Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B5 ADR 1.8] problem pompy paliwa


Oral

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrałem ten dział ponieważ sądzę, że wina leży po stronie elektryki. Podczas ustawienia kluczyka w pozycji zapłon. Pompa nie "dobija" ciśnienia paliwa. Recznie zwierając przekaźnik paliwa jest to możliwe. Przekaźnik zwiera się dopiero podczas odpalania. Czasami muszę długo kręcić żeby zapalił. Mam instalację lpg 2 gen. stag. Sprawdzałem wg książki przejścia między stykami 28 a 34 i 32 a 34 jest napięcie na zapłonie . a między 28 a 29 brak. Co może być tego przyczyną ? Co jeszcze sprawdzić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio próbowałem spuścić paliwo z baku i doszedłem do wniosku , że mam tak samo. Pompa nie pracuje dopóki nie zakręcisz rozrusznikiem. U mnie auto pali os strzała i raczej nie to będzie u Ciebie przyczyną. Nie pamiętam już gdzie ale czytałem , że starsze B5 miały to w ten sposób rozwiązane. U mnie po przekręceniu na zapłon też jest cisza i pompka nie dobija ciśnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem odpalania i pracy na PB rozwiązany . Brudny przepływomierz i przepustnica, zawalona odma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...