Skocz do zawartości

pacos

Pasjonat
  • Postów

    101
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pacos

Informacje

  • Imię
    Piotrek
  • Miasto
    PL

Auto

  • Model
    BMW
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    Inny
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    RWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pacos

0

Reputacja

  1. Witaj Marcin, interesuje mnie cena oleju do mojego auta - e46 328i. Poprzednio do audi poleciłeś mi LM w dobrej cenie więc wziąłem bo i tak nie wiedziałem co było wczesniej lane. Tu jeździ od zawsze na motulu 5w40 xcess albo xclean i ten olej mnie interesuje, 7l. Jak nie ma na niego promocji to mogę poczekać może akurat niedługo będzie Dzięki i pozdrawiam!
  2. silniki PB super i niezawodne ale osiagi mizerne w stosunku do spalania Zdecydowanie się nie zgadzam jezeli masz na mysli benzynowe silniki. To jedne z oszczędniejszych motorów w tej klasie a jeżeli chodzi o osiągi to naprawdę niewiele jest samochodów o tej samej masie dorównujących im. Dla przykładu zdrowe 323 czyli 170KM ma 8sek do setki, a 328 193KM 7sek. To są bardzo dobre wyniki, a jezeli chodzi o spalanie to nie wiem ile paliło Twoje auto ale ja miałem (co prawda 323 w e36 czyli trochę starsza konstrukcja z jednym vanosem) spalanie w trasie na dobrej sekwencji 9-10,5l w zawsze jeździłem z kompletem pasażerów, prędkości 90-110 i momentami pod 150. Dla porównania teraz jeżdżę autem jak w profilu i przy tej samej jeździe spalanie jest zawsze 0,5l większe przy mniejszej mocy i pojemności. Mogę się założyć, że zdrowe 2.8 w bmw bedzie szybsze i mniej spali od 2.8 w audi. Jedyne co mogę przyznać to nawet w moim 2.4 czuć, że moment jest niżej niż w 323 i lepiej chyba ciągnie z niskich obrotów od tego co miałem, a to chyba za sprawą układu V (?) P.S Ja właśnie szykuje się do sprzedaży swojego audi po roku -niestety ale pociąg do bmw w moim przypadku wygrywa. edit: Aha, a odnośnie pytania autora tematu - b6 ma zdecydowaną zaletę nad e46, że nie powinno rdzewieć, niestety bmki nawet świeże roczniki trójek mają z tym problem. Jeżeli chodzi o przestronność wnętrza to moim zdaniem oba są dość ciasne, w b6 mam wrażenie, że jest z tyłu mniej miejsca niż w moim b5, w bmw mam podobne wrażenie także jeśli szukasz przestronnego auta to wal w audi a6 C5 po lifcie.
  3. To jest na pewno jakaś usterka czegoś konkretnego i tylko dziwi mnie to, że nikt jeszcze tego nie zdiagnozował, albo ze o tym nie pisze. Ogólnie dochodzę do wniosku, że u mnie najbardzuiej to czuć jak auto jest zimne i zejdzie z pozwyzszonych obrotów na ssaniu, wtedy najbardziej podryguje. Jak jest ciepły to raz podryguje, raz nie
  4. Dzięki, nawet nie wiedziłaem, ze to się da regulować
  5. O masakra, akurat wczoraj sciagalem boczek zobaczyc czy wszystko jest na swoim miejscu pod nim ale zeby go założyć potem dobrze na wszystkie zatrzaski nieźle się napociłem A to ustawianie ramki to co dokładnie jest? Bo ja zrozumiałem, ze po prostu drzwi na zawiasach podniosłeś a to chyba nie to miałes na myśli
  6. Interesuje mnie ta regulacja ramek drzwi, mozesz powiedziec cos wiecej co i jak?
  7. Panowie, pytanie z innej beczki - co powoduje taki dzwiek szumiący jak na tym filmiku przez autora wstawionym? Zawsze mi się to kojarzyło z jakimiś mocnymi V8 które tak szumią przy przyspieszaniu a tu widze, że jest ten sam dzwięk - nawet fajnie to brzmi
  8. Kolejna szansa - w tym temacie gość opisywał podobny problem jak jest u mnie i możliwe, ze to ma związek z tymi podrygami na wolnych obrotach ( u mnie przyspieszając chyba tylko na 2 i 3 biegu po wcisnięciu gazu na jakies 50-80% auto nie przyspiesza tak idealnie równo jak to powinno być, tak jakby delikatnie bardzo poszarpywało) i znalazłem ten temat http://www.audi-tech-team.eu/szarpanie-podczas-jazdy-audi-a6-24-v6-vt1858,15.htm Tylko o jaki czujnik mogło mu chodzić? bo na pewno warto to sprawdzić, nawet go profilaktycznie przeczyścić
  9. MLODZIAN, dzięki za info, moge spać spokojnie xsebo1, olej chyba mi wymieniali albo dolewali, nie wiem na jakiej zasadzie się to odbywa poprzez tą maszynę ale wlewał na pewno olej. Nie wiem tylko czy ona najpierw odsysa stary a potem wtłacza nowy czy po prostu uzupełnia do odpowiedniego stanu
  10. Sprawdziłem teraz te kody klimatronika i z tych kodów DTC wyskakuje 4.1 czyli 04.1 (G89) czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, ciągła przerwa Ok, pojechałem tam jednak dziś i była teraz inny pracownik. Zaczął mi sprawdzać kompresor, jakieś czujniki i mówi, że wszystko tu jest w porządku i, że nabijamy.. Podłączył maszynę, najpierw chyba wyciągnęła stary czynnik, potem wytworzyła próżnie, sprawdziła szczelność i napełniło układ (700g). Wszystko się powiodło, zapłaciłem 130zł i kamień z serca bo szykowałem się już na konkretne wydatki. Zastanawia mnie tylko czy rano odsyłając mnie na kolejny dzień "bo jest grubsza robota" był zamiar zrobić na mnie jakiś wałek czy wynikało to z niewiedzy. Jeszcze jedno mnie zastanawia, jak patrzyłem na te cykle pracy maszyny to to wyciąganie trwało z 10min, wytworzenie próżni i szczelność ze 25min, a samo napełnianie to chyba z 2-3minuty. Myślałem, że dłużej będzie trwało samo wtłaczanie tego czynnika.
  11. Tak, mało ale on chyba wtłoczył coś tam z jakiejś butli do 40% i też nie było tej reakcji na tych manometrach po włączeniu klimy ze środka.
  12. Witam, sprawa wygląda następująco: Jak kupiłem auto w sierpniu to klima bardzo słabo chłodziła, może nawet nie chłodziła a sprzedajacy zapewniał, że kilka dni wcześniej ją nabijał (albo ją nabił nieudolnie albo kłamał). Od tamtej pory w sumie za bardzo jej nie używałem i teraz postanowiłem się tym zająć. Dziś pojechałem do magików od klimy w Kielcach i tak, sprawdzili i okazało się, że jest ok. 20% czynnika ale nie załącza się kompresor. Ja byłem pewien, że skoro po kliknieciu "auto" jest różnica w pracy silnika to oznacza, że on chodzi ale gość mówi, że to są tylko podnoszone obroty ale nie załącza się. Też jak podpiął te swoje manometry to po kliknięciu AUTO nic się na nich nie działo. Nie nabił mi tej klimy, jutro mam jechać do niego i powiedzial, że bedziemy diagnozować co jest z kompresorem. Pytanie do Was co to może być? Dodam, że wydaje mi się, że skoro nadal jest 20% czynnika to szczelność w układzie jest. Na kompie jak kiedyś podłączałem kilka razy to nigdy błędów klimy nie było mimo, ze wtedy już nie działała więc myślę, że teraz też nie ma. może być kompresor padnięty, czy jeszcze są inne opcje? P.S Dodam, że wentylator klimy chodzi, ale on coś tam mówił, że powinna się robić chłodna chyba chlodnica od klimy a też się nie robi (czy coś w tym stylu)
  13. Koła czym prędzej do wymiany bo psuje efekt Ładny kolor
  14. Nie pamiętam własnie czy to było wesele czy Andrzejki haha ale coś w ten deseń Mówiłeś wtedy coś o gazie, planujesz założyć?
  15. Graty, super auto Poznalismy sie w dworku na podzamczu kiedyś i pokazałeś mi furę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...