Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9tdi afn nie chce wchodzic na obroty


zenek123

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Od tygodnia czasu mam problem z moim audi a4 1,9tdi 115 PS 2000r . Na zimnym silniku auto wogóle nie chce się rozpędzać. Po rozgrzaniu silnika i trzymaniu chwile na obrotach przyspiesza normalnie. Jak włączę wyższy bieg i po chwili znowu zredukuje to ta sama sytuacja. Musze go chwile przytrzymać na obrotach żeby przyspieszał normalnie.

Macie jakieś sugestie.

We wtorek pewnie pojadę do mechanika, ale chciałbym mieć jakiś zarys usterki.

Pozdrawiam

Edytowane przez zenek123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadasz VAGa aby podpiąć i zrobić logi ?

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/11318-diagnostyka-tdi-aktualizacja-20-viii-2012/

Edytowane przez cabanmat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie stety nic nie zrobisz vag do diagnozy to podstawa reszte mając kabel i program znajdziesz na forum chyba ze gdzieś w twoim rejonie są spoty to może ktoś ci pomoże za czym mechanik skasuje cie kilka stówek za diagnoze i naprawe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw uzupełnij profil

piszesz AFN 115kM 2000r

nie bylo tego silnika juz w tym roczniku i o takiej mocy

wg masz AJMa i na PDku

kabel kupisz na www.obd2.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kabelek kup z Viakenu.

http://viaken.pl/pl/vag-usb-kkl-line-2-linie-k-we-wtyku-obd2.html

No ale jeżeli jesteś "zielony" to zanim ze wszystkim się zapoznasz...

Najszybciej chyba jakbyś podjechał do znajomego który takowe rzeczy posiada, lub na jakiś spot/zlot w twojej okolicy.

Edytowane przez cabanmat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Jestem po wizycie. :P

Jest problem z logami dynamicznymi bo slaba bateria w laptopie byla.

Wg opinii mechanika problem lezy po stronie turbiny. zbyt duze doladowanie.

Bledow silnika brak.

Pozdrawiam


Witam,

Jako ze mamy okres miedzyswiateczny i ciezko sie dostac do mechanika to przyblize wam co jeszcze zaobserwowalem.

Temperatura silnika nie ma znaczenia. Dzisiaj jechalem 60 km i nie bylo problemu. Zatrzymalem sie w sklepie. Odpalam ponownie auto a to mul. Jakby turbo wogole nie chodzilo. Wczesniej zdarzalo mi sie ze zalaczala sie przy 2,5 - 3 tys obr., a teraz nic. Po 3 godzinach znowu jechalem w trasie i zajechalem bez problemu turbina pracowala w pelnym zakresie. Czy moga to byc zapieczone kierownice w turbinie?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Jestem umowiony na czyszczenie turbiny.

Koszt ok. 350 zl.

Dam znac jakie efekty.

Pozdrawiam


Efekt kiepski. Mechanik stwierdzil, że turbina jest ok a winny jest zawór podcisnieniowy. Odziwo pytal mnie czy nie mialem slabszego hamulca. Zawór został sklejony i podobno cisnienie doladowania wzroslo o 100 %. Po pierwszym przejezdzie wylaczeniu auta i ponownym wlaczeniu po 10 min awaria powrocila i wystepuje jak ostatnio z rozna czestotliwoscia. Koszt "naprawy" 250 zł.

Pozdrawiam

Edytowane przez zenek123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy raz słyszę taką teorie rozebrał turbo że stwierdził że jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz dwa zawory w aucie n75 i n18 na ścianie grodzi podmien jeden z drugim jeżeli dalej bedzie to samo to turbo do czyszczenia bo jak na razie to 250 zł poszło w bloto o mechaniku nie wspomnę po samym rychy sztangi w gr 11 bs i logach można stwierdzić pracę turbo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...