kaska1974 0 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 po odpaleniu auta po 2 sekundach wlacza sie wentylator chlodnicy i caly czas chodzi do wylaczenia silnika,mysle ze zepsul sie termostat lub czujnik od wody ale tydzien musze przejezdzic zanim trafi do mechanika,czy mozna jakos odlaczyc wentylator(a4b6 2.0 benzyna 2002r),z gory dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszczu2311 0 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 po odpaleniu auta po 2 sekundach wlacza sie wentylator chlodnicy i caly czas chodzi do wylaczenia silnika,mysle ze zepsul sie termostat lub czujnik od wody ale tydzien musze przejezdzic zanim trafi do mechanika,czy mozna jakos odlaczyc wentylator(a4b6 2.0 benzyna 2002r),z gory dziekuje mam taki sam przypadek, czy ktoś może podpowiedzieć czym jest spowodowane włączanie się wentylatora ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dajmon 5 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 po odpaleniu auta po 2 sekundach wlacza sie wentylator chlodnicy i caly czas chodzi do wylaczenia silnika,mysle ze zepsul sie termostat lub czujnik od wody ale tydzien musze przejezdzic zanim trafi do mechanika,czy mozna jakos odlaczyc wentylator(a4b6 2.0 benzyna 2002r),z gory dziekuje Jak wentylator odłączysz, to płyn w chłodnicy osiągnie taką temperaturę (przykładowo podczas postoju w korkach), że powstające ciśnienie rozerwie Ci układ chłodzenia. Silnik się przegrzeje. Zrób jak najprędzej obwód chłodzenia, bo bez niego to jak bez koła. Wskazówka: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/301109-wentylator-chodzi-caly-czas/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 (edytowane) Do sprawdzenia czujnik temperatury. Edytowane 5 Stycznia 2015 przez jacek70 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas18v 0 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 Do sprawdzenia czujnik temperatury. A w którym miejscu w B7?? Gdzieś za lampą od strony kierowcy??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike22285 1 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Do sprawdzenia czujnik temperatury. A w którym miejscu w B7?? Gdzieś za lampą od strony kierowcy??? czujnik z tylu silnika.....tzn z tylu glowicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas18v 0 Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Do sprawdzenia czujnik temperatury. A w którym miejscu w B7?? Gdzieś za lampą od strony kierowcy??? czujnik z tylu silnika.....tzn z tylu glowicy A dokładniej, widać go z góry i czy samemu da rade wymienić?? Słuchajcie podłączyłem swoją czarnulkę pod kmpa i mi wyskoczył taki błąd na wentylatorze 18080 - Coolant Fan Control 1 P1672 - 000 - Open or Short to Ground niby kody to w innym temacie ale to związane że wentylator chodzi cały czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dajmon 5 Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Skopiowałem ten Twój błąd i wrzuciłem w google. Pierwsze co wyskoczyło, to: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=140&t=467605 oraz http://volkswagen.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=107615 cyt.: "To wcale nie musi być problem w wentylatorach. Jeśli dostają sygnał względnie ma on nieoczekiwaną wartość może to być interpretowane jako stan awaryjny i na wszelki wypadek następuje awaryjne ich załączenie. Tak się może dziać kiedy sterownik silnika nie dostaje żadnych danych o temperaturze. A to z kolei może być brak zasilania.Proponuję sprawdzić wszystkie bezpieczniki (zwłaszcza w komorze silnikowej) i przekaźniki" --------------------------- Ogólnie rzecz ujmując, to: Coolant Fan Control 1 - oznacza po prostu - wentylator sterowania/kontroli 1 chłodziwa (płynu chłodzącego). Skoro jest załączony, to znaczy że zasilanie on ma. Skoro ma on zasilanie to dlatego ponieważ coś go trzyma pod napięciem. Coć go trzyma pod napięciem, bo np.sterownik nie ma informacji o aktualnej temperaturze i w celu nie ugotowania się silnika włącza on ten wentylator dla wszelkiego bezpieczeństwa. Czujnik temperatury sprawdź więc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się