Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kat synchronizacji


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam pytanie o zmiane konta synchroznizacji poniewaz gdy samochod osiagnie 90 stopni kat skacze 1.1 / 1.7, na zimnym jest 1.7 / 2.2. Che to poprawic szukalem na forum znalazlem link ale link sie nie otwiera i teraz przy ustawieniu konta. Zdjemuje pokrywe rozrzadu luzuje 3 sruby 13 samochod ma byc na najwyzszym biegu podczas ustawienia ? i kluczem 18 delikatnie w prawo zeby wartosc byla jak najblizej 0 ? Czy moze jakos inaczej ma to wszytsko wygladac ?

Opublikowano

Silnik na luzie.

Popuszczasz 3x13 i delikatnie przekrecasz 18-tka przeciwnym ruchu zegara i skrecasz wszystkie 13.

Podpinasz VAGa i sprawdzasz.

regulujesz az do skutku.

ustaw na -0.5...-1.0

Opublikowano

Ma być jak najbliżej 0 ale jak bedzie -0,5 tez się nic nie będzie działo, ogólnie to ciężko jest ustawić idealnie na 0 bo wystarczy trącić mocniej kluczem i już bedzie za dużo ale wszytko sie da:) Regulacja wygląda dokładnie tak jak opisałeś luzujesz 3 śruby i 18 regulujesz bodajże w prawo to + w lewo to - ale mogę się mylić, tylko wszytko z wyczuciem dużo nie trzeba:)

Opublikowano

Kat ustawilem 0.0 / -0.6 , pojezdze troche i zobacze jak nie to zmienie na -1.0 wydaje mi sie ze troche spalanie wzroslo. Nie wiem tylko czemu przed i po zmianie konta obroty skacza z 903/924 tak sie wachaja i przy tych skokach obrotow bardzo minimalnie buja autem, bardzo slabo wyczywalne .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...