublikowano 18 Listopada 2014 Ja mam ADR z 96r z inną obudową i gruszki chyba nie ma Mam zdjęcie ale ktoś mi powie jak je wstawić? Co chwile są jakieś zmiany w edytorze http://eng.auto24.ee/kasutatud/auto_pildid.php?id=363207&view=50&cache_missing=1 Gruszki nad alternatorem nie widać
Labiel Opublikowano 18 Listopada 2014 Opublikowano 18 Listopada 2014 Masz klasycznego ADR bez zmiennej długości dolotu - ta zmienna długość dolotu niby poprawia trochę moment, znaczy rosnąć o 500obr/min szybciej. W samych osiągach nie ma żadnej różnicy (max moc i Nm pozostają bez zmian), więc nie masz co żałować że tego nie masz. Wracając do twojego problemu - pierwsze co to układ WN do sprawdzenia. Świece kable sprawdzane, wymieniane? Sprawdź też odmę, jeśli nikt wcześniej jej nie wymieniał to na bank masz ją rozwaloną.
Mesiah Opublikowano 18 Listopada 2014 Autor Opublikowano 18 Listopada 2014 (edytowane) Mam swój temat odnośnie tego problemu i ogólnie kultury pracy tego silnika. Cewka nowa Helli , przewody Beru i świece Denso z przerwą na 0.9. Auto nigdy nie widziało gazu. Układ WN odpada bo na starej cewce boscha było identycznie więc obie raczej sprawne. Odma jak nowa (musiała być wymieniana). Przy okazji zrobiłem wolną odmę żeby pozbyć się syfu z kolektora. Do tego zero przedmuchów i lewego powietrza w dolocie. ECU też podmieniane. Edytowane 18 Listopada 2014 przez Mesiah
Labiel Opublikowano 18 Listopada 2014 Opublikowano 18 Listopada 2014 Przepływka co pokazuje? Ewentualnie możesz ją odpiąć i zobaczyć co się będzie działo bez niej.
Mesiah Opublikowano 18 Listopada 2014 Autor Opublikowano 18 Listopada 2014 Przepływka pokazuje ok. Na jałowym biegu 3 z hakiem a przy pełnym obciążeniu ok 100. Jutro spróbuje ja odpiąć.
darkb Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 koledzy a co kiedy przepływka pokazuje około 9- 10 g/s kiedy silnik jest odpalony zimny podłuzszym postoju coś to oznacza czy tak musi być i 2 pytanie jak sprawdzić ten elektrozawór odpowietrzania zbiornika czy jest on sprawny
Labiel Opublikowano 25 Listopada 2014 Opublikowano 25 Listopada 2014 Uzupełnij profil bo nie wiem co masz za auto. Jak zimne to chodzi ci na wyższych obrotach, czyli na tak zwanym ssaniu?
darkb Opublikowano 25 Listopada 2014 Opublikowano 25 Listopada 2014 Uzupełnij profil bo nie wiem co masz za auto. Jak zimne to chodzi ci na wyższych obrotach, czyli na tak zwanym ssaniu? juz uzupełniłem i co podpowiesz mi coś
Labiel Opublikowano 25 Listopada 2014 Opublikowano 25 Listopada 2014 Zadałem pytanie, jak z tymi obrotami?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się