Dev Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 trafił sie silnik 1.8T AEB do remontu kapitalnego własciciel dał w zasadzie wolna rękę w materii uzytych czesci i stąd pytanko... łancuch ori IWIS, popychacze INA, uszczelki Elringa, tłoki z korbami zostają stare bo sa w bardzo ładnym stanie jakiej firmy dac zawory, pierscienie, panewki ????? moze pojawilo sie na rynku cos nowego ? jest tego tyle ze cięzko jednoznacznie okreslic producenta, dlatego tez jestem ciekaw waszych opinii
platiniummm Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 trafił sie silnik 1.8T AEB do remontu kapitalnego własciciel dał w zasadzie wolna rękę w materii uzytych czesci i stąd pytanko... łancuch ori IWIS, popychacze INA, uszczelki Elringa, tłoki z korbami zostają stare bo sa w bardzo ładnym stanie jakiej firmy dac zawory, pierscienie, panewki ????? moze pojawilo sie na rynku cos nowego ? jest tego tyle ze cięzko jednoznacznie okreslic producenta, dlatego tez jestem ciekaw waszych opinii kolego to jest silnik zakuty fabrycznie wiec uwazaj na części które będziesz kupywał. było to pare lat temu ale panewki w nominale kosztowały 500 zł oczywiście kute . sprawdz ceny w serwisie bo ostatnio kupywałem do 3.2fsi uszczelke pod głowice i erlinga kosztowała 160 zł a w ASO oryginał 117 zł pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się