Piotrek81 2 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 mam pytanie,,gdy zaciagam hamulec reczny,zaczyna dopiero lapac,przy podlokietniku, czy mam linki,do wymiany,czy powod moze byc inny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Trzeba zajrzec do tylnych hamulvow i samych linek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek81 2 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 ok,dzieki Dev,jeszcze jedno pytanie,bo tych linek jest od groma, 8E0609721AH LINKA HAMULCOWA 172.04 211.61 0 0 8E0609721AJ LINKA HAMULCOWA 178.02 218.96 0 0 8E0609721AR CIĘGNO HAMULCOWE CIĘGNO HAMULCOWE 201.71 248.10 0 0 8E0609721AS CIĘGNO HAMULCOWE 205.71 253.02 0 0 8E0609721AT CIĘGNO HAMULCOWE 201.71 248.10 0 0 8E0609721BA CIĘGNO HAMULCOWE 201.71 248.10 0 0 8E0609721BB CIĘGNO HAMULCOWE czy ma to jakies znaczenie,z jak koncowka na koncu kupie,chodzi mi o numer czesci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Takie rzeczy sprawdzisz tylko w ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joseph65 0 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Spróbuj wyrególować,na zapalonym silniku wciśnij pedał h-ca i zaciągnij ręczny następnie puść pedał h-ca i spuść ręczny powinien się wyrególować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trekpio88 0 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 podepnę sie pod temat. Panowie wiadomo że przy zużytych klockach ręczny jest wysoko ale po wymianie klocków również jest wysoko ale nie aż tak a wiem że przy kupnie auta miałem na 3 ząbku kompletne Halt czyli dużo niżej, Teraz pytanie czy może byc powodem ten ''nalot'' na cylinderku który uniemożliwia wkrecenie tłoczka?? Pytam ponieważ wyczyściłem tłoczek tylko na jednym zacisku(tłoczku) bo bylo ciężko wkręcic a na drugim w miare lekko wkręciłem tłoczek i nic z tym drugim nie ruszałem ale czy moze to byc powód?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Zużyte klocki nie podnoszą dzwigni hamulca recznego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trekpio88 0 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Zużyte klocki nie podnoszą dzwigni hamulca recznego. Tak zgadza sie przepraszam, co najwyżej plynu ubędzie. a co z tym ręcznym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Regulacja albo sa juz mocno wyciagniete Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduro Grybów 4 Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 (edytowane) Proponował bym sprawdzic zaciski hamulcowe. Prawdopodobnie do regeneracji.jesli linki będą dobre oczywiście Edytowane 10 Lutego 2015 przez lysy-wr400 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się