Skocz do zawartości

Maxero

Pasjonat
  • Postów

    52
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

7

O Maxero

Informacje

  • Imię
    Dominik
  • Miasto
    Płock

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BWE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

1990 wyświetleń profilu
  1. Przez rok trochę podrobiłem auto. Wleciał FMIC i różnica w temperaturze jest dość spora między DMIC ori. Obudowy lusterek tez maiłem lekko połamane i wleciały takie ala chrom. Jeszcze są do dołożenia kratki w plaster miodu. Ale najlepiej było by znaleźć grill w plaster miodu pod PDC i dokładkę pod rejestrację jak ma RS4. No i walka z klimą trwa ,bo zostało mi 200g czynnika. A że kompresor ma dość to leci na wymianę. Zastanawiam sie czy wymienić przewód od kompresora do skraplacza ,bo już jeden wymieniłem. FMIC kupiłem do belhaust.pl .Turbo chyba ma dość. Ale czeka już IHI z B8/Q5 2.0TFSI
  2. Klosze sobie nowe założyłem ,bo ori były tak zjechane że czas i koszt materiałów by pewnie był wyższy. Sobie zostawiam stare klosze na wszelki. Na ali to nawet obudowy są już.
  3. Co do 3.0T to można uderzać do harp_attack czy custom_werx na IG. Tam robią swapy od b5 do b8.
  4. Nie wiem z czego jest ta osłona kabli ale ona dosłownie zaczyna się kruszyć. A przez to może się spotkać kable ,najmniejszy problem to jak masa się sama ze sobą spotka. Syf też przez to jest
  5. Polerowanie lampy to taki plaster na d*pę z użyciem ppf bez sens. Nie zdjąłeś warstwy ,która zaczyna żółknąć. Najlepiej ściąć warstwę papierem 350/400 i potem wyprowadzać wodnymi od 600 do 3000. Potem odtłuścić i pomalować klerem 2 składnikowym ,inny odpada.Położyć z 3/4 warstwy i wyprowadzić morkę. Wtedy zabezpieczyć PPF. A najlepiej rozebrać lampę i zregenerować odbłyśnik. Sam zrobiłem tą operację tydzień temu i polecam ją wykonać. W środku jeszcze okazało się że osłony kabli zaczęły pękać i goły drut widać. Napisałem to jako moje doświadczenie z robieniem lamp jak ja to wykonuję i nie pierwsze tak zrobiłem.
  6. Folie PPF zamówiłem i czekam czy uda im się wysłać na piątek bym mógł zrobić to zanim lampa trafi na auto. Nie chce zakładać lampy i potem bawić się na aucie.
  7. Temat z tym dziwnym brzdęknięciem się na razie uspokoił. Zabrałem się za regenerację lamp bixenona skrętnego. Rozebrałem na czynnik pierwszy wraz z naprawą wiązki. Odbłyśnik zregenerowany wraz z drugą przesłoną ,bo moja nie zawsze działała. Zmieniłem na nowe klosze ,bo stare były już zniszczone. Oczywiście sobie zostawiam żeby w razie co je naprawić . Efekt finalny na zdjęciach
  8. VID20240918085124(1) (video-converter.com).mp4 VID20240918085124(1) (video-converter.com).mp4
  9. Z braku czasu na foty mogę tylko opowiedzieć co się wydarzyło do tego czasu z autem. Podsufitka stwierdziła że pora na nią i opadła dosłownie cała w 3 dni. A przy okazji tego zamocowałem kable od lusterka fotochromatycznego , czujnika zmierzchu/opadów oraz do mikrofonu od modułu BT. Obecnie czeka już tylko z wymianą szyby na wersje z miejscem montażu czujnika. Założyłem pokrętło w wersji AUTO oraz CLH ,bo DRL już miałem fabrycznie. Wszystko podłączone i sprawdzone czy działa. Ale teraz auto stwierdziło że ma problem przy końcówce hamowania i pojawia się dziwny dźwięk. Nie jest do dźwięk od ABS ,bo nawet nie reaguje pedał hamulca. Zamieszczam video może ktoś się spotkał z tym. VID20240918085124 (online-video-cutter.com)(1).mp4
  10. Dzisiaj założyłem sobie ori moduł BT żeby móc odbierać telefon bez jego dotykania. Wcześniej dołożyłem MF i moduł BT wefa. Wiązkę założyłem ,podłączyłem jak trzeba ,wszystkie funkcje działają. Ale BT nie chce nic ruszyć w adaptacji kanał 133 i 134 są nie dostępne ? Moduł jest z Literką Q i radio RNS-E
  11. Hamulce ogarnięte wraz z zarabiarką i zrobione na stalowych przewodach. Założyłem też metalową podstawę filtra oleju i nic złego się nie dzieje. Ale największe zaskoczenie miałem jak wyciągnąłem wymiennik woda-olej ,a tam w kanale wodnym dosłownie masa przypominająca piasek. Miałem drugą więc nie bawiłem się w czyszczenie. Nie mam zdjęcia ,bo ważniejsza była robota. Mam foto jak już siedzi na miejscu nowa podstawa wraz z uszczelkami elringa ,bo te zestawowe to tak nie bardzo mnie przekonywały.
  12. K04-064 za dużo trzeba rzeźbić. Chyba że koraz z k04 do k03/ihi przeszczepić ale czy da radę i jak to będzie się sprawować
  13. Przy celowaniu w moc 350hp nie musisz zmienić wkładu pompy z vis lub autotecha ? IHI sam myślę czy nie w swoim zastosować ale do kogo hybrydę oddać by to jeździło ,a nie co i rusz demontować do poprawek
  14. Ja to bym jeszcze jeden zabieg z HPFP polecał. Przeróbka tłoczka na nowszą wersję jak jest w b8. Sam się zastanawiam nad tym modem ,bo wtedy nic tam się już nie dzieje.
  15. Przepolerowałem klamki i zmiana przewodów od hamulców miała pójść w miarę gładko. Ale jak to bywa nic nie może być za łatwo. I taki widok zastałem. Leci zmiana na przewody stalowe ,bo miedziane nawet nie są rozważane. Już większość części mam więc będzie montowane. Wspornik nowy z ASO wleci ,bo ten skończy życie przy demontażu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...