Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AVF tylko 115km na seri, prosze o analizę logów


wojtasior

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie, bardzo prosze o analize logów. Moj avf na seri tylko 115km, teraz ma wirusa i 147 km ale ciagle cos jest nie tak i barakuje kilkunastu-kilkudzisieciu koni. Nie potrafie znalezc przyczyny dlatego z pomoca obecnych tu fachowcow zrobilem logi i bardzo prosze o ich analize;)

dynamiczne 001: dynamiczne 001 | dynamiczne 001.jpg | Fotosik.pl


dynamiczne 003 dynamiczne 003 | dynamiczne 003.jpg | Fotosik.pl


dynamiczne 004 dynamiczne 004 | dynamiczne 004.jpg | Fotosik.pl


dynamiczne 008 dynamiczne 008 | dynamiczne 008.jpg | Fotosik.pl


dynamiczne 010 dynamiczne 010 | dynamiczne 010.jpg | Fotosik.pl


dynamiczne 011 dynamicnze 011 | dynamiczne 011.jpg | Fotosik.pl


statyczne 001 statyczne 001 | statyczne 001.jpg | Fotosik.pl


statyczne 003 statyczne 003 | statyczne 003.jpg | Fotosik.pl


statyczne 004 statyczne 004 | statyczne 004.jpg | Fotosik.pl


statyczne 013 statyczne 13 | statyczne 013.jpg | Fotosik.pl


statyczne 023 statyczne 023 | statyczne 023.jpg | Fotosik.pl


panowie ponawiam prośbe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw naprawić na serii potem robić program a nie zaczynając od du.y strony wszystko. Tuner widział że słaba seria i podjął się roboty? Kto Ci robił ten program..??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wierzę, że Grzesiek wgrałby komuś wirusa do niesprawnego auta na siłę.

Jak do niego pojechałem to na dynomecie wyszło ok 100PS. Ogarnąłem furke i wróciłem ze zdrową serią. Zrobiliśmy pomiar dla pewności ( przy okazji mogłem porównać wynik z rolki w v-tech gdzie wiele osób twierdziło, że dynoment nie jest dokładny bo pomiar robi się na drodze i jak się okazało różnica wynosiła 1PS :-) ) Najpierw wgrał mi lajtowy soft - zrobiliśmy pomiar, a po wgraniu docelowego softu powtórzyliśmy pomiar i wszystko było si.

Edytowane przez Biszczan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

według logów które zrobił grzesiek auto było sprawne i tak też sie zachowywało. Jedynie w moim odczuciu, ponieważ miałem porównanie z avf od kuzyna, auto było ciut słabe. Wiec grzesiek za pierwszym razem posłał mnie do domu, bo nie podobała mu sie dawka wtrysku paliwa na jałowym biegu, kiedy to naprawiłem poprzez zmiane synchronizacji na rozrządzie, wszystko było ok i wtedy nie miał przeciwwskazań. Dopier po programie kiedy hamowalismy na autostradzie samochód wyszlo ze seria wypluła tylko 115.

Ale do sedna panowie..

Możecie mi coś wiecej powiedziec na temat logów, coś przykuło waszą uwage??

Dziennie bawie sie ta synchronizacja, ustawiam na rozne wartosci, jezdze do pracy i dziennie sprawdzam spalanie na tym samym odciunku oraz przyspieszenie 0-100km/h i porównam przy jakim ustawieniu auto najlepiej jezdzi.. Czekam dalej na rady:)


Nie wierzę, że Grzesiek wgrałby komuś wirusa do niesprawnego auta na siłę.

Jak do niego pojechałem to na dynomecie wyszło ok 100PS. Ogarnąłem furke i wróciłem ze zdrową serią. Zrobiliśmy pomiar dla pewności ( przy okazji mogłem porównać wynik z rolki w v-tech gdzie wiele osób twierdziło, że dynoment nie jest dokładny bo pomiar robi się na drodze i jak się okazało różnica wynosiła 1PS :-) ) Najpierw wgrał mi lajtowy soft - zrobiliśmy pomiar, a po wgraniu docelowego softu powtórzyliśmy pomiar i wszystko było si.

a co miałeś nie tak że tylko 100 PS pokazało?


mi grzesiu powiedział że na 100% albo vacum albo pompki... jutro zmierze dokładnie działanie pompy.. jezeli wyjdzie ze ok to nie wiem co dalej zrobic z PD.. macie jakies pewne miejsce gdzie uczciwie to sprawdza nie podmianiajac na gorsze? bo dużo sie nasłuchałem, że to śliski temat...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie pompki były walnięte. Kompletny brak mocy, do tego ciężko odpalał zimą, a silnik na jałowym jak zetor chodził - głośno i wibrował strasznie, aż nim rzucało na lewo/prawo, a jakby tego było mało to magik źle rozrząd poskładał - wydawało mi się, że spalanie pozostało w normie, ale dopiero jak ogarnięto mój samochód to zobaczyłem w końcu jak to ma jechać, odpalać/pracować na jałowym i jakie ma być spalanie.

Edytowane przez Biszczan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie pompki były walnięte. Kompletny brak mocy, do tego ciężko odpalał zimą, a silnik na jałowym jak zetor chodził - głośno i wibrował strasznie, aż nim rzucało na lewo/prawo.

a u mnie pompki chyba ok.. widac po logach, największy odchył maja -0.7..

A powiedz mi jeszcze jak rozwiazałeś sprawe z pompkami? ile wymieniałeś? regeneracja czy nowe? i najpier dałeś wszystkie do sprawdzenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę się zbierać, ale wrzucę później foto z korekcji pompek. Moje były regenerowane, ale nie w zakładzie, w którym to wszystko było rozbierane i montowane. Wysyłali je gdzieś na pomorze nawet nie wiem gdzie. W każdym razie byłem zmęczony jeżdżeniem od znawcy do znawcy; każdy z nich zwalał winę na turbo niczego nie sprawdzając nawet !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki wielkie za udzielanie sie:) Napisz potem jeszcze ile ich miałes regenerowane a ile okazało sie dobrych.


up

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...