Skocz do zawartości

djmesiu

Pasjonat
  • Postów

    159
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O djmesiu

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia djmesiu

0

Reputacja

  1. Mam takie same objawy jak kolega wyżej opisuje w sumie już chyba z 3 lata. Gdy temperatura powietrza nie spada niżej 10 stopni ,wszystko jest okej jak spadnie, to kilka sekund po odpaleniu silnika przerywa i pracuje nie równo, później wszytko się normuje. Głowice również posiadam z tulejami, przy okazji zmiany głowicy zakupiłem też 4 używane pompowtryski(moje juz niedomagały) a problem z nie równa praca występował przed wymiana tego wszystkiego i występuje nadal.
  2. djmesiu

    Gazownik Podkarpacie

    Polecam chłopaków z multiserwisu z Niwisk. Znają się na rzeczy i robią to naprawdę dobrze. Jedyny minus odległe terminy.
  3. Ten wyciek to na 100% z pod uszczelki?? bo mam taki sam i trochę się wkur... tym bardziej ze uszczelkę wymieniałem rok temu
  4. Miałem tak samo, poszły 3 nowe zastawy oringów i ciągłe były dolne poszarpane. Wyczyściłem dokładnie miejsce styku pompowtrysku z głowicą i jak narazie kilka miesięcy nic się nie dzieje
  5. U mnie nie gaśnie pokuleje 2, 3 sekundy i normalnie chodzi Wysłane z mojego LG-K500n przy użyciu Tapatalka
  6. Ja obstawiam tylko pompę bo jeszcze tylko to mi zostało, chociaż mam tą nowsza z końcówka N o ile dobrze pamietam. Pompki 4 nowe w bardzo dobry stanie i ciągle to samo... Sił brakuje. Podmienie jeszcze tą pompę i wtedy zobaczę jak dalej tak samo będzie to nic wiecej nie robię. U mnie te cyrki są tylko w zimie w lecie spokój
  7. Mam tak samo.. Wszytko wymienione a przy odpaleniu auto przez kilka sekund pokuleje pózniej chodzi normalnie. Nie mam już za bardzo co wymienić więc narazie dałem sobie spokój
  8. Ja kupiłem tydzień temu Petexy i zero jakiegokolwiek zapachu no kompletnie nic. Także polecam:)
  9. djmesiu

    Drgania na jałowym.

    Norma. Ja teraz wstawiałem tuleje mosiężne pompek + 4 pompki w bardzo dobrym stanie. Nie ma co porównywac do tego co było przed wymianą ale jakieś delikatne drgania zostały:)
  10. Ja to dawałem do firmy co trudnią się regeneracją gniazd, stwierdzili że nie są jeszcze na tyle wyrobione żeby tulejowac. Zalożyli inne uszczelnienia i narazie jest dobrze ale jakie i od czego to nie mam pojęcia. Wysłane z mojego LG-K500n przy użyciu Tapatalka
  11. Ja mam założone nadwymiarowe uszczelnienia. Jeżdżę już 3 rok i jak narazie nic się nie dzieje. Jak długo to bedzie zdawało egzamin to nie mam pojęcia, oby jak najdłuzej.
  12. Jak masz to samo co na tym filmie to wina rozrusznika.
  13. Jeździłem przez 3 lata Sprinterem z 2013, zły nie był ale dobry też nie... Co chwile do serwisu trzeba było oddawać to klimatyzacja nie działała, to coś z turbiną, to czujniki itp. A po 2,5 roku pokazała się rdza na drzwiach. Bardzo mały promień skrętu, środek też jakością jak na Mercedesa nie urzekał. Kierownica po 3latach wyglądała jak po 15. Siedzenia kierowcy przetarte a wcale dużo kilometrów sie nim nie robiło.
  14. Ni jestem pewny ale do ksenonów jest chyba dodatkowa pompka
  15. djmesiu

    Problem ze świecą.

    W sumie racji troche w tym jest Wysłane z mojego LG-K500n przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...