lechuA4sline 0 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 Witam,mam teki problem w moim 2.5TDI Multitronic jak dodam gwałtownie gazu i odpuszcze to przy kolejnym wciśnięciu pedału silnik przez parę sekund dławi się,czy może to być pompka paliwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oooprzemekooo 0 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Raczej to nie pomapka paliwa bardziej bym stawiał na powietrze. Filtr powietrza, przepływomierz musisz zagladnać pod maskę i po sprawdzać te podstawowe opcje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechuA4sline 0 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Raczej to nie pomapka paliwa bardziej bym stawiał na powietrze. Filtr powietrza, przepływomierz musisz zagladnać pod maskę i po sprawdzać te podstawowe opcje Witam.Filtr jest nowy,przed wymianą było tak samo,może sprubuję wyczyścić przepływkę i wtedy szukać dalej apo ustawieniu początku wtrysku na chwilę było lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekA4 1 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 Znając turbinki do 2.5TDi to bawiąc się słabo reagują(trzymaj na obrotach będzie znacznie lepiej ),redukcja(mając manuala to wychodzi trochu lepiej niż "multi") jest lepszą opcja bo mają czas i dawkę do reakcji. Lub dać gazu oceniając sytuację przy 2k/obr/min i dojechać do kogoś w odpowiednim momencie i full pójdzie jak strzała jeśli na dzikiej akcji to gaz full(muł:notlauf )odpuszczać delikatnie gaz i wyczuć moment kiedy łopatki się odwrócą "tak jak trzeba" i docisnąć do oporu i pójdzie na 100% Tak poważnie do przejrzenia wsio związane z napędem doładowanie,podciśnienie,ogólnie logi dynamiczne aby z Twoich fusów wywróżyć Ci miłą przygode z profesjonalnym warsztatem zajmującym się Chip Tuningiem Wtedy będzie moc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechuA4sline 0 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Znając turbinki do 2.5TDi to bawiąc się słabo reagują(trzymaj na obrotach będzie znacznie lepiej ),redukcja(mając manuala to wychodzi trochu lepiej niż "multi") jest lepszą opcja bo mają czas i dawkę do reakcji. Lub dać gazu oceniając sytuację przy 2k/obr/min i dojechać do kogoś w odpowiednim momencie i full pójdzie jak strzała jeśli na dzikiej akcji to gaz full(muł:notlauf )odpuszczać delikatnie gaz i wyczuć moment kiedy łopatki się odwrócą "tak jak trzeba" i docisnąć do oporu i pójdzie na 100% Tak poważnie do przejrzenia wsio związane z napędem doładowanie,podciśnienie,ogólnie logi dynamiczne aby z Twoich fusów wywróżyć Ci miłą przygode z profesjonalnym warsztatem zajmującym się Chip Tuningiem Wtedy będzie moc witam.problem zlokalizowany,nieszczelny wąż przy kolektorze ssącym od EGRa. Raczej to nie pomapka paliwa bardziej bym stawiał na powietrze. Filtr powietrza, przepływomierz musisz zagladnać pod maskę i po sprawdzać te podstawowe opcje witam.problem zlokalizowany,nieszczelny wąż przy kolektorze ssącym od EGRa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek29 0 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Znając turbinki do 2.5TDi to bawiąc się słabo reagują(trzymaj na obrotach będzie znacznie lepiej ),redukcja(mając manuala to wychodzi trochu lepiej niż "multi") jest lepszą opcja bo mają czas i dawkę do reakcji. Lub dać gazu oceniając sytuację przy 2k/obr/min i dojechać do kogoś w odpowiednim momencie i full pójdzie jak strzała jeśli na dzikiej akcji to gaz full(muł:notlauf )odpuszczać delikatnie gaz i wyczuć moment kiedy łopatki się odwrócą "tak jak trzeba" i docisnąć do oporu i pójdzie na 100% Tak poważnie do przejrzenia wsio związane z napędem doładowanie,podciśnienie,ogólnie logi dynamiczne aby z Twoich fusów wywróżyć Ci miłą przygode z profesjonalnym warsztatem zajmującym się Chip Tuningiem Wtedy będzie moc witam.problem zlokalizowany,nieszczelny wąż przy kolektorze ssącym od EGRa. Raczej to nie pomapka paliwa bardziej bym stawiał na powietrze. Filtr powietrza, przepływomierz musisz zagladnać pod maskę i po sprawdzać te podstawowe opcje witam.problem zlokalizowany,nieszczelny wąż przy kolektorze ssącym od EGRa. Witam możesz dokładnie powiedziec, który wąż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się