Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czujnik/zaworek podciśnienia


Mesiah

Rekomendowane odpowiedzi

Czy wymieniony w temacie zaworek występuje tylko w nowszych ADR z plastikowym kolektorem czy jest też w starszych z alu? Szukam przyczyny mulenia silnika przy nagłym dodaniu gazu. Najpierw się dusi jakby go przylewało a dopiero po 0.5s wkręca się na obroty. U kumpla pomogła wymiana tego zaworka ale on ma paska b5 1.8 z 99r i chyba ma już klapy w kolektorze.


Chodzi chyba o taki bzdet : http://allegro.pl/vw-passat-b5-1-8-20v-99-czujnik-podcisnienia-i4729297889.html?bi_s=archiwum_allegro&bi_m=Offers&bi_c=Product&bi_term=Motoryzacja-3_Cz%C4%99%C5%9Bci+samochodowe-620_Uk%C5%82ad+elektryczny,+zap%C5%82on-4141_Czujniki-50744_Pozosta%C5%82e-50745

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście ze jest w starszych
Z11410364571503.jpg


Tutaj na tym zdjęciu widać przy kolektorze grusze podciśnienia a za nią jest ten zaworek na wtyczke 2 pinowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ADR z 96r z inną obudową i gruszki chyba nie ma

Mam zdjęcie ale ktoś mi powie jak je wstawić? :facepalm: Co chwile są jakieś zmiany w edytorze


http://eng.auto24.ee/kasutatud/auto_pildid.php?id=363207&view=50&cache_missing=1

Gruszki nad alternatorem nie widać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz klasycznego ADR bez zmiennej długości dolotu - ta zmienna długość dolotu niby poprawia trochę moment, znaczy rosnąć o 500obr/min szybciej. W samych osiągach nie ma żadnej różnicy (max moc i Nm pozostają bez zmian), więc nie masz co żałować że tego nie masz.

Wracając do twojego problemu - pierwsze co to układ WN do sprawdzenia. Świece kable sprawdzane, wymieniane? Sprawdź też odmę, jeśli nikt wcześniej jej nie wymieniał to na bank masz ją rozwaloną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam swój temat odnośnie tego problemu i ogólnie kultury pracy tego silnika. Cewka nowa Helli , przewody Beru i świece Denso z przerwą na 0.9. Auto nigdy nie widziało gazu. Układ WN odpada bo na starej cewce boscha było identycznie więc obie raczej sprawne. Odma jak nowa (musiała być wymieniana). Przy okazji zrobiłem wolną odmę żeby pozbyć się syfu z kolektora. Do tego zero przedmuchów i lewego powietrza w dolocie. ECU też podmieniane.

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka co pokazuje? Ewentualnie możesz ją odpiąć i zobaczyć co się będzie działo bez niej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka pokazuje ok. Na jałowym biegu 3 z hakiem a przy pełnym obciążeniu ok 100. Jutro spróbuje ja odpiąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy a co kiedy przepływka pokazuje około 9- 10 g/s kiedy silnik jest odpalony zimny podłuzszym postoju coś to oznacza czy tak musi być


i 2 pytanie jak sprawdzić ten elektrozawór odpowietrzania zbiornika czy jest on sprawny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uzupełnij profil bo nie wiem co masz za auto. Jak zimne to chodzi ci na wyższych obrotach, czyli na tak zwanym ssaniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uzupełnij profil bo nie wiem co masz za auto. Jak zimne to chodzi ci na wyższych obrotach, czyli na tak zwanym ssaniu?

juz uzupełniłem i co podpowiesz mi coś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...