Skocz do zawartości

j4s2c2vr

Pasjonat
  • Postów

    256
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O j4s2c2vr

Informacje

  • Imię
    Piotrek
  • Miasto
    P-no/W-wa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AJL
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia j4s2c2vr

2

Reputacja

  1. Heja, aktualizuję temat Furmanka nadal na sell, jeśli ktoś jest zainteresowany, to niech pisze maila. Najszybciej odczytam. Przygotowałem takie podsumowanie dla zainteresowanych. wrzucam to co mi narazie przyszło do głowy. jakby co to auto do obejrzenia w Wawie na Mokotowie, ew. możemy się jakoś umówić w okolicach Podstawowe info: Rocznik 1999, AJL czyli 180KM w serii. Kolor LZ9W - czarny metalic. Wnętrze full czarna skóra – niezniszczone, klimatronic, grzane siedzenia, przednie szyby el. tył korby. Badanie techniczne i OC do lutego 2020. Jest LPG od KME, butla w kole, korek pod klapką wlewu, czerwony reduktor podobno do 300KM ogarnie. Koła: Felgi lato 18"/8,5” Flat Five z A8 kolor czarny metalic, do odświeżenia, zima 17" z A8 srebrne do odświeżenia, nazwy nie pamiętam. Opony lato Falkeny z naciągiem, mają ok. półtora sezonu jazdy. Na zimę Accelera, jest jeszcze sporo bieżnika, nie wiem jaki rok, bo nie mam ich pod ręką. Wrzucone dystanse 11mm z przodu i 15mm na tył. Na zimę zamieniam przód z tyłem, bo 17” ma ciężko wejść na duży zacisk ? Mechanicznie: Turbo hybryda k03s. Wywalony katalizator i wsadzony DP owinięty bandażem termicznym. FMIC duży z orurowaniem. Zamiast filtra powietrza oryginalnego jest airbox Simota ze stożkiem + osłona aluminiowa od kolektora. Oryginalną puszkę mam jeszcze gdzieś, mogę dorzucić do auta. Pompa paliwa wydajniejsza od EPmana. Zrobiona konwersja na cewki od R8 i wywalony ICM. DV wymieniony na Forge. Komplet sprzęgła z dociskiem wymieniony na AWX jakieś 10kkm temu. Generalnie przygotowany pod czipa. Zawieszenie na bieżąco robione wahacze. Ostatnio w lutym jeden górny. Jest wsadzony gwint KW chyba ver.1 pasażerowie twierdzą, że straszna taczka, mi pasował. Zregenerowane zostały tylne kolumny amortyzatorów, pomalowane proszkowo. Założone zwrotnice przednie od S4 pod większe hamulce. Przednie heble od Audi A6 3.0 TDI po malowaniu proszkowym i kompletnej regeneracji pod tarczę 345mm tył od S6 na tarczy z A8 wentylowane, konkretne dane muszę sobie przypomnieć jeszcze. Klocki i tarcze jeszcze pojeżdżą. Zewnętrznie: Lampy zrobione na bixenon plus DRL na ledach w miejscu długich. Halogeny oklejone żółtą folią. Pas w miejscu ucha holowniczego. Duża dwururka chromowana od Buzzera. Wnętrze: Zrobiona konwersja na konsolę 2din, radio jest obecnie 1din. Obszyta na nowo kierownica. Wszystkie lampki oświetlenia led. Dodany wskaźnik turbo i ciśnienie oleju w kratkach nawiewu. Turbo podłączone, Oleju do podłączenia czujnik. Car Audio – wzmacniacz z subem w boczku bagażnika markowy. Wzmacniacz 4 kanałowy, docelowo ma obsługiwać też głośniki w drzwiach. Przednie głośniki konwersja z 13cm na 16cm na dystansach, odseparowane TEC. Dodane gniazdko 12V w schowku na potrzeby rejestratora. Do zrobienia: Mechanicznie: Wymiana rozrządu, bo już czas. Założyć TIPa z kwasówki, dodaję go do auta. Zaczipować, bo już się prosi ? większe wtryski dodaję do auta. Przydałoby się odświeżyć gwint. Ogólnie jeśli nie sprzedam A4, to będę ją przywracał w miarę do serii, bo żona nim teraz jeździ i już ma dosyć 18” na glebie ? wtedy gwint pójdzie do odświeżenia i sprzedam osobno. Wymienić przewody klimatyzacji przy sprężarce i nabić klimę. Zrobić przegląd wydechu lub wymienić na kwasa przed czipem. Założyć osłony tarcz przednich. Dodaję z A6, które były w komplecie z zaciskami, ale wymagają dopasowania. Z zewnątrz: Poprawić dokładkę zderzaka przedniego. Żona ją lekko zdjęła o jakiś krawężnik. Poprawić podłączenie spryskiwaczy lamp, bo gdzieś jest nieszczelność plus wymiana dysz i zamontowanie zaślepek. Zaślepki pomalowane w kolor dodaję do auta. Przygotować i założyć progi od S4 – dodaję do auta Usunąć mocowania dolnych listew drzwiowych ew. założyć listwy. Porobić zaprawki lakieru, jest trochę miejsc wymagających uwagi. Przydałaby się też polerka. Prawe tylne nadkole i drzwi wymagają delikatnej ingerencji blacharza. Żonę zaatakował słup w garażu ? Założyć grill od S4 – dodaję do auta. Jeśli zajdzie taka potrzeba wymienić przednią szybę, ma odprysk na środku. Dwa przeglądy już przeszło, policja też nie miała pretensji przy kontroli. Założyć nakładkę na klamkę kierowcy. Podregulować wysokość zawieszenia. Aktualnie chyba tył jest o cm niżej. Wewnątrz: Klapka podłokietnika do naprawienia jeden z zawiasów. Wsadzić radio 2din W drzwiach kierowcy zamontować osłonę na głośnik i nakładkę klamki, bo wyleciała (wożę ją w schowku) Wyczyścić lub wymienić plastiki w bagażniku. Historia wypadkowa: Jedna sytuacja z przodu, niewielka zdjęcia do wglądu Jedna sytuacja z tyłu, również niewielka zdjęcia do wglądu. Mogę dorzucić tylną klapę na której miałem lotkę doklejoną w kolorze, nie podjąłem się jeszcze jej odklejenia i przełożenia do auta. Aktualnie do zrobienia tylne prawe drzwi i nadkole (żona się w garażu nie zmieściła ? ), chciałem zrobić przy okazji gładzenia drzwi i robienia dokładek S4. Dodatki: Mam też jakieś klamoty, które leżą i miejsce zajmują, to mogę dorzucić do kompletu. Oprócz tego co wymieniłem powyżej, to mam lampę tylną pękniętą po strzale, oryginalne zwrotnice jakie były w tym aucie przed zmianą na S4. Oryginalny zawór DV – sprawny. Siatkę bagażnika grodziową. Wygłuszenie maski zapasowe. Przełącznik awaryjnych – do wyczyszczenia styki. I jeszcze trochę klamotów, musiałbym zrobić inwentaryzację w garażu ? Mam dwa kluczyki typu „scyzoryk” jeden wymaga zakodowania plus jeden serwisowy, wszystkie z immo. W maju wymieniałem filtry oraz olej. Wymiany robię co 10kkm lub raz w roku, zależy co wypada szybciej. Oczywiście nie pałowany na zimnym ? i studzony po większym wysiłku przed gaszeniem ? Żal mi sprzedawać, ale dostałem służbowe, a żona nie lubi jeździć pomodzonym A4 ? Mimo, że nie mam czasu teraz się zajmować A4, to nadal przyciąga uwagę na ulicy ? Myślę, że jak ktoś włoży trochę serca, to jeszcze będzie laleczka. W planach było zwiększanie mocy, dlatego leży też za dodatkowego tysiaka set na jakieś 350KM+ (turbo do regeneracji, kolektor wydechowy, wastegate, DP i TIP większy z kwasa) Zdjęć, to nie mam nawet kiedy zrobić czegoś aktualnego, zapraszam na oglądanie na żywo. Kompa i miernik lakieru udostępnię
  2. Dobry hebel, będzie Pan zadowolony u mnie już od dłuższego czasu siedzi, piękna sprawa. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  3. Helou, Co tam jak tam? No cóż... nie sprzedany ale decyzja nie zmieniła się. Po prostu jeździ i nie zawodzi to nie mam ciśnienia. Zderzaki, maska i klapa już ogarnięte po szkodach. Dziś wpadł nowy przegląd, w zeszłym tygodniu nowe OC. Plany na modzenie i dłubanie zawieszone póki co bo priorytety się zmieniły:) doszły 4kółka dla młodego. Termin mamy na połowę lutego mieszkanie też się samo nie wykończy. Graty do modów jakieś tam leżą i się kurzą, ale czasu brak... no i auta nie mogę teraz uziemić. To tak w skrócie... Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  4. dzięki Damian, jak będzie już po wszystkim, to się odezwę w celu oblania tematu
  5. No taaaak, okazało się, że potrzebuję większego auta. Nie ma co płakać. Będzie Audi nadal
  6. Ważna uwaga, nie mogę znaleźć mojego oryginalnego dokumentu w DOC, żeby wyedytować, to napiszę tutaj: Zapomniałem w ferworze walki napisać, że zalecam do prac z kabelkami odłączyć akumulator. Nie umieściłem tego info słowem pisanym co prawda, ale na zdjęciach widać, że ja mam aku odpięty podczas pracy. Stres był jak ostatnio z Cpt.Ryanem siedziałem przy jego wozie i było podejrzenie o uwalenie ECU. Także ten tego: Uważajcie na ten punkt. Udało się znalazłem, także już w manualu też jest poprawka.
  7. Audi idzie na sprzedaż. Doszedłem do wniosku, że potrzeba mi czegoś większego jednak i będę szukał A6 Oferty cenowe proszę na pw. W aucie jest dużo rzeczy już porobionych. Jest też gotowy na wirusa. Z rzeczy, które pozostają do zrobienia na już to oczywiście sprawy zewnętrzne. Niezbędne części już skompletowałem, ale nie mam czasu się tym zająć i tak jeżdżę. O szczegółach opowiem zainteresowanym osobiście. Pozostałe rzeczy wymienione są w temacie od początku do końca co było robione.
  8. Dokładnie:) Audi wymyśliło i dawali taki plastikowy gadżet. Powinien być przy garach do zmiany koła. Co do roznic w stronach na gwincie to norma Fotki pierwsza klasa [emoji6] gratki Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  9. Mam mieszane uczucia co do tego pomysłu że srubami. Koło ma teraz o wiele mniejsza wytrzymałość tak ponawiercane. Nie boisz się, że na pierwszej dziurze czy studzienice powiesz feldze papa? Trochę to niebezpieczne. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  10. Ups! To cofam żart. Zle się zachował:/ Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  11. Ja nie kojarzę niestety. Czemu pytasz? Zwiał z miejsca zdarzenia? [emoji14] Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  12. Cześć! Sorki, że tak późno, ale nie zaglądałem tu za często. Jeśli chodzi o długość cewek, to wydaje mi się, że te, które ja znalazłem, są jednakowej długości, natomiast między silnikami mogłyby być różne. Co do używanych cewek, to raczej nie polecam, chyba że z pewnego źródła. Ja ostatnio zmieniłem na nowe BERU od R8
  13. Jeśli padnie na czarny, to zostanę przy obecnym. LZ9W jest piękny, zwłaszcza w słońcu.
  14. Folia odpada... przynajmniej narazie. W obecnym stanie to by było pudrowanie syfa tylko Musi dostać lakier, bo za dużo już się nazbierało do zrobienia Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...