Jump to content

Tucholek

Pasjonat
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About Tucholek

Informacje

  • First name
    Michał
  • Location
    Szczecin

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2001
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    1B
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON
  1. Postaram się dorwać kogoś z kompem żeby zrobić logi.
  2. Byłem w warsztacie żeby mechanik podłączył auto pod komputer, ponieważ miałem problem z odłączaniem się turbiny w nieregularnych momentach. Po dodaniu większej ilości gazu włączał się tryb awaryjny. Strasznie mnie to denerwowało i postanowiłem się za to zabrać. Mechanik po sprawdzeniu auta pod kompem stwierdził, że wszystko jest w porządku a odłączanie jest spowodowane przeładowaniem przez nagar, który zebrał się w turbinie. Nie kazał robić nic innego tylko dać turbinę do wyczyszczenia. Naczytałem się dużo tematów na forach, na których radzili wyciąć kata. Ja jestem taki, że wole wszystko dwa
  3. Z tego co się dowiedziałem katalizator z przebiegiem 300kk i tak nie spełnia swego zadania. Byłem dzisiaj na warsztacie sprawdzić katalizator. Okazalo się, że jest On w bardzo dobrym stanie i mechanik powiedział zeby go nie ruszać. Troszke dziwne w samochodzie co ma 300 tys przebiegu. Mozliwe, ze juz wczesniej Niemiec, ktory jezdzil tym autem go wymienial. Mulowatosc auta jest pewnie spowodowana tym, ze turbina jest zanieczyszczona.
  4. Zdecydowanie PSJ u mnie nie wystepuje. Jezdze zgodnie z zasadami jazdy dieslem.
  5. pilKOZAK właśnie takiej odpowiedzi się spodziewałem Turbinę mam zamiar oddać do jednej z lepszych firm zajmujących się tym w moim miejscu zamieszkania. Koszt samego wyczyszczenia 550 zł a w razie, gdyby okazało się, że trzeba regenerować 1000 zł (oryginalne części) i dają gwarancję na to. A jeśli chodzi o kata to decyzja podjęta. Jutro umówię się na termin u mechanika, bo dużo pracy mają i od ręki nie da rady. Dzięki za informacje.
  6. Dzieki za odpowiedz. Byłbym bardzo wdzięczny, gdyby jeszcze ktoś wypowiedział się na ten temat.
  7. Witam. Od tygodnia wertuję miedzy tematami dotyczącymi wycięcia katalizatora w silniku TDi i im więcej czytam, tym mam większy dylemat. Jestem posiadaczem Audi A4 B6 1.9 TDI 131 KM z 2001 roku z przebiegiem prawie 300kk. Od pewnego czasu mam problem z turbiną, który polega na tym, że w róznych momentach odcina mi moc i samochód staje się mułowaty. Po diagnostyce komputerowej na warsztacie powiedziano mi, że w turbinie zebrał się ogar i należy ją wyczyścić. Czytając wiele tematów spotkałem się z opiniami użytkowników, że za jakiś czas od wyczyszczenia problem ponownie powraca i sugerują wycięc
  8. I wszystko jasne Dziękuje bardzo za pomoc
  9. Witam. Niedawno zakupiłem audi A4 B6 i w bagażniku znalazłem oryginalny hak holowniczy. W haku znajduje się kluczyk, którego nie da się przekręcić w żadną stronę. Dodatkowo nie da się też przekręcić tego pokrętła do, którego wsadza się kluczyk. I teraz mam pytanie czy gdy hak jest ściągnięty to kluczyk można z niego swobodnie wyjąć i swobodnie kręcić pokrętłem czy może kluczyk wyjmuje się dopiero po zamontowaniu haka. Nie chciałem sam sprawdzać czy kluczyk wychodzi dopiero po zamontowaniu, ponieważ boje się, ze jednak hak może być uszkodzony i wtedy bym miał problem ze ściągnięciem. Z góry dzi
  10. Witam serdecznie wszystkich pasjonatów A4. Po 8 miesiącach szukania wyjątkowego egzemplarza nareszcie mi się udało i od dziś jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A4 B6 1.9 TDi 131 KM z 2001 roku w sedanie. Moja A-czwóreczka została sprowadzona z Niemiec i zanim się na nią zdecydowałem spędziłem prawie całe dwa dni na oględzinach auta. Od kąd pamietam zawsze podobało mi się to autko lecz niestety nie było mnie na nie stać, aż do dzisiaj, kiedy udało mi się odłożyć kwotę pozwalającą zrealizować swoje motoryzacyjne marzenie. Aktualnie samochód czeka na wymianę: kompletnego rozrządu, filtrów powiet
×
×
  • Create New...