Figo1474 0 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 Witam wszystkich.Mam Problem z silnikiem 1.9tdi 90km AHU W ubiegłym tygodniu zatankowałem na bocznej stacji i auto bardzo sie dławiło i muliło.Po kilknastu km dolałem 20litrów vervy i pracowało normalnie.Wczoraj jadac na autostradzie przy około 120km czuc takie minimalne szarpniecie i pozniej maksymalna predkosc z pedałem w podłodze to 135km.Wczesniej nic takiego sie nie działo.Do 2.5tys obrowow jest ok a pozniej jakby brakowało mocy.Wczesniej autem osiagałem 140km/h 150km/h spokojnie jadac po autostradzie.Na desce rozdzielczej nie wyskakuje bład.Czyzby to wina wtrysków?Wiem ze ten silnik to nie potwor lecz wczesniej nie było takich objawów Pozdrawiam dodam jeszcze ze to mój pierwszy Diesel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 Jakie bledy pokazuje vag u ciebie nie ma zmiennej geometri lopatek także może być problem z zaworem N75 ale najpierw trzeba podpiąć kompa zrobic logi i sprawdzić bledy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Figo1474 0 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 W nastepnym tyg dopiero bd miał czas aby podjechac na diagnostyke.Mozna jakos spr czy ten zawor jest sprawny.W najgorszym wypadku jaki jest koszt wymiany takiego zaworu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER 29 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 (edytowane) W ubiegłym tygodniu zatankowałem na bocznej stacji i auto bardzo sie dławiło i mulił Ja proponuje wymianę filtra paliwa ,na nowy .i tankowanie na sprawdzonych stacjach paliw Edytowane 5 Grudnia 2014 przez OLIVER Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 Mozesz na próbę podmienić zawor N75 z N18 który masz na rurze dolotowej od strony grodzi silnika i zabaczysz czy będzie poprawa za nim pojedziesz na diagnostykę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mantix 0 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 W afn te zawory są bliźniacze a w ahu też? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo 2 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 (edytowane) Nie w 1z/ahu turbo jest z zaworem WG wiec zaworek n75 jest inny niż n18. W afn itp z vnt zaworki są zamienne Na forum golfa jest opis jak zregenerować n75 z ahu/1z/agr. Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego. Edytowane 6 Grudnia 2014 przez Bartollo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mantix 0 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Tak właśnie myślałem, najlepiej sprawdzić n75 robiąc baypas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się