kasia_84 Opublikowano 18 Listopada 2014 Opublikowano 18 Listopada 2014 Witam mam pytanie o zmiane konta synchroznizacji poniewaz gdy samochod osiagnie 90 stopni kat skacze 1.1 / 1.7, na zimnym jest 1.7 / 2.2. Che to poprawic szukalem na forum znalazlem link ale link sie nie otwiera i teraz przy ustawieniu konta. Zdjemuje pokrywe rozrzadu luzuje 3 sruby 13 samochod ma byc na najwyzszym biegu podczas ustawienia ? i kluczem 18 delikatnie w prawo zeby wartosc byla jak najblizej 0 ? Czy moze jakos inaczej ma to wszytsko wygladac ?
Dev Opublikowano 18 Listopada 2014 Opublikowano 18 Listopada 2014 Silnik na luzie. Popuszczasz 3x13 i delikatnie przekrecasz 18-tka przeciwnym ruchu zegara i skrecasz wszystkie 13. Podpinasz VAGa i sprawdzasz. regulujesz az do skutku. ustaw na -0.5...-1.0
djmesiu Opublikowano 18 Listopada 2014 Opublikowano 18 Listopada 2014 Ma być jak najbliżej 0 ale jak bedzie -0,5 tez się nic nie będzie działo, ogólnie to ciężko jest ustawić idealnie na 0 bo wystarczy trącić mocniej kluczem i już bedzie za dużo ale wszytko sie da:) Regulacja wygląda dokładnie tak jak opisałeś luzujesz 3 śruby i 18 regulujesz bodajże w prawo to + w lewo to - ale mogę się mylić, tylko wszytko z wyczuciem dużo nie trzeba:)
kasia_84 Opublikowano 19 Listopada 2014 Autor Opublikowano 19 Listopada 2014 Kat ustawilem 0.0 / -0.6 , pojezdze troche i zobacze jak nie to zmienie na -1.0 wydaje mi sie ze troche spalanie wzroslo. Nie wiem tylko czemu przed i po zmianie konta obroty skacza z 903/924 tak sie wachaja i przy tych skokach obrotow bardzo minimalnie buja autem, bardzo slabo wyczywalne .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się