michalski83 0 Posted December 14, 2014 Share Posted December 14, 2014 (edited) Drodzy koledzy wczoraj wymieniłem kolanko pod kolektorem przewód odpowietrzenia skrzyni korbowej http://auto-truck3.pl/img/p/2508-3790-thickbox.jpg ze względu że w porzednim była dziura ,wszystko skęciłęm tak jak trzeba i przejechałem 15 km na zakupy po powrocie zauważyłem w garażu wyciek oleju zaglądam pod maskę kolanko uwalone w oleju i skrzynia , nie mogę zlokalizować wycieku z kąd rzyga i czemu mogło się tak stać dodam też że nie zauważyłem eżektora w tym silniku AEB 98r wczesiej przed montażem rozkręciłem też taki przewód w stalowym oplocie który idzie do części w którym znajduje się filtr oleju chyba od turbo to jest aby mieć lepszy dostęp wszystko ponownie dzisiaj podokręcane co może być przyczyną ten olej który wycieka jest koloru smolistego a na bagnecie jest jak nowy nie wiem czy to ma coś wspólnego , dodatkowo przestał pokazywać wskaznik temperatury oleju na zegarach Edited December 14, 2014 by michalski83 Link to comment Share on other sites More sharing options...
radi88PL 5 Posted December 15, 2014 Share Posted December 15, 2014 Drodzy koledzy wczoraj wymieniłem kolanko pod kolektorem przewód odpowietrzenia skrzyni korbowej http://auto-truck3.pl/img/p/2508-3790-thickbox.jpg ze względu że w porzednim była dziura ,wszystko skęciłęm tak jak trzeba i przejechałem 15 km na zakupy po powrocie zauważyłem w garażu wyciek oleju zaglądam pod maskę kolanko uwalone w oleju i skrzynia , nie mogę zlokalizować wycieku z kąd rzyga i czemu mogło się tak stać dodam też że nie zauważyłem eżektora w tym silniku AEB 98r wczesiej przed montażem rozkręciłem też taki przewód w stalowym oplocie który idzie do części w którym znajduje się filtr oleju chyba od turbo to jest aby mieć lepszy dostęp wszystko ponownie dzisiaj podokręcane co może być przyczyną ten olej który wycieka jest koloru smolistego a na bagnecie jest jak nowy nie wiem czy to ma coś wspólnego , dodatkowo przestał pokazywać wskaznik temperatury oleju na zegarach Zaworek w gómowym trojniku tez wymieniles ? czy rorka wchodzaca w gumowy trojnik jest drozna ? wali olejem bo pewnie odpowietrzenie bloku silnika jest zapchane i cisnienie wywala olej w najlasbszym punkcie. Skoro przestaje pokazywac temp oleju to sprawdz czy czujnik jest na swoim miejscu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
michalski83 0 Posted December 15, 2014 Author Share Posted December 15, 2014 Temat do zamknięcia otóż dzisiaj znalazłem wyciek , wszystko prawdopodobnie zchrzaniłem sobie sam odkręcając przewód w oplocie który biegnie od turbo idzie do chłodniczki oleju tak to chyba się nazywa przekręciłem i uszkodziłem go więc całość do wymiany pozostaje mi teraz szukać tej części i wymiana Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now