[AEB, AJL] Wywalenie ICM i zmiana cewek na nowy typ Audi A4 1.8T

    5 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Napisano (edytowane)

    Cześć!

    Przerobiłem tytułowe zagadnienie w związku z umieraniem cewek zapłonowych w moim aucie. Na polskojęzycznych stronach nie znalazłem opisu co i jak. Postanowiłem w związku z tym, na podstawie moich doświadczeń spisać operację dla polskojęzycznych użytkowników 1.8t.
    Swój materiał opieram na tematach z forum audizine oraz vwvortex. Dodatkowo uzupełnione o informacje, które znalazłem dryfujące w internecie, bez specjalnych stron.
    Jest to pierwsza wersja tutoriala. W kolejnej edycji dodam jeszcze rozpiskę modułów zapłonu dla 2.7bit.
     

    Tutaj link do manuala:

    https://drive.google.com/file/d/0B5GyBZSPVuA7QUVxbzVPbE9OeHc/view?usp=sharing

     

    Jak macie jakieś uwagi, to piszcie śmiało ;)

    Pozdr

     

    Edytowane przez j4s2c2vr

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Witam.

    Chyba też będę musiał ogarnąć sobie taki mod. W sumie prosta robota. Patrzyłem na allegro to komplet używanych cewek można dostać za 100 PLN a nówki od 100 za sztukę.

    Ja u siebie moduł wymieniałem już kilka lat temu, gdybym wcześniej miał taki tutorial to w cenie modułu ogarnął bym całą konwersję.

    :thumbup1:

    Mam jeszcze pytanie o cewki - wszystkie mają tą samą długość czy występowały różne długości?

    Edytowane przez sylwiasty

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Cześć!
    Sorki, że tak późno, ale nie zaglądałem tu za często.
    Jeśli chodzi o długość cewek, to wydaje mi się, że te, które ja znalazłem, są jednakowej długości, natomiast między silnikami mogłyby być różne.

    Co do używanych cewek, to raczej nie polecam, chyba że z pewnego źródła.
    Ja ostatnio zmieniłem na nowe BERU od R8 :D

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Ważna uwaga, nie mogę znaleźć mojego oryginalnego dokumentu w DOC, żeby wyedytować, to napiszę tutaj:
    Zapomniałem w ferworze walki napisać, że zalecam do prac z kabelkami odłączyć akumulator. Nie umieściłem tego info słowem pisanym co prawda, ale na zdjęciach widać, że ja mam aku odpięty podczas pracy.
    Stres był jak ostatnio z Cpt.Ryanem siedziałem przy jego wozie i było podejrzenie o uwalenie ECU.
    Także ten tego: Uważajcie na ten punkt.

     

    Udało się znalazłem, także już w manualu też jest poprawka.

    ;)

     

    Edytowane przez j4s2c2vr

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    A jak jest z konwersją w trochę nowszej jednostce np. ANB. Tak samo się ją wykonuje czy może jest jakaś różnica w kabelkologi.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy