Skocz do zawartości
IGNOROWANY

VW PASSAT B4 KOMBI 1.9 90 KM PROBLEM Z DYNAMIKĄ


r.kuderawiec

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Dawno nie mnie tu nie było na naszym Forum audi :):D Na początku chciałbym pozdrowic wszystkich użytkowników :)

A więc koledzy Kupiłem miesiąc temu Paska b4 1.9 tdi którym latam do Rosji po Paliwko Oczywiście( Audi też mam ale ma za mały zbiornik) Kupiłem tego paska za małą kasę od kolegi pasek 1996 rok na wypasie I ogólnie jestem zadowolony z zakupu tylko jest mały defekt :) Po przekroczeniu 110 km/h normalnie samochód przestaje ciągnąc czuc to tak jakby miał jakąś blokadę założoną jak odejmę i dodam gazu to uda mi sie go rozpędzic do 120 km/h ale znowu coś go zatrzymuje Nie wiem co to może byc silnik pracuje ładnie ładnie pali do setki ładnie się zbiera ale powyżej już nie chce:) Miałem paska b3 1.9d 65km to nim normalnie szło wyciągnąc 160 km /h A tym coś nie bardzo :D kompa podłączyłem jak go kupiłem i nie ma żadnych błędów filtry też wymienione

Jeżeli ktoś wie jak mi pomóc to bardzo prosze o pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wychodzi na to ze to klasyczny notlauf :) podłacz teraz kompa i pewnie będzie blad 575 :) logi i wszystko będzie jasne :) a po zgaszeniu i zapaleniu idzie troche lepiej ?

Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze nie sprawdzałem po zagaszeniu czy idzie lepiej zaraz skocze i go jeszcze raz podłącze a logów nie zrobie bo mam słabą baterie w laptopie :(


Kod silnika 1.9 1z


No i miałeś racje wyskoczył błąd-575 ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania i co teraz zrobic z tym fantem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 95% padł n75 (częsta przypadłość w 1z/ahu/agr) rozbierz N-ke i sprawdź czy sprężynka jest cała ale zapewne pękła. Ja dorabiałem z długopisu,dociąłem na wyczucie (wystawała z 3mm z tłoczka ) co i jak jest na necie :) logi by sie przydały aby potwierdzić moją teorie i wykluczyć nieszczelność w dolocie.

Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak o ten metalowy :) mówiąc o nieszczelności w dolocie miałem na myśli wszystkie rury zwłaszcza gumowe od turbo przez intercooler aż do kolektora ssącego. Jak w którymś wężu wyleci dziura to mocy nie będzie. Jak by był log to by było pewne co i jak :)

Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego.

Edytowane przez Bartollo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz gdzie idzie ten wężyk (w tdi każdy wężyk podciśnienia/nadciśnienia ma znaczenie) On albo idzie do n75 lub do ECU (czujnika ciśnienia doładowania).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak on nie będzie podpięty to sterownik nie wie jakie jest doładowanie a to skutkuje trybem awaryjnym - brakiem mocy :) podepnij i zobacz czy się coś zmieni :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok podłącze i zobaczymy


Podłączyłem i jest troche lepiej max 140 km/h więcej nie idzie ale do tych 140 to jedzie bardzo długo :D Co to może byc turbo siadło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo z WG rzadko kiedy siada. Najlepiej zrobić logi. Albo zepnij wężyki od n75 do kupy tzn niebieski i czerwony i sie przejedź powinien mieć moc ale tylko do pewnego momentu.

Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozbierz swój i spróbuj go zrobić troche kasy zostaje w kieszeni. Na forum golfa jest konkretny opis.

Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=67926&sid=c4ad5c77fdb6c111521201af41298e7c opis dla Ciebie jest prawie na samym dole :)

Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki :)


a I mam jeszcze jedno pytanie bo pomyślałem że przy okazji bym wyczyścił egr ale tak patrze ze ten mój egr jest taki mały niż w innych tdi więc nie wiem czy jego czyszczenie miało by jaki kolwiek sens czy może się myle? ja mam silnik 1.9 tdi 1z

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Egr najlepiej zaślepić a przy okazji wypalić kolektor ssący. Nic w sumie to nie daje lecz silnik oddycha świeżym powietrzem.

Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedynie dłużej temp łapie :P wsadzony jest dla "zielonych" aby zmniejszyć emisje szkodliwych czynników :P i aby spełniał normę EURO 3 :P

Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...