Jump to content

tom3k.a4b5

Pasjonat
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

1 Follower

About tom3k.a4b5

Informacje

  • First name
    Tomasz
  • Location
    Szczecin

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2000
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

369 profile views
  1. może problem leży w samym akulcu? długo już siedzi pod maską, jest zima więc sezon na akumulatory, aku trzyma napięcie?
  2. Cześć, od jakiegoś czasu zastanawiam się nad podniesieniem mocy w moim AJM. Dużo czytałam na forum i jest kilka ciekawych rozwiązań. To które najbardziej mi odpowiada to: - montaż turbo od AWX - montaż większego IC - luźniejszy wydech, wycięcie kata - soft na sterowniku od AJM Teraz kilka pytań po kolei: - turbo AWX: z tego co wiem pasuje pod kolektor od AJM. Jedyne co trzeba zmienić to zainstalować przejściówkę na przewód doładowania. Czym różnią się te turbosprężarki? Mają inne wymiary "wewnętrzne" tzn. średnice wirników, większe muszle, leps
  3. Witajcie, Orientuje się ktoś czy w Szczecinie znajde kogoś kto ogarnie usunięcie Crash Data do AirBag. Błąd wywala za każdym razem nawet po skasowaniu. Czytałem że jest on trwale zapisany w pamięci sterownika i VCDS tego nie zrobi a podłączanie ori. interfejsu HEX V2 od Adako może grozić wysypaniem jeżeli użyjemy go w przypadku np. vag Commander. Potrzebny jest więc dedykowany interfejs. Sam takowego nie mam więc potrzebuje jakiś kontakt do kogoś kto by mi to ogarnął Pozdrawiam
  4. Witam, od niedawna w moim A4B5 nieustannie pali mi się kontrolka zużytych klocków hamulcowych, nie mam już zielonego pojęcia co może być tego przyczyną. Sprawa wygląda następująco. Wtyczki do czujników mam ucięte i przewody zwarte tak aby obwód pozostawał zamknięty - do tej pory zdawało to egzamin jednak bez żadnej ingerencji wywaliło mi kontrolkę która nie chce zgasnąć. Czytałem że przewody idące w tej wiązce mogły gdzieś się przerwać co powoduje przerwanie obwodu. Sprawdziłem to dzisiaj miernikiem i wygląda to tak że jeżeli mam zwarte przewody na prawym kole to na lewym pokazuje mi
  5. Witam, ostatnimi czasy zaciekawił mnie temat diagnostyki pojazdu za pomocą programów dla grupy VAG. Natrafiłem na rozwiązania zaproponowane przez firmę ADAKO. Posiadają oni w swojej ofercie kilka rozwiązań, min. Interfejs diagnostyczny HEX V2 + VCDS 3VIN http://www.vag-com.pl/index.php?mod=sklep&item=27. Stąd moje pytanie, czy ktoś z was korzystał może z tej oferty??? Jak podaje producent jest to oferta z pełną licencją, jedyne ograniczenie to liczba pojazdów do diagnostyki, które są zapisywane w pamięci na podstawie numeru VIN. Czy takie jak 3VIN jest opłacalne dla amatoró
  6. Witam wszystkich forumowiczów, mam do was ogromną prośbę, w najbliższym czasie przyjdzie mi napisać pracę inżynierską i w związku z tym chciałbym zagłębić się w temat naprawy głównej silnika AJM (głownie blok, głowica, układ rozrządu i zasilania PD no i może jeszcze doładowanie). W pracy musi znajdować się sucha teoria oraz mój wkład własny. Przechodząc do sedna, pomijając zagadnienia teoretyczne, mój plan jest taki aby najpierw przeprowadzić samą diagnostykę kondycji silnika, najbardziej obszerną jak się tylko da, następnie przeprowadzić wspomnianą naprawę główną, a następnie diagnostykę
  7. Witam. Czy istnieje strona www na której mogę sprawdzić jak audi kodowało modele a4 b5. Chodzi mi o pełen opis wszystkich znaków jakie mozna użyć do kodowania numeru vin oraz co one znaczą. Mam takie zadanie w szkole zeby rozkodować vin swojego auta. Potrzebne mi są jednak też dane ogólnie kodowania a4 b5. Jak nie strona www to moze coś innego typu ksiązka serwicowa?, albo cokolwiek gdzie znajde takie info Pozdrawiam
  8. czy przy rozwiercaniu można coś uszkodzić??? czy nity są może w mało newralgicznych punktach, pytam ponieważ znalazłem taki pakiecik na necie i chcem się dowiedzieć czy warto się zabierać za to, gościu pisze że ma te listwy jeszcze na samochodzie i musi zdemontować
  9. Witam, czy listwy chromowane - obwódki szyb oryginalne (nie klejone) będą pasowały z Audi a4 b5 Avant z rocznika 1998 do 2000? czy jest duży problem z ich demontażem i montażem? Miał ktoś z was z tym do czynienia?
  10. Witajcie, piszę w sprawie dośc nietypowej. Potrzebuje ustalić cenę wymiany chłodnicy w Audi A4 B5 Avant 1,9 tdi. Potrzebuję wiedzieć ile taka usługa kosztuje w ASO, zwykłym sewisie nieautoryzowanym i za ile by to zrobił wujek Zdzichu w swoim garażu, oraz za ile policzą nas za chłodnice w każdym z warsztatów??? a ile za samą usługę. Potrzebne mi jest to do szkoły. Nigdzie nie znajdę lepszych odpowiedzi niż tutaj na forum. Pozdrawiam i liczę na jakąkolwiek odpowiedz
  11. W moim przypadku było na odwrót, na wolnych obrotach pompa działała bo nie miała takiego dużego obciążenie ze strony cieczy, przy wyższych obrotach po prostu nie wyrabiała z przetłaczaniem wody i zawiecha, pompa wody na rozrządzie więc troche roboty było
  12. Witaj, w moim przypadku nadpęknięty wirnik w pompie wody, objawiał sie u mnie to tym że podczas jazdy miałem na klimie ustawione gorąco na maska i włączony kanał 49 czyli temperatura płynu, kiedy dodawałem gazu chcąc przyspieszyć, wirnik automatycznie stawał w miejscu, nagrzewanie przestawało grzać, a temp na kanale 49 dochodziła do 100st, czasem pompa znów zaczynała sama pracować, spadała temp i ogrzewanie zaczynało śmigać. Proponuję zrobić jazdę próbną, rozgrzej auto, wyjedź na drogę, włącz ogrzewanie i kanał 49, depnij i obserwuj wyświetlacz, jak temp rośnie to znaczy że pompa nie robi obi
  13. Zobacz czy pod korkiem od olej nie masz białej mazi "musztardy" jeśli jest to uszczelka poszła
×
×
  • Create New...