Jump to content

Maxero

Pasjonat
  • Content Count

    44
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5

About Maxero

Informacje

  • First name
    Dominik
  • Location
    Płock

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1999
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    ANB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

661 profile views
  1. Jak ładuje 0.3 masz tryb awaryjny ,przyczyn może być sonda ,przepływomierz lub inne dziadostwo. A błędy jakieś wyrzuca na vcds?
  2. To co pokazałeś to zawór odmy w dolocie. DV jest dostępny od spodu auta przy kompresorze klimatyzacji zobaczysz go. Tutaj na filmiku gdzie jest
  3. No okej użyje tego peszla ,bo już robiłem w nim wiązkę od czujnika poziomu płynu od spryskiwaczy zabezpieczałem. Tylko jak długi musi być ten przewód z 2m wystarczą chyba
  4. Jak ktoś dokładał wiązkę do czujnika oleju w misce to ile przewodu trzeba szykować i jak go najlepiej zabezpieczyć. Ponieważ widziałem w odcinku z polskim porshe #85 że tam użyli ciekawej izolacji w komorze silnika.
  5. Odkopię ten temat . Czy ktoś posiada zdjęcia z tego tematu czy nie ?
  6. Robiłem regenerację jeśli można nazwać to co zrobiłem. Miałem problem w przednich drzwiach kierowcy i pasażera ,bo mi charczały dolne głośniki. Wyciągnąłem i zrobiłem centrowanie cewki na nowo i tak już 4 lata nic się nie dzieje. Ale napis na kopułce kurzowej już nie mam bose są bez napisu ,nie dało się go ocalić. Chyba że masz inny problem.
  7. Witam, Mam zamiar wymienić olej w skrzyni o oznaczeniu EHV i pada tutaj olej 75w80 mtf-2. Ile dokładnie go tam wejdzie i czy będzie dobry do tej skrzyni?
  8. Po pierwsze nie ten dział. Po drugie po co ci do serii ,chyba że masz coś porobione.
  9. No to muszę cię zmartwić ,bo może być ta pompa. Przerabiałem w 1.8 arg i okazała się pompa padnięta. Wszystko ok było zaworek w pompie też ,a nie mogła wytworzyć ciśnienia na rozgrzanym oleju że aż łańcuch było słychać jak wali w obudowę. A masz możliwość podmiany czujnika ciśnienia oleju ,bo to by mogło go wykluczyć.
  10. Ok A jeszcze mam pytanie odnośnie tempomatu. Piny po wpinałem tak jak miały iść 1 pin kostki manetki = 7 biała kostka od ecu ,2=8 ,3=9 ,4 i 6 =10 oraz 5 biały miał iśc w pin 8 pomarańczowej ale miałem zajęty i wlutowałem się w przewód bezpiecznika 32. Ale nie uruchamia mi się tempomat. Mimo poprawnego kodowania 11463. Czy może być manetka skopana i czy vcds gdzieś to można sprawdzić. Silnik ma sterowanie DBW
  11. Tak wlutowałem się we wiązkę.
  12. No nie mruga w tym rzecz , i puściłem wiązkę po prawej stronie pasażera w nogach jak w poradniku. Nawet piny sprawdzałem. I jak otworzysz drzwi pasażera prawe przód ,to na fis pokazuje że otwarte są lewe i prawe tylne oraz prawe przednie. Pin 15 u mnie nie występuje więc łatwo miałem je lokalizować i sprawdzałem.
  13. @Fazii kierowcy pokazuje oddzielnie ,a pozostałe pokazuje jako wszystkie 3
  14. Witam, Czy ktoś mi zedytuje wsad z angielskiego licznika ,bo mi przekłamuje prędkość. Mam już założone tarcze na km ,bo ori były milach. No i mnie oszukuje na prędkości ,a nie chciał bym mandatu złapać ? a4 b5 wsad angol.bin
×
×
  • Create New...