Skocz do zawartości
IGNOROWANY

seryjne czy obnizajace sprezyny Proszę o pomoc w sprawdzeniu


Daduś

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , czy moze ktos powiedzieć co to za sprezyny ? byly w moim aucie audi a4 b5 przedlift sedan 1.9 tdi

3d1ed8676808.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz się upewnić ile obniżają auto. Ciężko powiedzieć. Gdybym szukał takich nie dałbym więcej niż 250-300 z wysyłką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak na nich audi wygląda dodaj fotkę jak możesz i jak z komfortem jazdy jest

Edytowane przez damian111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego jeśli myślisz o ich zakupie a auto u zakładającego wątek stało równo to po założeniu tych sprężyn będziesz miał motorówkę. Masz 1.8 a on 1.9 tdi. Ok tydzień temu założyłem 3 kit z tdi i żaden mi nie podszedł do 1.8 bo stało to dużo wyżej niz w dieslu.Nie wiem ile jest różnicy w wadze tych silników ale wygląda to w 1.8 komicznie. Dysponuje zdjęciami jak to wyglądało w dieslu a jak u mnie. Jeśli u założyciela tematu auto stoi sporo niżej z przodu to u ciebie będzie równo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do 1.8 ADR trzeba szukać sprężyn jak do 1.6, w innym przypadku będzie przód stał wyżej.

Niech kolega napisze jak się zachowuje autko na tych sprężynach, jak twardość, sam jestem ciekaw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twardość pewnie zbliżona do Eibacha a nawet i mniejsza. Vogtland i KAW to raczej komfort springi (przy małych obniżeniach). Kolego napisałeś , że te sprężyny "były" w Twoim aucie. Tzn już je wyjąłeś? Jeśli tak przetrzyj je czymś i zrób normalne foty. Wtedy ktoś obeznany może Ci podpowie coś więcej.

Ja stawiam na Vogtlanda -30 lub -35 taki odpowiednik pro kita

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie jezdzilo mi sie na nich bardzo dobrze dodajac to ze byl duzo nizej niz seryjne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardziej mi chodziło o wybieranie nierówności, twarde, miękkie one, teraz co masz bo piszesz w czasie przeszłym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I w porównaniu do TA było sztywniej? W B5 TA to beton. Coś mi się nie chce wierzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś tu się kupy nie trzyma. Vogtland nie jest twardy. Jeździłem na -35 w B5 była bajka. TA to beton dopiero.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze ja jeszcze twardym nie jeździłem ale mowie tak bo teraz dalem gwint i jest miękki bardziej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwint TA miększy od springów vogtlanda. Kolego ten gwint to nowy kupiłeś czy może używkę z drugiej ręki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...