irzyk 1 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Cześć Wszystkim.Tak wiem, że najlepiej jechać do mecha na lokalizację ale mimo tego najpierw zapytam Was.Mianowicie ostatnio tak zerknąłem między podszybie a silnik a tam mokrawo od oliwy na widocznej powierzchni (chyba tam się skrzynia łączy z silnikiem), no i wyjaśniła się zagadka zaczęcia jego znikania, bo wcześniej ładnie trzymał stan.Zanim podjadę do mechaniora podpowiedzcie czy jest to może jakiś popularny wyciek w tych silnikach i ewentualnie co to może być?Zaglądałem po spód auta i tam też widać, że jest mokrawo między motorem a skrzynią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oca69 2 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Sprawdź odme pod przepustnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irzyk 1 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Jakiś rysuneczek?Jezu, jakby to była tylko odma to bym był happy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gieras1988 3 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 u mnie 2.8 wczoraj zaczęło śmierdzieć olejem, dziś mniej więcej popatrzyłem pod maskę i chyba stawiam również na odmę, lub którąś rurkę w dodatku u mnie widać jakby kropki oleju na tych podciśnieniach wszystkich od góry także musimy sprawdzić połączenia i czy nie jest gdzieś pęknięte najpierw u Ciebie śmierdzi w kabinie? nie zawsze, ale czasami czuć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irzyk 1 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Nie, nie śmierdzi w kabinie, na szczęście.O której odmie piszecie?W ETCE wyszukałem dwie, krótką i długą taką porozgałęzianą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gieras1988 3 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 dokładnie to ta długo która idzie z banku 1 przez bank 2 i łączy się mniej więcej przez jakiś trójnik czy coś z ezektorem, ogólnie o te wszystkie rurki pod zbiornikiem wyrównawczym, u mnie tam się pokazało, dziś trochę pojeździłem i już nie było czuć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oca69 2 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Nie, nie śmierdzi w kabinie, na szczęście. O której odmie piszecie? W ETCE wyszukałem dwie, krótką i długą taką porozgałęzianą. Jeżeli z tyłu to odma ta krótka. Ona idzie pod przepustnica i wchodzi do bloku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się