Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 2.5tdi dławienie przy dodaniu gazu


lechuA4sline

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,mam teki problem w moim 2.5TDI Multitronic jak dodam gwałtownie gazu i odpuszcze to przy kolejnym wciśnięciu pedału silnik przez parę sekund dławi się,czy może to być pompka paliwa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej to nie pomapka paliwa bardziej bym stawiał na powietrze. Filtr powietrza, przepływomierz musisz zagladnać pod maskę i po sprawdzać te podstawowe opcje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej to nie pomapka paliwa bardziej bym stawiał na powietrze. Filtr powietrza, przepływomierz musisz zagladnać pod maskę i po sprawdzać te podstawowe opcje

Witam.Filtr jest nowy,przed wymianą było tak samo,może sprubuję wyczyścić przepływkę i wtedy szukać dalej apo ustawieniu początku wtrysku na chwilę było lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znając turbinki do 2.5TDi to bawiąc się słabo reagują(trzymaj na obrotach będzie znacznie lepiej :wink: ),redukcja(mając manuala to wychodzi trochu lepiej niż "multi") jest lepszą opcja bo mają czas i dawkę do reakcji.

Lub dać gazu oceniając sytuację przy 2k/obr/min i dojechać do kogoś w odpowiednim momencie i full pójdzie jak strzała :D jeśli na dzikiej akcji to gaz full(muł:notlauf :P )odpuszczać delikatnie gaz i wyczuć moment kiedy łopatki się odwrócą "tak jak trzeba" i docisnąć do oporu i pójdzie na 100%

Tak poważnie do przejrzenia wsio związane z napędem doładowanie,podciśnienie,ogólnie logi dynamiczne aby z Twoich fusów wywróżyć Ci miłą przygode z profesjonalnym warsztatem zajmującym się Chip Tuningiem :P:wink: Wtedy będzie moc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znając turbinki do 2.5TDi to bawiąc się słabo reagują(trzymaj na obrotach będzie znacznie lepiej :wink: ),redukcja(mając manuala to wychodzi trochu lepiej niż "multi") jest lepszą opcja bo mają czas i dawkę do reakcji.

Lub dać gazu oceniając sytuację przy 2k/obr/min i dojechać do kogoś w odpowiednim momencie i full pójdzie jak strzała :D jeśli na dzikiej akcji to gaz full(muł:notlauf :P )odpuszczać delikatnie gaz i wyczuć moment kiedy łopatki się odwrócą "tak jak trzeba" i docisnąć do oporu i pójdzie na 100%

Tak poważnie do przejrzenia wsio związane z napędem doładowanie,podciśnienie,ogólnie logi dynamiczne aby z Twoich fusów wywróżyć Ci miłą przygode z profesjonalnym warsztatem zajmującym się Chip Tuningiem :P:wink: Wtedy będzie moc :)

witam.problem zlokalizowany,nieszczelny wąż przy kolektorze ssącym od EGRa. :banan:

Raczej to nie pomapka paliwa bardziej bym stawiał na powietrze. Filtr powietrza, przepływomierz musisz zagladnać pod maskę i po sprawdzać te podstawowe opcje

witam.problem zlokalizowany,nieszczelny wąż przy kolektorze ssącym od EGRa. :banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znając turbinki do 2.5TDi to bawiąc się słabo reagują(trzymaj na obrotach będzie znacznie lepiej :wink: ),redukcja(mając manuala to wychodzi trochu lepiej niż "multi") jest lepszą opcja bo mają czas i dawkę do reakcji.

Lub dać gazu oceniając sytuację przy 2k/obr/min i dojechać do kogoś w odpowiednim momencie i full pójdzie jak strzała :D jeśli na dzikiej akcji to gaz full(muł:notlauf :P )odpuszczać delikatnie gaz i wyczuć moment kiedy łopatki się odwrócą "tak jak trzeba" i docisnąć do oporu i pójdzie na 100%

Tak poważnie do przejrzenia wsio związane z napędem doładowanie,podciśnienie,ogólnie logi dynamiczne aby z Twoich fusów wywróżyć Ci miłą przygode z profesjonalnym warsztatem zajmującym się Chip Tuningiem :P:wink: Wtedy będzie moc :)

witam.problem zlokalizowany,nieszczelny wąż przy kolektorze ssącym od EGRa. :banan:

Raczej to nie pomapka paliwa bardziej bym stawiał na powietrze. Filtr powietrza, przepływomierz musisz zagladnać pod maskę i po sprawdzać te podstawowe opcje

witam.problem zlokalizowany,nieszczelny wąż przy kolektorze ssącym od EGRa. :banan:

Witam możesz dokładnie powiedziec, który wąż

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...