Yanko 0 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Siema od dłuższego czasy w mojej audi a4 b5 1.8adr na ssaniu "swierszczy" i przy mocniejszym dodaniu gazu bylem u tłumikarzy nie moga tego z lokalizowac , u mechanika tez bylem "prawdopodobnie kolektor albo uszczela pod koletorem wydmuchana" mial ktos moze podobnie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 (edytowane) mam cos takiego odkad mam DPeka ale za chiny nie moge dojsc czemu kolektor wymieniany uszczelki tez, nigdzie nie ma zadnej szparki......... Edytowane 24 Stycznia 2015 przez pioteros Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyBucu 1 Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Obstawiam na luz pomiedzy kolektorem a katem, bądz kolektor-silnik.Tam masz aluminiowe uszczelki ktore jak maja troche luzu potrafia sie bujac od falowania spalin, i z tad to cykanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Nie aluminiowe ale cos ala azbestowe kolektora jest metalowa ale fakt to jest źródło cykania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyBucu 1 Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 w 1.8t mam alu na kolektorze obydwie i miedzy turbo a dp, cos ala azbest jest dopiero na zlaczu dp - plecionka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 alu najprosciej by sie potopilo bo ma temperature topnienia <700st. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyBucu 1 Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 no tak w kazdym razie cykac potrafi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shiftback 0 Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 (edytowane) Podepnę się, ponieważ to najświeższy temat... 2 Tys km po założeniu chińczyka, czy też ogólnie kolektora ze stali, zaczynam słyszeć pracę silnika tzw cykanie, klekotanie. Co byście poradzili, z racji, że będę sam próbował ogarnąć. Próbować dociągać uszczelke jak puściła, ew. wyrzucic wstawić ori? W sobotę zrzuce osłony i dokładnie zobaczę gdzie puszcza.... mam nadzieje, że dostał teperatury, odkształcił sie, teraz go zplanować i złożyć znową uszczelką.... o ile nie pękł... Pękł niestety, dziura 5x5 mm... Edytowane 4 Września 2015 przez Shiftback Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się