Skocz do zawartości

Maxero

Pasjonat
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Maxero

Informacje

  • Imię
    Dominik
  • Miasto
    Płock

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BWE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

1406 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Maxero

7

Reputacja

  1. Felga to BBS CH028 8.0" x 18" 5x112 ET 43
  2. W temacie nic się nie działo ,bo graty się zbierały oraz inne wydatki. Auto jeździ bez problemu. Ze względu że padła mi blokada szyb tył to zakupiłem nowe przełączniki ,a do nich nówka dekor. Zakup pełnego s-line zewnętrznego ,bo posiadam wewnętrzny. Tył już jest pełny klapa + dyfuzor na aucie. Kupiłem zderzak przód s-line i powiem że dostanie to tragedia do wersji z PDC i spryskiwacze praktycznie nie ma nic. Chce zachować mocowanie obecne tablicy rejestracyjnej i dorwałem graty do tego. Adapter i blenda do zderzaka wraz ze śrubkami + mocowanie. Do tego dojdą też boczne dokładki drzwi s-line. Przy okazji tego dojdzie jeszcze frontowy intercooler ,bo dmic w lato to porażka. Mam też cały zestaw do zamontowania lusterka fotochromatycznego z przełącznikiem auto i DRL + CLH. Wiąże sie z wymianą szyby przód ,która mam porysowaną. Przy okazji tego podsufitka wyleci do naprawy ,bo w okolicach lampki przednie zaczęła się odklejać.
  3. Pakiet startowy był w 2021 kiedy kupiłem czyli odma zmieniona zjakiegoś vaico i dv jeszcze fabryczna siedziała. Ori odma wleciała i zawór dv z Pierburga. Wszystko robiłem ja osobiście więc wiem co z czym. Turbo sprawdziłem i spinka nic nie da ,bo to drży klapka wewnątrz turbiny. A spinka jest jak luz zrobi się na zewnątrz.
  4. Przeszedłem z poprzednika A4 B5 1.8t https://a4-klub.pl/topic/444027-18t-anb-vulkanschwarz-perleffect/ i następcę spojrzałem na B7 ze względu na wygląd oraz świeższe auto porównując do B6. Wymogiem było S-LINE lub Quattro. Pierwszego w quattro oglądałem i był rozrząd tył padnięty. Drugi z wewnętrznym s-line ale bez quattro i to one wrócił ze mną. 05.08.2021. Z wyposażenia co posiadał ,a poprzedni właściciel nawet nie wypisał w ogłoszeniu to widać było z niewiedzy .Jak pytałem o dane części i co było robione. Dużym znakiem zapytanie był tłoczek pompy HPFP ,bo nie wiedział o czym mówię. Zawias widział jeszcze fabrykę aż dziw że się to jeszcze trzymało ,bo metalowe tuleje z gum palcem wypchnąłem bez siły. Na szczęście trafił na mnie i chyba odratowałem go od zniknięcia z drogi. Klapę zaczęło pobierać więc wiedziałem że będzie do wymiany z czasem. Ale dobra co do wyposażenia: - PDC przód i tył - bi-xenon skrętny z doświetlaniem zakrętów + DRL - trój ramienna kierownica bez multi funkcji - środek cały S-LINE fotele ze schowkami ale nie podgrzewane + isofix - Radio RNS-E - 4x elektryczne szyby - składane lusterka - felgi 16 - servotronic Po zakupie w aucie wymieniłem od razu rozrząd przedni i wszystkie płyny jakie tylko były. Zabrałem też się za tłoczek HPFP i już kwalifikował się do wymiany oraz wałek nie ucierpiał. Wymiana komplet hamulców ,bo ich nie było. Na domiar złego okazało się że ręczny nie działał ,bo ktoś odłączył linki. Więc doszło do wymiany dwóch zacisków tył i linek. Na tył poszedł zestaw bremo ,a na przód dałem Quarro ceramic + hight carbon. Wymiana kompletnego wielowahacza i walka ze słynną śrubą. 2 dni i obie strony zrobione. Przy okazji wyszło że amor lewy już jest mokry więc wpadł komplet Bilstein B6. Wymiana 2 czujników PDC tył ,bo na kompie pokazał ,które się zaczęły psuć. W między czasie zaczęło terkotać turbo ,okazała się klapka WG. Po vin chciałem dowiedzieć się jakie felgi były fabryczne ,bo dostałem specyfikacje auta ale nie wiedziałem po kodzie co to jest. Okazało się że są to 18 BBS ch028. Felgi zacząłem szukać ale tylko jeden komplet był wystawiony w tamtym czasie. Kupiłem i oddałem do regeneracji ,żadna felga nie była krzywa wszystkie idealnie proste. Ale były tak zniszczone że zeszło to firmie 3 tygodnie. Auto obecnie w fabrycznej specyfikacji się stało jak opuszczało salon. To co bym chciał mu dodać to: - dołożenie napędu quattro by już nie był invalidą ( nawet na suchym nie może się zebrać z miejsca) - dołożenie kierownicy multifunkcyjnej wraz z tempomatem Zrobione - montaż Montaż Licht Pakietu Zrobione - montaż automatycznych świateł i czujnika opadów - zewnętrzny pakiet S-LINE - składane lusterka z pilota Zrobione Wymieniłem rozrząd tył bez problemu ale tylko z oryginalna blokadą ,bo jak czytałem opinie że potrafi o ząbek się przestawić przez luz blokady taniej. Wymiana trzech plastikowych oringów od zmiennej fazy ori tylko. Wymiana wszystkich poduszek silnika. Przednia ,2 boczne i pod skrzynią. Odbudowałem sobie pompę HPFP oraz uszczelniłem pompę VACUM. HPFP w środku ma taki muł że aż szkoda gadać. Bez myjki ultradźwiękowej nie warto podchodzić nawet. Wymieniłem elektro zawór fazatora ,bo wtyczka pływała w oleju. Co jeszcze myślę ale to po dołożeniu napędu to dołożenie mu mocy. Jeszcze zobaczyć słynną pompę oleju i zrobić ją. Auto obecnie ma 351 tyś km i jeździ. Nie mam dużo zdjęć auta oraz wykonanych czynności ale coś tam wrzucę
  5. Nawet wiem od kogo brałeś z alledrogo. Ja brałem ten allegro.pl ALLEGRO.PL
  6. A myślałeś nad takim pokrętłem. U mnie w Płocku chłop powiedział że jak mu przywiozę zdemontowaną podsufitkę to koszt 500zł za wszystko Pokrętło regulator klimatyzacji schowka | 1Z08163559B9 | VAG247.com VW Audi Seat Skoda WWW.VAG247.COM NR OEM: 1Z0 816 355 9B9
  7. Temat z podstawą FSI jeszcze nie myślałem. Więc mógł byś temat trochę rozjaśnić co i jak zastosować oraz jak się to sprawdza. Denso u mnie śmiga i nic. Więc zależy co się trafi. Odmę to z ASO zakładałem wraz z 3 plastikowymi ringami.
  8. Za granicą już nauczyli się żeby robić pełną konwersje pomp ,a nie połowiczną tzn. wymiana samej pompy oleju. Ponieważ na wolnych obrotach ciśnienie to jedno ,a na wysokich to drugie. I mieli cały czas problem ,bo przez zmianę pompy wywalało ciśnienie od 8 do 10 bar od 4/5 k obrotów. Odkryto że regulacja jest w podstawie filtra oleju w 1.8T ,a w 2.0 tfsi w zespole pompy wraz z balanserami. Świece radzę wymienić ,bo dużo zmienia wymiana wraz z nowymi cewkami. Ja zmieniałem na Denso PK22PR8 klasy ciepłoty 7 NGK ,latam już rok i nic się nie dzieje. Bardziej mnie ciekawi czy tłoczek pompy HPFP był zmieniony ,bo nie widzę w opisie. Instalacja jest nie opłacalna w ogóle dla TFSI ,bo i tak będzie musiał co jakiś czas wytryskiwać paliwa by schłodzić wtryski. Wybrałeś zły silnik z myślą o LPG
  9. A ten z tyłu to wiem co to ,bo w B5 zmieniałem i był w obudowie kwadratowej potem go zmienili na wersję taką zaokrągloną wraz ze zmianą wtyczki. I ten niebieski też. Dlatego chciałem uzyskać odpowiedź gdzie zmienić wcześniejsze jego otwarcie termostatu ,skoro jest mechaniczny i tak otwiera się przy 100 stopniach. Co nic nie zmienić. Popsułeś misterny plan
  10. Czujnik temperatury i robi tylko tyle że wiesz jaka jest temperatura ty i silnik dla ecu Są 2 jeden G2 I G62 ale nie powiem ,który jest gdzie. Nadal nie odpowiedziałeś jak zmienić jego otwarcie i czym ?
  11. Nie no takiej głupoty to jeszcze nie słyszałem. Zdradź jak można termostat wcześniej uchylić ,który nie jest elektroniczny i działa na całkowicie mechanicznie A tak na poważnie jeśli masz termostat ,który wygląda tak jak na zdjęciu. To możesz go otworzyć i zmienić termostat na inny jeśli wymiarami jest 1:1.
  12. Chodzi o to że wsadzając pompę z 1.8T samą nie masz regulacji ciśnienia. Przez co na wysokich obrotach dobić potrafi nawet 10 bar. Zespół pompy w 2.0 tfsi ma w sobie regulatory ciśnienia ,w 1.8T są w podstawie filtra oleju. Sam chcę przejść na to i zacząłem szukać info. W USA trafiłem że mają problemy z wysokim ciśnieniem oleju na wysokich obrotach i rozwiązaniem jest podstawa. Czyli taki kompletny kit jak u bar-tek rozwiązuje temat.
  13. Musi taki kit wlecieć żeby to miało ręce i nogi https://www.bar-tek-tuning.com/tfsi-intermediate-shaft-oil-pan-module-removal
  14. Przepis z forum jest o kant d*py i tyle. Jak się ktoś zagłębi bardziej na zagranicznych forach ten wie czemu jest nie pełny i na co naraża to z forum.
  15. Jeśli jest to te ukruszenie to pewnie w środku strona gorąca też ma dość. Nowe żeliwo strony gorącej i po problemie. Bo nie widzę nigdzie pęknięcia cora.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...