Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zasada działania automatycznej klimatyzacji


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przestawianie klap od nawiewów to normalna sprawa.

Co do kondycji sprężarki nikt na odległość nie powie, może być tak że będzie ok po nabiciu, a może być złom.

Najlepiej odczytać za pomocą VCDSa błędy układu klimatronika żeby zweryfikować przyczynę. Ale obstawiam niskie ciśnienie w układzie. Był mróz to klimatronik nie zgłaszał błędów, zrobiło się cieplej i klimatronik odnotował zbyt niskie ciśnienie w układzie.

Można podjechać sprawdzić szczelność i nabić układ. Przy okazji wyciągając dyszę rozprężną po opróżnieniu układu z resztek czynnika. Kondycja dyszy może wiele powiedzieć o kondycji kompresora, jak będzią na niej opiłki lub szary brud, to masz pewność że kompresor zatarty. Wtedy zmiana kompresora, skraplacza, dyszy rozprężne, osuszacza plus płukanie parownika i pozostałych rurek. Koszty duże, ale jak do tego dojdzie to lepiej zrobić to u fachowców od klimatyzacji (tylko od klimatyzacji) a nie u mechaników.

Opublikowano

Dzięki za podpowiedź! Teraz już wiem co i jak ;) Dzięki jeszcze raz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...