tom3k.a4b5 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 witam, chciałby poruszyć jeden temat odnośnie turbo. Sutuacja wygląda tak, że od pewnego czasu podczas jazdy tak jakby rozłancza mi turbo, przestaję ciągnac i muli silnik, gdy zgaszę silnik i odpale na nowo turbina zaczyna pracowac normalnie, czy miał ktos z takim czymś doczynienaia?
michal_145 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 (edytowane) Silnik wchodzi w tryb awaryjny, tzw. "notlauf". Bardzo często przyczyną są zapieczone, zacinające się kierownice zmiennej geometrii i zbyt wysokie ciśnienie doładowania Należy sprawdzić turbinę lub zawór N75. Edytowane 13 Grudnia 2014 przez michal_145
tom3k.a4b5 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2014 Silnik wchodzi w tryb awaryjny, tzw. "notlauf". Bardzo często przyczyną są zapieczone, zacinające się kierownice zmiennej geometrii i zbyt wysokie ciśnienie doładowania Należy sprawdzić turbinę lub zawór N75. czy da sie to jakoś zregenerowacz, czy muszę sie liczyć z jakimś większym wydatkiem?
michal_145 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Kolego bez problemu można się tym zająć w domu przy podstawowych narzędziach i umiejętnościach, nie masz dostępu do kabla diagnostycznego?
tom3k.a4b5 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2014 Kolego bez problemu można się tym zająć w domu przy podstawowych narzędziach i umiejętnościach, nie masz dostępu do kabla diagnostycznego? mysle że dostęp do kabla w dzisiejszych czasach nie bedzie stanowił większego problemu.
michal_145 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Jeżeli masz laptopa to najlepiej jakbyś zaopatrzył się w kabelek i za pomocą VAG-COMa rozwiejemy wszystkie wątpliwosci. Na ta chwile co mozesz zrobic? Sprawdz skok "góra-dół" "sztangi" znajdującej się pod "gruszką" turbiny do której dochodzi wężyk. Powinno się ruszać w górę około 2cm. Przypuszczam ze mamy tu do czynienia z bledem: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation Czyli klasyczne przeladowanie. Możesz też zamienić zaworek N18 od EGR z N75 od sterowania turbo.
wesz82 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Kolego bez problemu można się tym zająć w domu przy podstawowych narzędziach i umiejętnościach, nie masz dostępu do kabla diagnostycznego? mysle że dostęp do kabla w dzisiejszych czasach nie bedzie stanowił większego problemu. Wpisz sobie notfaul w szukajce wszystko znajdziesz co potrzebujesz. Na poczatek kup kabelek zrób logi zczytaj błedy. Możesz przegonić auto na 5 powyżej 3 tys obrotów tak ze 20km jak da rady.
tom3k.a4b5 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2014 dziaki wielkie za pomoc, od poniedziałku zaczynam zabawe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się