Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wskazania bloku pomiarowego 018


zenonw

Rekomendowane odpowiedzi

Czytałem że na bloku pomiarowym 018 mają być 0 a ja mam czasami 128 .

Pokaż log 018 stat i dyn. do tego 023 stat i dyn.

wartość 128 dobrze nie wróży...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

128 - oznacza ze ECU nie jest w stanie określic BiP - mowiac wprost - kiepsko z polaczeniem albo z samym PD.

Zrob komplet logów statycznych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co oznacza wartość 128 w tym bloku.

Logi zrobię dopiero w weekend .

128- rozpoznanie BIP (rozpoczęcie momentu wtrysku) było niemożliwe- mogą to być kończące się pompki;zasilanie pompek....zrób logi

Przemku za wolno pisze:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrob na gorącym bo zrobiles na zimnym silniku..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj

Sterownik przy wartości 128 powinien zapisać błąd,sprawdż i podaj

Na początek posprawdzaj zasilania- konektory[styki] przy pompkach podoginaj, wtyczkę zasilającą [okrągła z tyłu głowicy] przejrzyj pod kątem zawilgocenia oraz czy jest dobrze osadzona.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znalazłem żadnego błędu zapisanego w sterowniku . Ale nie wiem czy poprawnie to robię.

Wklejam logi w czasie jazdy ,robiłem sam, może coś pomoże w analizie .

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Witaj

Nie znalazłem żadnego błędu zapisanego w sterowniku
nie do wiary...

Czy log 018 robiłeś z gazem w podłodze,czy odpuszczałeś?

Posprawdzałeś(podoginałeś) konektory przy PD?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy a ja mam inne pytanie. Jakie powinne być wartości w grupie 018 po naciśnięciu i puszczeniu gazu??? Przy naciskaniu u kolegi są same 0 a po puszczeniu na wszystkich 128 a u innego kolegi w passacie też 2.0tdi 4. Jaka wartość jest prawidłowa???

---------- Post dopisany at 19:29 ---------- Poprzedni post napisany at 19:18 ----------

ta wartość 4 to też po puszczeniu gazu zapomniałem dodać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta wartość 4 to też po puszczeniu gazu zapomniałem dodać

To wartość prawidłowa,oznacza zamknięty zawór po odpuszczeniu pedału przyspieszacza:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta wartość 4 to też po puszczeniu gazu zapomniałem dodać

To wartość prawidłowa,oznacza zamknięty zawór po odpuszczeniu pedału przyspieszacza:wink:

No właśnie w jednym aucie po odpuszczeniu są 4 a w jednym 128. Czy 128 to też wartość prawidłowa??? Jeżeli nie to co może być tego przyczyną? Wszystkie wartości w 013,023 prawidłowe. W 023 na wolnych same zera a po odpuszczeniu 128 zamiast 4...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam identycznie w BPW MULTI po puszczeniu gazu mam 128 u mnie jest tak od zawsze. Kto ma Bpw niech sprawdzi u siebie może ten typ tak ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgrzeję trochę.

U mnie też pojawia się 128 po odpuszczeniu całkowicie gazu. Ktoś ma jakiś pomysł dlaczego wyświetla się taka wartość ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Czy ktoś poradził sobie z 128 " rozpoznanie BIP (rozpoczęcie momentu wtrysku) było niemożliwe".

Proszę o odpowiedź bo sam borykam się z tym problemem :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, u mnie od jakichś dwóch tygodni zaczyna lekko poszarpywać przy minimalnym dodawaniu gazu podczas jazdy. Na wolnych obrotach silnik pracuje równo bez zakłóceń.

Silnik 2.0 BPW, i właśnie u mnie również występuje sytuacja że w grupie 018 są zera na wszystkich cylindrach, po dodaniu gazu i puszczeniu na ułamek sekundy pojawiają się wszędzie 4 a zaraz po tym 128.

Pytanie od czego zacząć sprawdzanie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w silniku bls z 2008 r w grupie 018 są zera jak dodaje gazu też 0 powyżej 3000 tys obr jak trzymam gaz są 4 a jak puszczam 128. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heja, BPW 

U mnie skacze z 0 na 128 na wszystkich wytryskach na wolnych obrotach i jak tak skacze to telepie silnikiem.

I jaz tak jest, raz nie. 

Wkurza mnie już ten problem. Co to może być?

Wiązka wydaje się mało prawdopodobna, jak i wtryski, bo nagle problem jest na wszystkich, a za chwilę wszystko działa perfekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...