Skocz do zawartości

TomaszMkII

Pasjonat
  • Postów

    104
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O TomaszMkII

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Pojezierze Drawskie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    ADR
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

1061 wyświetleń profilu

Osiągnięcia TomaszMkII

4

Reputacja

  1. Znalazłem. VID_20210210_170802~3.mp4
  2. Miałem to samo. Założyłem silikonowy. Łapie tędy piach i lewe powietrze. Z jakiego EGR... To jest przewód odmy... znajdź drugi króciec bez węża i połącz te dwa króćce nowym wężem...
  3. Instalacja gazowa z poloneza... Dobrze że nie w 2,8 bo by było po kolektorze... Stag GoFast nie jest drogi, używam go u siebie z powodzeniem. Skoro już jest instalacja wbita w dowód to obie możesz założyć co chcesz, proponuję GoFasta. Ogólnie to masz śmietnik taki że aż strach pytać ile za to dałeś kolego...
  4. TomaszMkII

    Wtryski od 1.8T do ADR ?

    Jak nie będzie więcej powietrza to większe wtryski nic nie dadzą, o ile mają większą wydajność bo nie wiem. Co chcesz osiągnąć większymi wtryskami jak nie masz turbo i nie podnosisz ciśnienia doładowania?
  5. Na ten moment Audi z cewką marki SIDAT, kablami HART i standardowymi świecami BKUR6ET-10 zrobiło ok 37000 km bez żadnych problemów ze strony układu zapłonowego.
  6. Na forach nie wiem czy tylko audi, najbardziej "lubię" ten moment kiedy przez cały wątek czytam jak o swoim aucie, taki sam przypadek, wszystko się zgadza. Nie mogę się doczekać zakończenia bo już nie mam pomysłów a czuję że za chwilę skończą się moje problemy. I na końcu wątka w 95% przypadków okazuje się że autor nie dał znać, czy rozwiązał zagadkę, czy sprzedał auto...
  7. Ja miałem tak zarośniętą nagrzewnicę że woda prawie nie płynęła. Po 10 km robiło się trochę ciepło w aucie. Wydawało mi się że jest zapowietrzona i nie da się jej odpowietrzyć. Po zdjęciu węża z otworem nic się nie działo, chyba że dodałem gazu, to trochę wtedy pchało płynu. Zrobiłem sobie zbiornik z pompą do płukania nagrzewnicy płynem do czyszczenia układu chłodzenia.
  8. TomaszMkII

    Ile wam bierze oleju?

    No tak powinien dawać
  9. Skrócenie gałki ? faktycznie short shifter pełną gębą ?
  10. TomaszMkII

    Jaki olej?

    Takie są efekty dotykania rozrządu z markerem w ręku zamiast blokady. Warsztat wymieniał komplet.
  11. TomaszMkII

    2.4 nie odpala

    Sprawdź temperaturę silnika w vagu. W 99% przypadków problem z odpaleniem to padnięty czujnik temperatury silnika i jego wskazanie -40*C.
  12. TomaszMkII

    Wyrzuca płyn

    Po wymianie na wahlera wszystkie problemy zniknęły.
  13. TomaszMkII

    Wyrzuca płyn

    No i okazało się że na nowym termostacie niezależnie od tego ile się odpowietrza i jak się jedzie, silnik trzyma 99-105 stopni. Zdjąłem dzisiaj rozrząd po raz kolejny. No i zagotowałem termostat z zestawu Gatesa o nazwie "MotoRad" z oryginalnym starym termostatem z logo audi/vw. Sam sobie jestem winny że nie kupiłem wahlera jak zawsze do wszystkich aut. W garnku się okazało że pomimo tego iż oba mają takie same temperatury otwarcia wybite 92°C, to nowy otwiera się zdecydowanie później, pełne otwarcie ma ponad 2 razy mniejsze i dużo szybciej się zamyka na maksa... Plus ten zaworek bardzo nisko...
  14. TomaszMkII

    Wyrzuca płyn

    Takie efekty specjalne daje za#ebiste zapowietrzenie układu chłodzenia tego silnika, przynajmniej tyle zaobserwowałem na przykładzie mojego 2,8 ACK. Nie ma jakiejś logicznej instrukcji co robić jak się znajdzie w układzie bańka powietrza która blokuje przepływ płynu. Z tego co widzę najczęściej na forach to ofiara takiego zapowietrzenia jedzie do mechanika a mechanik mu wymienia sprawną pompę na sprawną pompę albo mówi że wymienił, odpowietrza to jakoś i jest ok. Sam miałem taki przypadek ostatnio jak spuściłem płyn do wymiany czujnika temperatury. Dolewałem płynu, odkręcałem odpowietrznik pod cewkami, dolewałem dalej, odpaliłem zagrzałem i myślałem że już jest ok ale nie. Silnik mi się podgrzał do prawie 120*C, z odpowietrznika pod cewkami bez końca waliła para, poziom płynu nie spadał. Wpadłem w panikę że uwaliłem UPG. Po nie pamiętam ilu cyklach grzania, chłodzenia i odkręcania korka aż płyn wywalało, udało się usunąć ten zator powietrzny i wszystko wróciło do normy. Do czasu aż znowu spuściłem płyn do wymiany rozrządu pompy i termostatu. Znowu mi się zapowietrzył i nie chce się odpowietrzyć. Odpowietrzanie tego silnika to jest nieporozumienie... Vorsprung durch Technik...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...