mdziaba 0 Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Witam Kupiłem A4 B5 z 1995 , zrobiłem troszke km i sie okazało ze bierze dużo oleju ok 0,7 na 1000km, poczytałem na forum co moze być i rozebrałem silnik i wymieniłem uszczelniacze na zaworach, został zalany pełen syntetyk(nie wiem co było przed). Podczas rozbierania okazało sie ze leci z uszczelniacza wałka oraz z uszczelki pod glowicą. Przed remontem wykonałem analize spalin była nie potrzebna bo było czuć ze bierze olej ale i tak HC było ok 150 a powinnno być ponizej 100, po remoncie tez troche jeszcze czuc olejem spalonym ale moze to tez zapach oleju co pozostał w układzie wydechowym ale mysle ze sie zmniejszy pobór oleju (bo bede musiał dozownik zamontować 10-cio litrowy ). teraz musze machnąć z ok 1kkm i bede wiedział co i jak bo nie chce robić generalki tzn szlify i tłoki ponadwymiarowe. Moze jakieś propozycje jakby nie pomogło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Pierscienie wymieniales ? Turbo zdrowe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mdziaba 0 Opublikowano 30 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 pierscieni nie wymieniałem bo mysle ze bez sensu bez szlifu, a turbo suche Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 AEB to twarda sztuka, wystarczy wymienić same pierscienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mdziaba 0 Opublikowano 30 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 no to bedzie nastepny krok gdyby to nie pomogło, szkoda tylko ze trzeba nową uszczelke znowu kupić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Trzeba było robic to od razu a nie cudowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mdziaba 0 Opublikowano 30 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Wymieniał może ktoś same pierścienie i pomogło ? zależy od stanu gładzi cylindrów tez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Zawsze wymieniam same pierscienie i zawsze jest ok. jezeli blok sie nie nadaje nie ma w ogole sensu robic remontu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się