Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Granatowy sedan na gwincie by Path [SPRZEDANY]


Path

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :hi:

Temat napisany od nowa. Czas, by pokazać co się zmieniło i jakie są REALNE plany na przyszłość ;)

Krótki opis autka :

Sedan z 1997 roku. Silnik AFN 110ps w manualu. Kolor Z5/QL - niebieski ming perlisty.

Zakupiona w maju 2014 roku niedaleko Warszawy. Z początku A4 miało służyć jako ekonomiczny środek transportu, ale wszystko się zmieniło....

Stała się moją pasją i moim hobby. Mam nadzieję, że z czasem wyróżni się tak jak bym tego chciał.


Planowane mody :

- Kierownica od S4 B5 przedlift Zrobione
- Lampy przednie DEPO + HID 5000K Zrobione
- Radio Alpine + głośniki Alpine Zrobione
- Podświetlane kratki polift
- Gwint Zrobione
- Dobre koło ( najlepiej łopaty od RS6 ) Zrobione
- Dystanse

- Górna rozpórka Zrobione

- Lampy tylne II lift Zrobione
- Duże prawe lustro od Angola Kupione ( czeka na lakierowanie i montaż )
- Końcówki wydechów od A4 B6 1.8T Zrobione
- Polerka lato 2015 Zrobione
- Nowe fotele kubełkowe od A4 B5
- Pełny FIS Manetka kupiona

- Turbo AWX Zrobione

- Kolektor AWX Zrobione

- Usunięcie kata Zrobione

- Usunięcie EGR Zrobione

- Pompa wtryskowa 11

- Wtryski 216

- FMIC

- Dwumas od AWX + sprzęgło od AWX z kevlarem

- Program na 165ps

- Przyciemniane szybki

- Hamulce od S4 lub A6 C5

- Tunel polift 1din lub 2din + Navi



1. Zdjęcia po zakupie :

dyld6a8o.jpg


2. Zdjęcia po pierwszym woskowaniu :

yw8ohmix.jpg


15.08.2015

Dziś zostało zamontowane turbo od AWX z kolektorem oraz został wywalony EGR. Niestety sprzęgło i dwumas nie domaga więc po programie wyszło tylko 137ps i 296 Nm. Będziemy jechać na poprawki do EDC-tuning po wrzuceniu nowych gratów :cool:

Wykres :

5aibi3t5.jpg


18.08.2015

Dziś wpadło koło od RS6 oraz gwint MTS. Moim zdaniem wygląda zacnie :decayed:

c6tzjwt2.jpg

kds3rnnu.jpg

ypfm9uvd.jpg

rg3xfy5i.jpg

Na początku marca auto prawdopodobnie idzie pod młotek. Cena będzie oscylowała w granicach 7000 zł maks. Podaje info za wczasu gdyby ktoś coś szukał wtedy ;)

Edytowane przez Path
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra baza do dalszych poczynań .

Dobry rumak dbaj o niego . Przebieg nieważny - ważny stan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za dobre słowo :) dbam jak tylko mogę - brakuje tylko trzymania pod kocem :decayed:

Nie mogę się doczekać 'efektu końcowego' jednak każdy z nas wie, że zazwyczaj końca nie ma ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki :) W przyszłym tygodniu robię konkretny przegląd + wszystkie filtry i płyny ;)


Witajcie B)

Robię mały update po okresie 'zimowym'. Od ostatniego posta sporo zostało zrobione w A4 tak więc załączam listę ;)

- Zrobiony kompletny przegląd ( graty zakupione od kolegi Dzika :hi: );

- Wymieniony płyn hamulcowy ;

- Wymienione wahacze przednie dolne oraz prawy tylni ;

- Wymienione przewody przelewowe oraz podciśnieniowe ;

- Wymieniona pompa wspomagania, bo poprzednia wyła ( dwa razy układ płukany z opiłków :shock3: ) ;

- Została uszczelniona pompa wtryskowa ;

Przy okazji wymieniłem już ramki na klubowe oraz żarówki od oświetlenia tablicy rejestracyjnej. Oto efekt :decayed:

5novvm.jpg

Następny update z nowymi felgami na lato + może nowymi fotelami :wink:

Edytowane przez Pathord
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super kolor, no i polerka sprawiła, że auto młodsze się zrobiło :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zauważyłem, że napisałeś ;) w sumie wątek trochę zapuszczony bo auto już jest bogatsze o wiele detali ;)

Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daj znać jak się jeździ na gwincie mtsa bo na razie mam sportowe amory tej firmy i nie nażekam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro przetestuje. Pewnie niemiło się zaskoczę, z resztą jak jeżdżę teraz na 1BA to odczuje sporą różnicę :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobre koło, co do mts masa aut na tym lata wiec nie powinno byc bramatu z marginesem że to china.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobre koło, co do mts masa aut na tym lata wiec nie powinno byc bramatu z marginesem że to china.

Stwierdziłem, że jak się uczyć to na czymś nowym co ma gwarancję. Tutaj 2 lata więc powinno starczyć ;)

Podobno MTS jest bardziej 'miękki' od FK więc dlatego taki wybór.

Mimo tego, że to chinol to miło się zaskoczyłem, gdyż gwint solidnie zapakowany w eleganckie opakowanie, które nie sprawiało wrażenia budżetowego badziewia. Sam gwint wygląda na w miarę solidny. Wrzucam nowe odboje, więc też powinno lepiej się to ułożyć :)

Edytowane przez Path
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U kolegi Trewor87 dałem 1020 zł. Wszystko ogarnięte jak należy tak więc polecam zakup u niego. Sklep internetowy nazywa się venom24 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oki dzięki,wrzuć foty jak to u ciebie siedzi,a i ogólnie ja jeżdżę na MTS tylko sport amory a nie gwint i jest dosyć wygodnie i dlatego pytam się o gwint ciebie jakie wrażenia z jazdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oki dzięki,wrzuć foty jak to u ciebie siedzi,a i ogólnie ja jeżdżę na MTS tylko sport amory a nie gwint i jest dosyć wygodnie i dlatego pytam się o gwint ciebie jakie wrażenia z jazdy

Za godzinę odbieram auto ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...