Skocz do zawartości

PePe_a4b5

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O PePe_a4b5

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Bydgoszcz

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia PePe_a4b5

0

Reputacja

  1. Auto pali już na wszystkie cylindry. Cewka wymieniona na oryginalna używkę BOSCH oraz świece NGK V-line 24. Dzięki wszystkim.
  2. Jeszcze nie sprawdziłem. Niestety auto zostało uziemione (padła cewka) i stoi na parkingu oblodzone. Jak dobiorę się do tego dam znać. Musze zrobić jeszcze logi statyczne na kanale 090 i 093 bo jak jest zimny to są zupełnie odwrotne wartości... Co do nieszczelności dolotu to nie wydaje mi się bo psikałem wszędzie plakiem i zero reakcji. Jedno co jest dziwne to gdy zdjąłem fajkę ze świecy pierwszego cylindra czuć było jakby tam była nieszczelność. Takie charakterystyczne bulgotanie. Nie wiem może niedokręcona świeca? Jutro zmieniam świece i cewkę i przy okazji sprawdzę czy jest na znakach.
  3. Podmieniłem przewody i jednak cewka padła... Zamówiłem oryginalną używkę zobaczymy co to będzie. Co do świec mam okazję kupić tanio takie BOSCH Fr78x czy nadają się?
  4. Dzięki wielkie to było to. Urwana wtyczka od zamka maski:) Do zamknięcia.
  5. Sprawdziłem rozrząd jest na znakach więc to odpada. Został jeszcze łańcuszek i napinacz. Słychać łańcuszek jak rzęzi na zimnym silniku. Zrobiłem dziś logi pierwszy raz zobaczcie czy ok: grupa 090 i 093: http://vaglog.pl/log_197510.html grupa 001 i 002: http://vaglog.pl/log_197508.html grupa 020 i 023: http://vaglog.pl/log_197509.html Chcę jutro sprawdzić czy łańcuszek jest na znakach. Czy potrzebuję do tego jakieś specjalne narzędzia? Klucz dynamometryczny? Będzie trzeba zmieniać uszczelkę? Nie jest to trudna czynność chyba. Zdjąć cewkę fajki i kilka nakrętek? Jak sprawdzić napinacz czy sprawny? Nacisk itd..?
  6. Niestety nie ma żadnego numeru na tej urwanej części. Idąc po kablu dotarłem do innej wtyczki przy zbiorniczku wspomagania, z którą łączy się ten kabel. Może teraz uda się uzgodnić od czego on jest.. Na zdjęciu zaznaczyłem która to jest. Ktoś mógłby sprawdzić pod maską dokąd biegnie ten kabel? Nadal nie udało mi się ustalić od czego to jest... Tylu nas tu jest z A4 B5 mógłby ktoś zobaczyć pod maskę?
  7. Sprawdzanie zaworu elektromagnetycznego: Warunki sprawdzania: VAG silnik [01] grupa wskazań [04] pole wskazań [3]. Temperatura płynu chłodzącego co najmniej 80°C, (Bezpiecznik nr 29 sprawny) Sprawdzanie działania: VAG silnik [01] nastawy podstawowe [04] grupa wskazań [070]. Gdy wprowadzona zostanie diagnoza przez komputer sterujący, zawartość pola wskazań [4] zmieni się z [TEST/AUS] (test wył) na [TEST/EIN] (test wł). – pozostawić silnik na obrotach jałowego biegu dotąd, aż w polu wskazań [4] pojawi się wynik krótkiego testu symulacyjnego (Kurztrip): Wartość wymagana: [TEV iO] [TEST OK] (TEV oznacza zawór odpowietrzający zbiornik paliwa (zawór magnetyczny układu zbiornika węgla aktywnego). Jeżeli w polu wskazań [4] będzie widoczny napis [TEV niO] (zawór odpowietrzający niesprawny), wprowadzić sprawdzanie działania elementów wykonawczych i wysterować zawór magnetyczny zbiornika węgla aktywnego N80).
  8. Zaworek masz na obudowie filtra powietrza. Możesz zrobić test przez vagcom tego zaworka. Nie pamiętam na jakim kanale poszukaj gdzieś było o tym.
  9. A co myślicie o tej mokrej świecy z pierwszego cylindra? Wydaje mi się że jak wkładałem tam fajkę słychać było takie jakby "bulgotanie" jakby była nieszczelność na tej świecy. Chcę wymienić od razu świece jakie polecacie?
  10. Ok po świetach spróbuje podmienić przewody jak będzie to samo tzn że cewka padła tak? Wtedy brać jakiś zamiennik czy szukać używki bo oryginalne są b. drogie..
  11. Witam. Tak jak w temacie nie pali na jeden cylinder konkretnie na drugi. Awaria nastapiła z mojej winy. Po odpaleniu silnika zdjąłem fajke ze świecy po założeniu już nie pali na ten cylinder. Co mogłem uszkodzić kabel czy cewke? Dziwna sprawa napierwszym cylindrze fajka i świeca są mokre. Nie jest to ani olej ani paliw tylko wilgoć. Chciałem podmienić przewody ale nie mogę ich zdjąć z cewki. Macie jakiś sposób na ich zdjęcie?
  12. Witam od niedawna stałem się posiadaczem audi a4 b5 1.8 ARG rok 2000. Po podłączeniu pod Vag Com wyskakują 2 błędy silnika: 17927 - Camshaft Adjustment: Bank 1: Malfunction P1519 - 35-10 - - - Intermittent 17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation P1340 - 35-10 - Intermittent Nie wiem od czego się zabrać czy wymieniać jakiś czujnik czy wina leży gdzieś indziej? Czytałem że może być przestawiony rozrząd czy to prawda? Jeśli tak jest jakiś sposób na sprawdzenie czy jest na znakach bez demontowania pasa przedniego? Pomóżcie od czego najlepiej zacząć żeby nie marnować czasu i kasy na kupowanie w ciemno części. Da się zdiagnozować te 2 czujniki G40 i G28 przez Vag Com czy prawidłowo działają?
  13. PePe_a4b5

    brak części ?

    Zobacz dokładnie skąd jest ta rura:) To jest element pasa przedniego. I tak ma byc u mnie tez tak wyglada.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...