pacos Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 (edytowane) Panowie potrzebuje pomocy w określeniu mojego problemu. Od jakiegoś czasu słyszałem spod maski jakiegoś świerszcza z okolic chłodnicy, ostatnio po zgaszeniu auta słychać było jakieś trzeszczenie/chrobotanie i stwierdziłem, że wiatrak chłodzący chłodnicę ma luz na boki. Jaka w takiej sytuacji jest diagnoza? mam sprzęgło wiskotyczne do wymiany? Dodam, że po kupnie auta zauważyłem, że wiatrak ma ułamane jedno ramię, założyłem nowy ale z tego co widzę to ten niekompletny wiatrak przyczynił się chyba do tego co teraz ma miejsce. P.S Auto normalnie się nagrzewa i trzyma temperaturę. Edytowane 9 Grudnia 2014 przez pacos
rafal9119 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 (edytowane) Łozysko ci siadło. http://allegro.pl/listing/listing.php?description=1&order=m&string=ŁOŻYSKO+WISKO+WAŁEK+WENTYLATORA+AUDI+A4+A6+SKODA&bmatch=seng-v6-sm-4-default-1209&requestDescription=1&mode=desc Edytowane 9 Grudnia 2014 przez rafal9119
pacos Opublikowano 9 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2014 A łożysko jest składową czescia sprzegla wiskotycznego? Jak to jest? Bo jak juz bede płacił za robocizne to moze warto wymienić cale to sprzegło na zaś skoro mozna np hans pries kupić za 160zł?
rafal9119 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Nie kupuj zamienników. bo bedzie wiecznie zasprzeglone. Sam oddałem na garancji 3 wiskozy zamienniki. ORi ktory siedział w audi to BEHR. Nowa jest dość droga ale już jak coś to lepiej kupic używaną ori niż te zamienniki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się