Marcin_1.8T Opublikowano 24 Grudnia 2014 Opublikowano 24 Grudnia 2014 WitamMam pytanko bo nadal walcze ze swoim Audi. Miałem silnik AEB i wymieniłem go na ANB wraz z turbiną. Mechanik niby wymienił silnik ale turbo było przeładowane, winą były źle powpinane podciśnienia m.in. na zaworze DV i na sterowaniu N75 idący do WG. Podłączyłem wszystko po swojemu i właściwie jest ok ale zastanawia mnie pod co podłączyc drugi króciec na WG ? Bo w AEB był tylko 1 na gruszce z przodu i był podpięty pod zawór N75, a teraz w tej turbinie mam 2 krócce. Ten z przodu podłączyłem tak jak było pod N75 a drugi jest z boku WG po stronie bloku silnika i pod nic aktualnie nie jest podłączony, a auto śmiga. Macie pomysł gdzie go podpiąc ?Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się