Skocz do zawartości

Marcin_1.8T

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Marcin_1.8T

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Marcin_1.8T

0

Reputacja

  1. Jak podmienisz przewody i na tym cylindrze dalej będzie problem to znaczy że cewka, jeśli problem pojawi się na innym to znaczy że przewód. Jeśli padła Ci cewka to przemyśl dobrze bo z ori używka to moze byc tak że pojeździsz 2 miesiące i znowu bedzie do wymiany. Myśle że nie ma co oszczędzac i poszukaj dobrego nowego zamiennika i będziesz jeździł tyle co na oryginalnej nówce. Świece załóż np. NGK bo te silniki nie są mega wymagające wiec NGK jakies V-line bez problemu będą śmigac.
  2. Witaj, awaria raczej nie jest z Twojej winy bo często tak się sprawdza właśnie wysokie napięcie ściągając fajke/cewke z jakiegoś cylindra i obserwując przy tym prace silnika. Często się to sprawdza przy wypadaniu zapłonu lub awarii wtrysku na LPG kiedy na benzynie chodzi idealnie a na gazie szarpie przy przyspieszaniu. Ale wracając do Twojego problemu jedyne rozwiązanie takie na szybko to spróbuj zamienic jednak te przewody, wiem że ciężko mogą schodzic ale to najlepsze rozwiązanie. Obejrzyj też fajke albo sprawdź przejścia na kablu.
  3. Witam Mam pytanko bo nadal walcze ze swoim Audi. Miałem silnik AEB i wymieniłem go na ANB wraz z turbiną. Mechanik niby wymienił silnik ale turbo było przeładowane, winą były źle powpinane podciśnienia m.in. na zaworze DV i na sterowaniu N75 idący do WG. Podłączyłem wszystko po swojemu i właściwie jest ok ale zastanawia mnie pod co podłączyc drugi króciec na WG ? Bo w AEB był tylko 1 na gruszce z przodu i był podpięty pod zawór N75, a teraz w tej turbinie mam 2 krócce. Ten z przodu podłączyłem tak jak było pod N75 a drugi jest z boku WG po stronie bloku silnika i pod nic aktualnie nie jest podłączony, a auto śmiga. Macie pomysł gdzie go podpiąc ? Pozdrawiam
  4. Podpiąłem i wszystko działa jak należy Dzięki
  5. OK dzięki wielkie, przepływke mam właśnie 4 PIN więc niebawem ide sprawdzic, bardzo mi pomogłeś nawet chęciami bo kurcze żadnych informacji nie mogłem znaleźc na internecie, a sie rozchorowałem i nie mam nawet jak na warsztacie sprawdzic w jakimkolwiek programie
  6. Witam Miałem ostatnio wymieniany silnik bo rozrząd strzelił. Wszystko jest juz ok z tym że mam do wymiany jeszcze przepływomierz. Jak się okazało u mnie ktoś połamał wtyczke od przepływki i były wpięte same piny, niestety przy demontażu przepływomierza pomieszałem te kable. Czy jest ktoś mi w stanie powiedziec jak podłączyc spowrotem te Piny ? Kolorami kabli albo jakie pomiary powinny byc na kazdym przewodzie i na którym pinie taki powinien się znaleźc ? Przepływomierz Bosch 0 280 217 112 Pozdrawiam
  7. Witam Ostatnio mam problemy z samochodem, szarpie, nie ma mocy, na komputerze wyszło że walnięty jest czujnik temperatury powietrza zasysanego G42, sygnał jest za wysoki, na komputerze pokazywał temperature powietrza -46st. , chciałem zapytac czy ten czujnik jest w przepływce ? Wykręciłem dzisiaj przepływke to jeden z drucików jest złamany, ale niewiem czy to jest ten czujnik czy może jest gdzieś osobno wkręcany ? Pozdrawiam
  8. Z japońcami to wiem bo ostatnio robiłem wydech w CRX. Tylko że jak ja widziałem jak to u mnie wygląda to sie przeraziłem, na początku spoko, prosta rura a tu nagle lekkie spłaszczenie i zakręt 90*, tłumik środkowy i znowu wylot i zakręt 90*. Widac jaki opór daje środkowy tłumik że jak mam lekką niesczelnośc w połowie ( łączenie rury ) to wszystko ucieka tamtędy. A w 4 suwie wiadomo, im wolniejszy przelot tym lepiej. A jak tam z dźwiękiem to wygląda w 1.8T ? Bez środkowego pierdzi czy chodzi bardziej basowo ?
  9. Tak ale jest różnica między wywaleniem tłumika a wstawieniem tłumika przelotowego.
  10. No dzięki tylko teraz od czego zacząc ? Bo ja to bardziej w sprawach silnikowych siedze.
  11. Jak działa oświetlenie to centralny zamyka i otwiera. A jak nie działa po otwarciu drzwi to wiem że nie otworzy.
  12. Bezpieczniki patrzałem, wszystkie dobre i nie są luźne. Co do krańcówki to możliwe że u kierowcy bo nieraz jak przekręce kluczyk w drzwaich to otworzy wszystkie, a nieraz tylko drzwi kierowcy. Jednak dziwna jest dla mnie sprawa z tym oświetleniem że kiedy wyciągne kluczyk i światło się nie zaświeci w kabinie to wiem że centralny mi nie zamknie drzwi.
  13. OK ale dziwne to jest dla mnie że środkowy tłumik ma takie zakręty. Dlatego oprócz rury 2,5'' chciałem wywalic tłumik środkowy razem z tymi zakrętami i zrobic na wprost tłumik przelotowy ( taki z dziurami w środku i watą na około), dlatego wątpie że nic to nie zmieni bo spaliny będą miały dużo lepszy przelot.
  14. Witam Mam takie pytanie, Zamiast katalizatora wstawiłem sobie ostatnio rure 2,5" mam narazie tylko do tego łączenia rury po środku auta, niedługo będe robił dalej 2,5" do tłumików ale przy okazji chciałem zamienic środkowy tłumik na przelot bo widac że w nim siedzi pare KM tym bardziej że tam są ostre "zakręty". Ma ktoś z was tak zrobiony wydech czyli: rura 2,5" -> przelotowy tłumik -> oryginalny tłumik końcowy ? Jak chodzi ? Czy dużo głośniej ? jak wygląda po czymś takim charakterystyka silnika ? Domyślam się że turbo wcześniej wstanie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...