Jump to content
IGNORED

Blokujące hamulce w Seju


AZIK
 Share

Recommended Posts

Cześć!!!

Zwracam się z prośbą o pomoc....

Mianowicie mam jako II-gie auto Sejka...

Odkąd go miałem zawsze istniał problem z blokującym tyłem (z rana zawsze blokował, a później przestawał)... postanowiłem więc pokupować rzeczy i powymieniać....

Jako nowe elementy poszły:

Tarcze i klocki org Fiat, Bębny i szczęki org Fiat, przewody gumowe Przód + tył... Tłoczki tył febi... płyn ATE (dot4-kiedyś mi taki nawet sprzedawałeś do Audi), linka ręcznego nowa ale odłączona na razie...

no i po wymianie i odpowietrzeniu dalej tył hamuje jako pierwszy... dziś było mokro więc czuć było od razu...

Co byś mi doradził, bo już skłonny jestem posmarować tylne okładziny jakimś smarem :)

Domyślam się, że problemem są regulatory siły hamowania, co przy serwie są, co???? nie uśmiecha mi się ich wymieniać - 180 zł za szt. :( - już i tak podwyższyłem wartość auta przez zakup hamulców z org linii Fiata, a nie jakieś Maxgeary itp. dziadostwa

Czy może po prostu pojeździć trochę, żeby to popracowało, a nowy płyn wypłukał syfy co ewentualnie gdzieś zostały...

Co byś doradził???

pozdro Michał

Edited by AZIK
Link to comment
Share on other sites

Mocne tylne hamulce to niestety przypadłosc tego auta i to bardzo niebezpieczna.

ja proponuje Ci popuscic linke od recznego, tym sposobem odsuniesz troche szczęki od bębnów.

Link to comment
Share on other sites

linka nie jest podłączona wogóle na chwilę obecną, a mimo tego zadek blokuje :(

Link to comment
Share on other sites

Linke masz całkiem zdjętą, po co ?

Link to comment
Share on other sites

odłączyłem ją żeby sprawdzić czy to nie linka robi takie jaja....

no i przejazd kontrolny potwierdził, że tył dalej łapie jako pierwszy ... lub po prostu jest silniejszy...

spróbuję jutro wyciągnąć regulatory i rozebrać je ... ponoć może w nich być rdza i syf...

Link to comment
Share on other sites

Raczej juz nie działaja poniewaz przepływ jest otwarty.

Mozna jeszcze inaczej, delikatnie zapowietrzyc cylinderki.

Link to comment
Share on other sites

Dev, spróbuję z tym rozebraniem i czyszczeniem... najwyżej się odezwę w razie problemów...

raczej chciałbym mieć wszystko sprawne, w szczególności, że autem niekiedy żona pędzi z dzieciakami... sam rozumiesz...

zapowietrzenie cylinderków... tak, kiedyś o tym słyszałem... dzięki za przypomnienie... a sposób wykonania tego, to odkręcić odpowietrznik, lekko nacisnąć pedał, puścić pedał i zakręcić odpowietrznik??? dobrze rozumiem??

Link to comment
Share on other sites

Nie, trzeba strzykawke i lekko wpuscic powietrze, metoda prób i błędów.

Link to comment
Share on other sites

moja wiedza zarówno w teorii jak i w praktyce jest w tym zakresie bardzo ograniczona :(

zobaczymy co po czyszczeniu regulatorów... to jedyne, co na tym etapie jestem w stanie sam zrobić...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...