Skocz do zawartości

Damlok24

Pasjonat
  • Postów

    103
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Damlok24

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Damlok24

0

Reputacja

  1. Kup taśmę, która jest pod ogrzewanie i użyj pinów, które są używane normalnie do ogrzewania. Jeśli chcesz mieć na nich zawsze zasilanie, to musisz trochę podrutować w module kierownicy. No ale to jest ruch sensowny jedynie wtedy, jak gdzieś w kierownicy masz jakiś potencjometr czy coś do ustawiania tego ogrzewania. Albo kupić też i moduł co wspiera i masz grzanie razem z grzaniem siedzeń.
  2. Tego się nie wyrównuje, to tak ma być. Po prostu z przodu masz wyżej nadkole wycięte. Progi stoją równo.
  3. Heja, BPW U mnie skacze z 0 na 128 na wszystkich wytryskach na wolnych obrotach i jak tak skacze to telepie silnikiem. I jaz tak jest, raz nie. Wkurza mnie już ten problem. Co to może być? Wiązka wydaje się mało prawdopodobna, jak i wtryski, bo nagle problem jest na wszystkich, a za chwilę wszystko działa perfekt.
  4. Nie zakładając osobnego wątku napisze tutaj. Ja mam problem z szarpaniem na wolnych obrotach. Temperatura silnika chyba niezależna. Szarpie, przestaje na jakiś czas (nawet kilka tras) i znowu poszarpie chwilę. Nagrałem film z grupy 18 gdzie widać że na wszystkich wytryskach skacze z 0 na 128 przy tym szarpaniu. BIPy i korekty w normie. DPF i EGR na pokładzie. Silnik 2.0 TDI BPW Jest chip na 170KM Problem jest od dawna, teraz może częściej występuje. Po drodze robiona UPG wraz z ogarnięciem pełnym głowicy oraz tulejkami pod gniazda wtrysków. Tandem pompa też zmianiona. Co może być nie tak?
  5. Luz osiowy raczej nie powinien martwić. Luz promieniowy (góra dół) raczej nie powinien występować. U mnie mam drgania przy ok 140km/h. Będę się za to zabierał i pewnie przeguby wewnętrzne są do wymiany, ale sprawdzę też te łożyska.
  6. @Mariox37, doszedłeś co to? U mnie koła proste i dobrze wyważone, choć mam dystanse i wiadomo, może to powodować problemy. Jednak na zimówkach bez dystansów jest to podobnie. Przeguby wewnętrzne sprawdzane na kanale mają luz promieniowy i osiowy(choć ten wydaje się normalny). Zawieszenie sztywne i sprawne
  7. Damlok24

    Gumy stabilizatora tył

    Podbijam temat, W A5 8T też mam z tyłu ten biedny stabilizator 16mm i szukam jego mocowań (gum). Wszystko co wyskakuje na allegro to pod ten gruby stabilizator 21.6mm, a w Intercars nie widzą wgl gum pasujących. Ktoś coś działał tutaj?
  8. @Bartek1515 i jak, co było? Obstawiam tuleje metalowo gumowa głównego wahacza lub banana. Mam podobne objawy i będę to robił na dniach.
  9. Nie ma pinów 9 i 19 w T20 (czarna kostka idącą że słupka do drzwi), więc domniemam, że całą wiązkę trzeba robić. Poprawcie mnie jeśli się mylę.
  10. Hej, mam lusterko wewnętrzne fotochrom, automatyczne światła, DRL, czujnik zmierzchu, deszczu. Czy do podłączenia fotochromu zewnętrznego muszę pociągnąć kable od pinu 4 i 5 z kostki lusterka wewnętrznego do obu lusterek zewnętrznych? Może taką wiązka już istnieje u mnie?
  11. Panowie, Czy jest jakaś różnica w wymiarach między amorem 1BA, a 1BE? W sklepach chyba proponują te same do obu. Jakie amory polecacie na przód do 1BE (jakiś numer konkretny)? Średnia półka, nic specjalnego.
  12. Panowie, jak to podłączyć pod CLH?
  13. Jak brał w tamtym roku w IC ze zniżkami komplet 10 tulei z LM na wahacze przód to wyszło raczej mniej niż 400, ale musiałbym znaleźć fakturę
  14. Za co, za silentblok do jednego wahacza banana? ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...